Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere at en singel dame på 31 år kan være hjemme (og alene) på 17.mai uten noen planer? Høres dette trist ut?

Jeg skal passe to hunder fra 17. mai og noen dager framover. Jeg har ingen steder å være på 17.mai, og jeg tenker egentlig at det er helt OK (tenker å ta en ekstra fridag). Men jeg føler at dette utenfra vil høres stusselig ut? Vennene mine skal være med andre folk og familie, mens min egen nærmeste familie skal utenlands. Jeg tenker jo selvfølgelig at det hadde vært hyggelig å hatt noen planer og møtt folk osv, men jeg trives godt i mitt eget selskap også! 

Anonymkode: 624eb...b93

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det synes jeg ikke høres trist ut. De fleste jeg kjenner, som ikke har barn i skolealder "feirer" ikke 17. mai. De drar på tur i skogen, bår, camping, sykkel - tur eller lignende. Tur med hundene hørtes deilig ut 😊

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ett år yngre enn deg og skal også være alene :) Har hverken venner eller familie, så jeg pleier hvert år å lage en ekstra god middag til meg selv, nyte en ekstra dag med fri, og ta litt ekstra godt vare på meg selv :) 

Anonymkode: 1da04...677

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Hvorfor har det noe å si hva andre synes så lenge du er fornøyd med planene dine?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres deilig ut

Anonymkode: a672a...c83

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trist?? Det er fantastisk! Det som er trist er å se ut av vinduet kl.07 om morgenen og se trøtte ferdigpynta folk. Du vet at de heller ville vært hjemme på sofaen, men de må pynte seg, må gå ut, må være glad hele dagen...Dét er trist. 

Anonymkode: 3af64...031

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tenker dere at en singel dame på 31 år kan være hjemme (og alene) på 17.mai uten noen planer? Høres dette trist ut?

Jeg skal passe to hunder fra 17. mai og noen dager framover. Jeg har ingen steder å være på 17.mai, og jeg tenker egentlig at det er helt OK (tenker å ta en ekstra fridag). Men jeg føler at dette utenfra vil høres stusselig ut? Vennene mine skal være med andre folk og familie, mens min egen nærmeste familie skal utenlands. Jeg tenker jo selvfølgelig at det hadde vært hyggelig å hatt noen planer og møtt folk osv, men jeg trives godt i mitt eget selskap også! 

Anonymkode: 624eb...b93

Hvorfor er du opptatt av hva andre tanker om deg?

Kvinner og usikkerhet, slutt! Start å lev livet ditt....drit i hva andre synes.

Anonymkode: d1bf0...f63

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
12 hours ago, kaleidoskop said:

Nei det synes jeg ikke høres trist ut. De fleste jeg kjenner, som ikke har barn i skolealder "feirer" ikke 17. mai. De drar på tur i skogen, bår, camping, sykkel - tur eller lignende. Tur med hundene hørtes deilig ut 😊

100% rett svar.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres digg ut!!

Anonymkode: ace8f...1c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nyt dagen alene du, det har jeg gjort i over 20 år. Ser på litt tog på tv, gått tur. hvis fint vær har jeg sittet ute og lest en bok. Har ingen barn så føler ikke for og stå i kø hele dagen. 

Anonymkode: e7c4d...4f8

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på din alder og skal også være alene 17 mai i år. Har ofte gått på fest før, men frister ikke i år. Foreldre blir bekymret av at jeg er «mye» alene, så tror jeg faktisk må lyve så de slipper å bekymre seg. Jeg har 100% jobb, og møter masse folk i jobben så jeg elsker å ha alenetid☺️ tenkte å kjøpe favorittmaten min og litt snop og brus. Hvis det blir sol så tar jeg meg en tur, hvis det blir regn blir det seriemaraton

Anonymkode: b150e...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge man trives er det alt som betyr noe. Er man alene og ikke trives med det så er jo selvsagt det sårt, evt. at man må være med i masse tilstelninger og mas når man egentlig vil være hjemme å game. Folk er forskjellig. Jeg kjenner folk som skal på fjellet, som bare skal være hjemme og spise grandis og game med kjæresten, og de som skal ha full champagnefrokost, se på toget, og alt som hører med. Det er nasjonaldag og da tenker jeg alt er lov:)

Anonymkode: 4c9dd...d32

Skrevet

Alt er opp til hver enkelt. Jeg er fornøyd med å kunne være alene den dagen, og ta det som en helt vanlig fridag. Tar gjerne en kort middag hos min søster og svoger med barn, men ellers gjør jeg ikke noe. Jeg har ikke vært i byen på 17. mai de siste femten årene. 

AnonymBruker
Skrevet

å feire sånne dager sammen med flere mennesker blir stort sett bare slitsomt. 

noen mennesker som ønsker å finne på ett eller annet, samtidig som noen andre blir irriterte fordi ikke gidder dette (og heller ønsker noe annet) :tristblå: 

Anonymkode: 3ec3c...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...