Gå til innhold

Lærere på KG, merker dere noe til at Andrew Tate er populær blant guttene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det sånn at de fleste rister på hodet av han?

Anonymkode: b79f8...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jobber på ungdomsskolen og merker det, ja. De tror han blir misforstått og egentlig tøyser litt. 

Anonymkode: da4a5...525

Skrevet

På skolen til guttungen var Tate populær en periode. Jeg hadde en del samtaler med eget barn, og noen andre foreldre. Det har virket. 

På videregående skole virker ungdommen mer å oppfatte han som en dust. Med noen få unntak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe som ofte blir oversett, er hvor populær han er blant muslimske gutter. Riktignok tiltrekkes en del etnisk norske gutter mot ham, men blant muslimene er han et massivt forbilde. Det synes veldig i mangfoldige klasserom. Tate er tross alt muslim.

Anonymkode: 7c1fb...fda

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noe som ofte blir oversett, er hvor populær han er blant muslimske gutter. Riktignok tiltrekkes en del etnisk norske gutter mot ham, men blant muslimene er han et massivt forbilde. Det synes veldig i mangfoldige klasserom. Tate er tross alt muslim.

Han konverterte vel til islam i oktober, så lurer på kor djupt spiritualiteten hans egentlig går.

Anonymkode: 4c6d1...748

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 6.trinn og har bare hørt navnet nevn innimellom, men har ikke fått med meg om de er for eller mot eller bare gjentar et navn de har hørt er populært på nett. De gauler ut memes rett som det er, så jeg vet ikke hvor dypt det går.

Anonymkode: f3ce4...8ef

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 23.30):

Han konverterte vel til islam i oktober, så lurer på kor djupt spiritualiteten hans egentlig går.

Anonymkode: 4c6d1...748

Irrelevant. Poenget er at er superpopulær hos muslimske gutter og unge menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (På 29.4.2023 den 23.14):

På skolen til guttungen var Tate populær en periode. Jeg hadde en del samtaler med eget barn, og noen andre foreldre. Det har virket. 

På videregående skole virker ungdommen mer å oppfatte han som en dust. Med noen få unntak. 

Hva slags samtale hadde du med ungen din ang. A.T?

Anonymkode: 8d801...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...