AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Del Skrevet 29. april 2023 T skjorter og sånt blir jo fort krøllete og med folder etter vask. Pleier dere å stryke sånne plagg eller kun pentøy? Anonymkode: b74bd...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Del Skrevet 29. april 2023 Stryker aldri klær, bruker ikke tørketrommel, så klærne blir ikke krøllete etter vask😊 Anonymkode: afcc9...775 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rainbow_dash Skrevet 29. april 2023 #3 Del Skrevet 29. april 2023 🤣🤣🤣 Hva som strykes her i huset: - Perlinger - bunadsskjorter før 17. mai Helt på ordentlig, stryker du seriøst t-skjortene dine? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Banjo Skrevet 29. april 2023 #4 Del Skrevet 29. april 2023 Aldri. Jeg hater å stryke. Stryker bunadsskjorta, og av og til en kjole eller skjorte hvis det er til en spesiell anledning. Men jeg er supernøye med å riste ut aller krøller og bretter når jeg henger t-skjorter o.l til tørk, så jeg er ikke veldig plaget med skrukkete klær. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 29. april 2023 #5 Del Skrevet 29. april 2023 Jeg stryker ikke klær, bare duker og gardiner. Samboeren stryker egne skjorter, hvis han skal i bryllup eller begravelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Del Skrevet 29. april 2023 Banjo skrev (4 minutter siden): Aldri. Jeg hater å stryke. Stryker bunadsskjorta, og av og til en kjole eller skjorte hvis det er til en spesiell anledning. Men jeg er supernøye med å riste ut aller krøller og bretter når jeg henger t-skjorter o.l til tørk, så jeg er ikke veldig plaget med skrukkete klær. Henger du med klyper på tørkesnor? Hos foreldrene mine tørker de sånn og retter ut før tørk og da blir det ikke like skrukkete, men på tørkestativet mitt hvor alt må henges over stangen blir det aldri rett stoff Anonymkode: b74bd...5d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 29. april 2023 #7 Del Skrevet 29. april 2023 Stryker aldri hverdagsklær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Del Skrevet 29. april 2023 Når det kommer til klær er det vel bare bunadsskjorta + hva enn jeg har på meg på intervju som blir strøket😅 Stryker vel også duker om jeg skal ha gjester, men bruker ikke så mye sånt. Anonymkode: 84e28...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #9 Del Skrevet 29. april 2023 Aldri. Kun pentøy. Rister klærne litt før jeg henger til tørk. Det holder i massevis. Noen ganger blir det en synlig strek etter snoren men den går fort bort når klærne brettes og legges vekk. Anonymkode: 1cd6c...4b0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 29. april 2023 #10 Del Skrevet 29. april 2023 Ca aldri 😂😂 Har kjøpt en spray jeg kan spraye på og stryke litt med hendene på hengende plagg dersom forferdelig krøllete . Men vi henger stort sett alt skap , så lite behov . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. april 2023 #11 Del Skrevet 29. april 2023 Har aldri strøket et eneste plagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjalloh Skrevet 29. april 2023 #12 Del Skrevet 29. april 2023 Her strykes kun penskjorter inkl. Bunadskjorte/forkle, kjoler som må strykes, og sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. april 2023 #13 Del Skrevet 29. april 2023 Jeg har 3 plagg jeg ganske ofte går med som må strykes, eller ingenting må noenting sånn sett men det ser unektelig langt bedre ut : en bukse og to skjorter. T skjorter stryker jeg svært skjeldent, hender jeg stryker en og annen kjole sånn innimellom, Spesielt 3 av de jeg bruker til vanlig. Tar ikke lange tida og ser mye bedre ut med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #14 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg henger det meste opp på henger, og lar det lufttørke. Da blir det ikke krøller (topper og t-skjorter i lin eller bomull). Men kjoler, skjørt og bluser i viskose må jeg stryke. Viskose må alltid strykes for å få rett form og overflate. Anonymkode: fd666...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 30. april 2023 #15 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): T skjorter og sånt blir jo fort krøllete og med folder etter vask. Pleier dere å stryke sånne plagg eller kun pentøy? Anonymkode: b74bd...5d9 Stryker ikke T skjorter, om de blir krøllete så tørker du de feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 30. april 2023 #16 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg henger det meste opp på henger, og lar det lufttørke. Da blir det ikke krøller (topper og t-skjorter i lin eller bomull). Men kjoler, skjørt og bluser i viskose må jeg stryke. Viskose må alltid strykes for å få rett form og overflate. Anonymkode: fd666...b84 Jeg henger også rett opp på henger og da er det ikke nødvendig å stryke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 30. april 2023 #17 Del Skrevet 30. april 2023 Eneste jeg stryker er bluser og gardiner. Ei jeg gikk i klassen til på ungdomsskolen hadde en mamma som elsket å stryke. Hun strøk absolutt alt og det så vi godt da jenta kom med press i Levis 501 buksa si 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. april 2023 #18 Del Skrevet 30. april 2023 rainbow_dash skrev (6 timer siden): 🤣🤣🤣 Hva som strykes her i huset: - Perlinger - bunadsskjorter før 17. mai Helt på ordentlig, stryker du seriøst t-skjortene dine? Samme her. Eller, ikke alltid bunadskjortene en gang. Den skal jo stappes ned i stakken, så ikke alltid jeg gidder stryking. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): T skjorter og sånt blir jo fort krøllete og med folder etter vask. Pleier dere å stryke sånne plagg eller kun pentøy? Anonymkode: b74bd...5d9 Stryker kun skjorter evt fintøy. Anonymkode: 1e6f8...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Del Skrevet 30. april 2023 rainbow_dash skrev (7 timer siden): 🤣🤣🤣 Hva som strykes her i huset: - Perlinger - bunadsskjorter før 17. mai Helt på ordentlig, stryker du seriøst t-skjortene dine? Likt her. Anonymkode: fd33f...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå