Gå til innhold

ESC 2023

Ballinciaga

Anbefalte innlegg

Årets Eurovision nærmer seg. Og etter å ha hørt alle sangene på Spotify og YouTube så kan jeg allerede si hvem som mest sannsynlig kommer til å vinne i år. Sverige! Loreen er tilbake etter å ha vunnet for 11 år siden med låta Euphoria, i år deltar hun i konkurransen for andre gang med låta Tattoo. Tattoo er definitivt årets sterkeste låt! Dette er en fantastisk låt med kvalitet og potensiale! Jeg digga denne låta allerede fra første gang jeg hørte den! Tattoo er en stor kraftballade med både trøkk og tempo, dette er definitivt årets desidert beste Eurovision-låt! Hvis ikke Tattoo vinner i år så kommer jeg nesten til å klype meg i arma, dette er definitivt en vinnerlåt! Jeg heier selvfølgelig på Norge og Alessandra, men søta bror har definitivt størst vinnersjanse i år! Selv bettinglistene har Tattoo som sin storfavoritt og leder helt overlegent foran andreplassen Finland. Tattoo er definitivt den nye Euphoria, jeg er helt sikker på at Loreen vinner i år! Jeg tror nesten at enten Stockholm, Göteborg eller Malmö kan begynne å planlegge å arrangere Eurovision 2024 allerede nå, jeg.

Her kan dere også høre Loreens Tattoo og bedømme årets svenske bidrag:

Skikkelig bra låt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare hørt Loreen sin, har ikke en gang hørt den norske :hoho: Men ble sittende og se på "mello" i år. Loreen synger knallbra, ja, men jeg syns "Euphoria" var enda bedre. Har hørt at den finske (tror jeg det var) er ganske rocka i år, så da håper jeg at jeg liker den. Men uten å ha hørt noe annet tror jeg også at Loreen vinner. Bare to uker igjen nå, gleder meg! ESC er så gøøøy selv om det aller meste er langt fra min musikk. Er så gøy å sitte å lese og kommentere i tråden her inne også, blir som en stor gjeng som ser på det sammen selv om man sitter alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Jeg har bare hørt Loreen sin, har ikke en gang hørt den norske :hoho: Men ble sittende og se på "mello" i år. Loreen synger knallbra, ja, men jeg syns "Euphoria" var enda bedre. Har hørt at den finske (tror jeg det var) er ganske rocka i år, så da håper jeg at jeg liker den. Men uten å ha hørt noe annet tror jeg også at Loreen vinner. Bare to uker igjen nå, gleder meg! ESC er så gøøøy selv om det aller meste er langt fra min musikk. Er så gøy å sitte å lese og kommentere i tråden her inne også, blir som en stor gjeng som ser på det sammen selv om man sitter alene. 

Ser du ikke adresse Liverpool? 😮😮😮 er jo nesten det gøyeste med alt🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt alle, og tror og håper at en annen enn Loreen vinner. Synes jeg har hørt den før. Hun har fin stemme og alt sånn, men ingen gåsehud eller spesielt god stemning hos meg. 

Jeg synes Finland er kul, men den aller beste er Frankrike. Den er nydelig 🇫🇷💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Ser du ikke adresse Liverpool? 😮😮😮 er jo nesten det gøyeste med alt🥳

Nei, det går samtidig med the Voice. Kan jo se the Voice på sumo, så klart eller adresse Liverpool på nrk-appen, men har ikke blitt til det. Skulle ønske adresseprogrammene gikk på lørdager i stedet, tror det gjorde det i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Nei, det går samtidig med the Voice. Kan jo se the Voice på sumo, så klart eller adresse Liverpool på nrk-appen, men har ikke blitt til det. Skulle ønske adresseprogrammene gikk på lørdager i stedet, tror det gjorde det i fjor?

Mulig. Liverpool vinner hos oss👍 kan se voice senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...