Gå til innhold

Hvordan rengjør dere rumpehullet før analsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som har analsex:

Hvordan rengjør dere rompehullet/endetarmen før dere skal ha analsex?

skriv gjerne om du er kvinne eller mann.

Dere som ikke liker analsex trenger ikke å svare.

Anonymkode: 893cd...44f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skyller med en analdusj.

Anonymkode: 4b8ad...b33

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier bare å dusje og vaske hullet, sånn på utsiden liksom. Han bryr seg ikke så mye om avføringsrester, men ofte er det ingenting. Det virker mye styr å skylle innvendig, så det gjør jeg ikke. Pleier bare å gå på do før og evt. dusje, ikke bestandig jeg dusjer før heller, men ALLTID etter!😆 Både jeg og han!

Jeg er kvinne

Anonymkode: f7bf4...e45

Skrevet (endret)

Vi begge (kvinne og mann) vasker bare godt med rennende vann 😊 Har aldri opplevd noe gris eller lukt så lenge vi bruker nok glid. Har en sjelden gang opplevd det uten nok glid, men vi er voksne nok til å ikke lage noe styr ut av det. Da hopper vi heller i dusjen. Men som sagt: aldri noe gris med nok glid.

Har forsøkt analdusj noen ganger, men vi har ofte analsex spontant, så da blir det sjeldent det. 

Endret av Frkego
AnonymBruker
Skrevet

Spyler 2-3 ganger med vann...aldri opplevd noe rester.

Anonymkode: 95603...32a

Skrevet

Gjør ikke noe spesielt. Bruker glidemiddel og nyter. Er ikke uvanlig at hun suger meg når jeg tar den ut og jeg spruter i munn. Eller vi skifter stilling og har vanlig vaginal sex. Vi godt voksene og tenker ikke på alt😉😉🥰🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er mann. Dusjer vanlig. Tar på glid og gjør en general prøve med en finger til å se om jeg har noe opp i der. Hvis det ikker kommer noe brunt, går det som regel bra 😅

Anonymkode: 59d43...ef4

Skrevet

Eksen brukte analdusj hver kveld før vi la oss, vi hadde alltid analsex enten med meg, eller jeg lekte med henne med dildo.

Hun jeg er sammen med nå gjør ingenting der, og til nå har det aldri vært ett problem, og skulle det skje noe, så ville jeg ikke brydd meg mye om det, er vel en del av gamet om man har analsex 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til dere som har analsex:

Hvordan rengjør dere rompehullet/endetarmen før dere skal ha analsex?

skriv gjerne om du er kvinne eller mann.

Dere som ikke liker analsex trenger ikke å svare.

Anonymkode: 893cd...44f

Beklager, men vil typen ha anal, så får han også dritten som følger med. Så kanskje maset tar slutt når maisbitene ligger rundt kukhodet etter endt økt. Velbekomme!

Anonymkode: 30a74...676

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Beklager, men vil typen ha anal, så får han også dritten som følger med. Så kanskje maset tar slutt når maisbitene ligger rundt kukhodet etter endt økt. Velbekomme!

Hvis du er så imot analsex, så hva med å bare droppe det? Eller lar du mannfolk knulle deg i rumpa, selv om du ikke liker det selv, sånn i håp om at det popper mais ut av rumpa di? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du tenke varme nok tanker, så kanskje maiskorna popper.
Årntli party når han kommer bakider!

Anonymkode: 1b95d...daa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (2 timer siden):

Gjør ikke noe spesielt. Bruker glidemiddel og nyter. Er ikke uvanlig at hun suger meg når jeg tar den ut og jeg spruter i munn. Eller vi skifter stilling og har vanlig vaginal sex. Vi godt voksene og tenker ikke på alt😉😉🥰🥰

Håper dere bruker kondom, rævbakterier i høna er skikkelig dritt, no pun intended 🤢

Anonymkode: 7f49b...229

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper dere bruker kondom, rævbakterier i høna er skikkelig dritt, no pun intended 🤢

Vi bruker ikke kondam. Går bra med høna😉😉😉

AnonymBruker
Skrevet

Med omkrets på 18 blir det sjeldent anal. For mye styr.

Men skjer det, da er hun alltid tom, forberedt og den som tar initiativ.

For min del gjør jeg det fordi hun kommer noe inn i helv..e i det hun kjenner jeg kommer helt inn. Beina hennes er helt gele etterpå. Og hun er fint ferdig. 

.

Anonymkode: d3455...54c

AnonymBruker
Skrevet
Magwen skrev (1 minutt siden):

Vi bruker ikke kondam. Går bra med høna😉😉😉

Digg med bakteriell vaginose og sopp 😀😀

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Digg med bakteriell vaginose og sopp 😀😀

Jaaaa. Har ikke kommet enda etter flere år. Ting tar tid😉🤣💘

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri analsex ved løs avføring eller luft i magen. Det første både på grunn av såre slimhinner da og større fare for gris. Jeg føler selv små rester av avføring som sandpapir, så helt uaktuelt med analsex om det ikke har vært fast avføring den dagen. Angående luft også på grunn av at slikt kan gi ubehag for meg (kvinne). 

Spyler meg et par ganger om planlagt analsex. Ved å holde meg til regel over angående fast avføring har det heller aldri blitt noe gris de relativt få ganger det har skjedd mer spontant.

Det er jeg som styrer når det blir analsex. Selv etter langt forhold synes jeg ikke at diskusjonen om løs/fast avføring er særlig opphissende innledning til sex.  

Anonymkode: a2b6d...fa0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en ballongsprøyte på apoteket. 

Anonymkode: 0c175...7d8

AnonymBruker
Skrevet

Vasker med vaskeduk og litt sepe. 

Anonymkode: 82e51...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...