Gå til innhold

Ble kjempekåt på han🍌;

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På date på parken. Utrolig kjekk fyr, med en gang jeg så han sitte der å vente på meg. Kjente at jeg ble så sykt tent. Bare av å se på han. Aldri kjent på slikt før, bare av å se på en person. Han var mye kjekkere enn på bilder. Slutten av date så kysset vi, følte på så intense følelser. Klarte ikke å slutte å kysse han. Kjente jeg ble sykt våt der nede

I tillegg fikk jeg tanke da jeg kom hjem: "han hadde jeg hatt lyst til å bli gravid med, hadde fått utrolig fine barn med han". Hele tanken min er så sexy. Søker noe langvarig såklart, men ender opp med å ha sex med han kanskje neste gang. Jeg vil jo vente. Har noen opplevd intens følelser før på 1.date bare av å se på en mann?

Anonymkode: d9d48...979

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 8c9ec...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 3ff4b...dab

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

På date på parken. Utrolig kjekk fyr, med en gang jeg så han sitte der å vente på meg. Kjente at jeg ble så sykt tent. Bare av å se på han. Aldri kjent på slikt før, bare av å se på en person. Han var mye kjekkere enn på bilder. Slutten av date så kysset vi, følte på så intense følelser. Klarte ikke å slutte å kysse han. Kjente jeg ble sykt våt der nede

I tillegg fikk jeg tanke da jeg kom hjem: "han hadde jeg hatt lyst til å bli gravid med, hadde fått utrolig fine barn med han". Hele tanken min er så sexy. Søker noe langvarig såklart, men ender opp med å ha sex med han kanskje neste gang. Jeg vil jo vente. Har noen opplevd intens følelser før på 1.date bare av å se på en mann?

Hørtes nesten for fantastisk ut det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du vente. Han vil ikke se på deg noe annerledes. Han vet akkurat like gott som du at du har knullet flere for han. Ikke lek born again virgin. 

Anonymkode: 4da8a...239

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor vil du vente. Han vil ikke se på deg noe annerledes. Han vet akkurat like gott som du at du har knullet flere for han. Ikke lek born again virgin. 

Du har rare ideer om hvorfor man vil vente bittelitt med å ha sex

Anonymkode: 430c0...6b4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi jeg vil vente. Han vet ingenting om mitt sexliv, du må bli bedre til  å skrive norsk. Det heter "godt" og ikke "gott". Har hatt 1 kjæreste (4 år siden). og 4 sexpartnere etter det. Totalt 5 i løpet av livet, er 25 år. Jeg venter så lenge jeg vil. Skal ikke føle på sexpress

• Liker 2
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi jeg vil vente. Han vet ingenting om mitt sexliv, du må bli bedre til  å skrive norsk. Det heter "godt" og ikke "gott". Har hatt 1 kjæreste (4 år siden). og 4 sexpartnere etter det. Totalt 5 i løpet av livet, er 25 år. Jeg venter så lenge jeg vil. Skal ikke føle på sexpress

Ikke verdt å prøve å snakke fornuft til sånne, han er en incel som tror kvinner kun spiller spill med sex, i stedet for faktisk å ha ekte følelser og meninger om når de selv ønsker å ha sex 🙄

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 23.11):

Jajja men sann! "Oooijjj, ho der vil jeg slikke lenge" "Jeg håper hun liker å bli slikket" " Jeg håper hun elsker å suge meg" "jeg håper egentlig at hun er ei kåtsara" "Jeg gler meg sinnsykt til å høre henne stønne, i nytelse av begjær og lidenskap" Egentlig trenger hun bare å være varm, omsorgsfull og er glad i kos og kyss. De kåtgreiene jeg beskrev først er uten filter, er bare noen tanker jeg får i hodet. Dette finner vi nok ut av senere...

Når blodet bruser av forelskelse, blir trusa ofte våt.. Er det ikke det som kalles gledestårer da😅

Jeg håper du finner kjærligheten..  Du er i en spennende tidsepoke i livet ditt, nyt hvert sekund🧡

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 1.35):

Du har rare ideer om hvorfor man vil vente bittelitt med å ha sex

Men altså…..

Dersom begge er kåte, hvorfor vente?

Begge er jo i samme situasjon, og det er ingen grunn til å tenke mindre om en person som tenker og ønsker det samme som en selv.

Jeg forstår ikke dette rogode teateret rundt å vente. Hvis begge oppriktig vil pule er det vel bare å pule i vei?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 30.4.2023 den 7.26):

Jajja men sann! "Oooijjj, ho der vil jeg slikke lenge" "Jeg håper hun liker å bli slikket" " Jeg håper hun elsker å suge meg" "jeg håper egentlig at hun er ei kåtsara" "Jeg gler meg sinnsykt til å høre henne stønne, i nytelse av begjær og lidenskap" Egentlig trenger hun bare å være varm, omsorgsfull og er glad i kos og kyss. De kåtgreiene jeg beskrev først er uten filter, er bare noen tanker jeg får i hodet. Dette finner vi nok ut av senere...

Når blodet bruser av forelskelse, blir trusa ofte våt.. Er det ikke det som kalles gledestårer da😅

Jeg håper du finner kjærligheten..  Du er i en spennende tidsepoke i livet ditt, nyt hvert sekund🧡

Jeg syns bare måten du skriver på er ekkel og perverst. Derfor jeg sa: hva er problemet ditt? Og tror ikke han tenker så perverst så tidlig, oii håper hun liker å suge meg osv. man kan være kåt uten å være forelsket

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er lov å være kåt...men å ha sex på første date gjør jeg ikke, heller kjenne på lysten videre....på date 3-4 må sexen utforskes.

Anonymkode: 818fd...9fd

Gjest Sigarett
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg syns bare måten du skriver på er ekkel og perverst. Derfor jeg sa: hva er problemet ditt? Og tror ikke han tenker så perverst så tidlig, oii håper hun liker å suge meg osv. man kan være kåt uten å være forelsket

Var dette ekkelt og perverst? Jeg tror du ikke er helt klar over hvor naturlige slike tanker er. Slikking og suging er ikke perverse tanker. 

Du er på et seksualforum. Skal du kunne skrive om hvor våt du blir tenker jeg du kan tåle at en mann skriver om hvilke tanker han kunne fått i samme situasjon. 

Skrevet

Høres nydelig ut! Synes du bare skal kose deg og ha sex akkurat når du føler for det (og begge vil), enten det blir på 1., 2. eller 10. date 🙂

Skjønner tanken med å vente men det er også ganske fint å sjekke om den seksuelle kjemien er der med én gang. Er den det - fantastisk! Hvis ikke, så vet dere det... hvis han stikker etter ett ligg var han sannsynligvis ingenting å spare på uansett. Men da er du en erfaring rikere. 

Og til deg som mener Bamseklemmer skriver ekkelt og perverst: tror kanskje veldig mange menn (og damer) tenker sånn når de møter noen de har lyst på 😄

Apropos: Synes det er litt trist at det er så mange her på KG som tilsynelatende har et ganske forknytt og moraliserende forhold til sex. Det er jo litt interessant at de av dere som har slike moralistiske holdninger velger å bruke tid på denne delen av forumet 🤔😆

De aller fleste av oss ønsker tilknytning i form av sex, enten det er i fast forhold eller "bare" lek.. det er helt naturlig og etter min erfaring bare deilig og fint å være ærlig med seg selv (og evt. partner) om lyst, begjær, fantasier, osv..

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om dette kan være litt aldersrelatert. Etter å ha vært seksuelt aktiv i 24 år danner man seg noen preferanser. Det å skulle møte på noen nye kan by på både sommerfugler i magen samt litt frykt for at man ikke er seksuelt kompatible. Det kan også handle om lengsler etter ting som ikke var tilstede i tidligere forhold. 

Men synes forøvrig ikke at oralsex er så ekkelt og perverst da 😉

Endret av Numii
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sigarett skrev (14 timer siden):

Var dette ekkelt og perverst? Jeg tror du ikke er helt klar over hvor naturlige slike tanker er. Slikking og suging er ikke perverse tanker. 

Du er på et seksualforum. Skal du kunne skrive om hvor våt du blir tenker jeg du kan tåle at en mann skriver om hvilke tanker han kunne fått i samme situasjon.

Nei, det er ikke perverst.. og ekkelt er det ikke hvis man har seksuell forståelse. Orale gleder er i grunn en kjærlighetserklæring for mange, for meningen med oralen er å gi hverandre maksimal nytelse. Enkelte kaller dette for ren passion, lidenskap og begjær, og det skjer ofte etter en romantisk aften der du vil utdype din kjærlighet🥰

Tanker ja.. vi har vel alle våre forskjellige tanker, både ved første date og resten av livet. Men hvem vet hva andre tenker til enhver tid? Det er faktisk klink umulig..

Forelskelse gjør oss alle blinde, for vi tror kun det beste om den andre. Spesiellt i ung alder.. for da overser man det trygge med å undersøke, eller finne ut ting om den andre før vi inngår et forhold. Vi kan ikke gjette, vi må ha fakta.. Og flesteparten av oss har vel gått på en smell, for det ble ikke slik vi tenkte og håpet på. "Tenkte og håpet på" ja.. Det er jo to ting man ikke vet på forhånd, nettopp fordi vi ikke klarer å "se" hva den andre tenker. Nok om dette, for jeg føler TS driter i hva jeg skriver. Faktisk så ville jeg henne bare godt, for å få et innblikk fra en mann med masse god erfaring. Og når lykkeønskninger blir besvart, med at det er ekkelt og perverst det jeg skriver.. er jeg nok ferdig med denne tråden✔️

• Liker 1
Skrevet
Ma.Ya skrev (15 timer siden):

Og til deg som mener Bamseklemmer skriver ekkelt og perverst: tror kanskje veldig mange menn (og damer) tenker sånn når de møter noen de har lyst på 😄

Apropos: Synes det er litt trist at det er så mange her på KG som tilsynelatende har et ganske forknytt og moraliserende forhold til sex. Det er jo litt interessant at de av dere som har slike moralistiske holdninger velger å bruke tid på denne delen av forumet 🤔😆

Jeg ville bare hjelpe en ung kvinne å ikke være så godtroende. Så jeg tar ikke kommentaren så nært eller personlig, men jeg synes bare det er så rart å "Slå hånden som vil deg godt" Jeg er iallefall konfliksky og er sjelden spydig tilbake.. Det er bare giftige personer som gjør.. Det er nok en viktig livsefaring som kommer etterhvert😉

Moralen her er ganske tynn ja, heldigvis siler jeg ut "sikre kilder". Da blir jo KG ganske vennlig🤭

• Liker 1
Skrevet
Numii skrev (12 timer siden):

Jeg lurer på om dette kan være litt aldersrelatert. Etter å ha vært seksuelt aktiv i 24 år danner man seg noen preferanser. Det å skulle møte på noen nye kan by på både sommerfugler i magen samt litt frykt for at man ikke er seksuelt kompatible. Det kan også handle om lengsler etter ting som ikke var tilstede i tidligere forhold. 

Men synes forøvrig ikke at oralsex er så ekkelt og perverst da 😉

Jo, jeg kan innrømme at dette er aldersrelatert.. Jeg har selv i ung alder hatt samme tanker som TS. "Aaah, for en nydelig jente.. hun vil jeg gjerne ha barn med, jeg skal love henne å vær snill og grei resten av mitt liv"

Så tankene til TS er vel veldig naturlig å ha, når vi er hodestups forelsket.. Hva skjedde med meg? Jeg gikk fem på.. for det ble ikke slik jeg tenkte og håpet på. Og kjærlighetssorgen ble større, jo mere forelska jeg ble.. ble bitter og forbanna. Men oppdaget i ettertid at enveiskjærlighet ikke fungerer.. Det ble min lærepenge og en viktig erfaring rikere.. for jeg taklet sinnet bedre etterhvert i fremtiden😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Bamseklemmer skrev nok litt for direkte for deg, og jeg skjønner at du opplevde det ubehagelig, men saken er jo at de fleste menn tenker sånn hvis de liker en dame, og det er helt naturlig og fint.

Det er jo dette som er å være kåt? Å ønske sex og fantasere om hva man skal gjøre med personen? Eller hva legger du i å være kåt, Ts? Jeg spør ikke "konfronterende", men fordi jeg ble oppriktig nysgjerrig på hva du legger i det, i og med at du synes seksuelle tanker om en kvinne (eller en mann) er perverst.

Jeg er dame selv, men jeg tenker også "perverst" om en mann hvis jeg liker ham, sånn ca fra første sekund 😁. Jeg trodde faktisk at så å si alle mennesker gjorde det.

Anonymkode: 4a864...0bb

• Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...