Gjest gjest Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Hei! Lurer på å ta piercing i underlivet.. Noen som vet om det går an å ha stang i stedet for ring? Og om man må ha en viss størrelse på klitten for at det skal gå? Evt andre erfaringer? tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Hei Man kan ta piercing i underlivet på flere måter. Enten gjennom klitoris eller i huden over den. Hvis man tar i huden over klitoris kan man ha ring eller stav. Ringen hvis du tar horisontalt og stav hvis du tar vertikalt. jeg har selv en ring horisontalt. Det var vondt å ta den og har ikke hatt problemer etterpå. Skulle ønske jeg istede hadde tatt en stav vertikalt siden jeg syns dette er penere. Kan tenke meg at det er vondere gjennom klitoris, men vet ikke om det er mest vanlig med ring eller stav. Er bare å søke litt rundt på nettet. Finnes mange bilder der du kan se hva du syns ser finest ut.. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 Bare opplyse om at det er ulovlig å ta piercing gjennom selve klitoris i Norge Selv har jeg en i "forhuden" på klitoris og har hatt det noen år.. Var vondt i starten, men nå kjenner jeg ingenting til den. Dessverre, siden jeg ble innbilt på forhånd at det skulle være enda bedre å ha sex når man hadde en..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #4 Skrevet 5. januar 2006 Jeg hadde en vertikal ring rett over klitoris i flere år. Den var ikke vond å ta (synes faktisk det var værre å ta hull i ørene jeg... ), hadde aldri noe problemer med den, og jeg ble mer følsom der nede (vel og merke kun i starten før jeg ble vant til den, etter det er det ingen særlig forskjell). Men pass på å ta hos noen som er 100% profesjonelle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå