Gå til innhold

Film i barnebursdag, 9 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen tips til en fin kortfilm jeg kan vise i bursdagen til jenta mi som blir 9 år. Skal ha leker også så kan ikke være for lang da bursdagen varer i 2 timer :)

Anonymkode: 2f93b...71f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utvid bursdagen. De fleste filmer varer vel i 1-1,5 t, og jentene har sikkert lyst til å skravle/leke også😊

Skrevet (endret)

Utvid bursdagen slik at de kan se en lengre film, eller dropp filmen. Hvis alle synes filmen er god blir det jo stillesitting både under filmen og kakespisingen. Hvis grunnen til at bursdagen varer i to timer er at jenta er et slitent og høysensitivt barn er det ikke nødvendig med film. Ta rolige leker, og en foreldrestyrt bursdag. Jeg med min høysensitivitet likte ikke å gå i bursdager når jeg ble "eldre" i den forstand at de ble mindre foreldrestyrt. Da var mine egne bursdager de letteste, selv om det også var slitsomt for meg. Min bestevenninne hadde alltid morsomme bursdager med typiske selskapsleker tilpasset alderen vi var i, foreldrestyrt selv om vi holdt på med "store" barneselskaper til vi var 12 år gamle der vi bodde. Film i bursdagen hennes hadde vi aldri, etter hva jeg kan huske. 

Endret av Millimani
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke barna bestemme selv?

Her er det å vente på alle skal komme, spise mat, pause med å åpne gaver, dessert, fri lek både ute og inne, utdeling av en liten godteripose med en liten ting.

Aldri hvert borti en barnebursdag som er foreldrestyrt. La nå ungene kose seg uten å følge et skjema du har bestemt.

Anonymkode: 0ff4e...61a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ondskapens hotell

Eksorsisten

Blair witch project  

Anonymkode: da3a8...f3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ondskapens hotell

Eksorsisten

Blair witch project  

Anonymkode: da3a8...f3b

Tullekopp

Anonymkode: 62625...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...