Fiola Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Hei damer ! Det er populært å finne seg selv. Jeg lurer på om dere har vært på søking etter dere selv? Og hva ble resultatet ?
Bettie Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 Sist gang jeg lette etter meg selv, fant jeg meg igjen under ei rot.... Nei - jeg har igrunnen ikke lett etter meg selv. Jeg er den jeg er nå, og det er ikke nødvendigvis den jeg var i går, eller vil være i morgen. Selvsagt er det perioder i livet hvor det er nødvndig å stoppe opp for å finne ut hvor veien videre i livet går, og kanskje det er å finne seg selv? Men det viktigste for meg har vært å være tilstede i mitt eget liv, og ikke jakte på det som har vært eller kunne ha bltt, for det er her og nå jeg ER.
Gjest Hege Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har funnet meg selv. Og jeg er fornøyd med det jeg fant
Kid-a Skrevet 30. oktober 2002 #4 Skrevet 30. oktober 2002 Kan jeg svare?? Egentlig er jeg jo femtifire, så da må det være lov??? Nei, jeg har nok ikke funnet meg selv... begynner å tvile litt, tror ikke det kommer til å skje med det første. Men hva vet vel jeg. Kanskje popper det opp en aha-opplevelse, og jeg er fin som en frin og god og ny. Ha en vidunderlig aften!
Gjest chimp Skrevet 31. oktober 2002 #5 Skrevet 31. oktober 2002 En søndagsmorgen fant jeg meg liggende i senga; sjøl trodde jeg at jeg satt og spiste frokost.......(OK! Jeg drømte, selvfølgelig, men det var jo litt komisk......)
Gjest torika Skrevet 31. oktober 2002 #6 Skrevet 31. oktober 2002 Joda jeg har også funnet meg selv og er strålende fornøyd med livet mitt slik jeg har det nå p.s Jeg er også 54. Topp alder synes jeg :D :D :D
Fiola Skrevet 3. november 2002 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2002 Takk for mange svar Enige med Bettie at det er viktigt å være til stede i eget liv.
solkvinnen Skrevet 4. november 2002 #9 Skrevet 4. november 2002 Ja når jeg smiler til verden smiler den tilbake til meg, eg er lykkelig å alt er bare godt 45
Gjest Anonymous Skrevet 5. november 2002 #10 Skrevet 5. november 2002 Ja jeg fant meg selv ved 40- Nå er jeg 45 og våken, lykkelig og tilfreds. Tidligere tenkte jeg på ungene i ett og alt. Sparte til neste utgiftspost og krise. Gik med en klump i magen hele tiden.Noe til meg selv så ble det når det var salg på salg. Gud for en j....tid. Mine barn er voksne. Jeg tjener ganske bra, har ikke gjeld. Ingen ting vi trenger. Har en nød konto som blir fylt opp hver mnd. Jeg handler det jeg har lyst på. Reiser dit jeg vil. Jeg har råd til bare å gå ut å handle det jeg vil. Har et bra ektesap.Barn som klarer seg vel. Barnebarn på veg. Moro å shoppe til de også. jeg har det godt på alle kanter. Jeg rett og slett trives med meg selv og andre. velkommen etter jenter... For de yngste kan vel dette høres egoistisk ut, men etter mangeår med slit og problemer nyter vi det alle. :-?
Litago Skrevet 5. november 2002 #11 Skrevet 5. november 2002 Sitter og humrer for meg selv og tenker tilbake på den tiden selvrealiseringskurs var på moten... Kanskje de har kommet tilbake??? Må innrømme at jeg ikke har lett mye etter meg selv. Men jeg finner stadig ut nye sider ved meg selv. Jeg leter ikke etter dem, - de bare dukker opp! Noen sider er positve og andre bør jeg nok jobbe litt med.... Sånn har det vært hele livet, og etter hva jeg hører så vil det fortsette på samme måte fremover. Heldigvis! Verden endrer seg hele tiden, forutsetninger og meninger som var riktige for 10 år siden er avlegs nå, kulturer utvikler seg, - og det samme gjør jeg. Den største forskjellen på før og nå er kanskje at jeg tidligere var mer opptatt av hva andre syntes om meg. Nå har jeg innfunnet meg med at ikke alle kan elske meg, mange kan like meg og noen kan bli mine nære venner. Liver er herlig dere!
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2002 #12 Skrevet 2. desember 2002 men nå har jeg visst rota meg bort igjen.
BigGirl Skrevet 9. desember 2002 #13 Skrevet 9. desember 2002 Jeg gleder meg til jeg finner ut hva jeg skal bli når jeg blir stor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå