Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bestiller dere undertøy som er fint, behagelig og rimelig? 

Anonymkode: 6de0c...986

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

H&M, bestiller pakker med flere truser i, sånn 5 stk. Kjøpte noen stringtruser der for ikke så lenge siden som var kjempefine og behagelig mykt stoff.

Anonymkode: 3eb1e...fca

Skrevet

Truser vet jeg ikke. Venter på at Pierre Robert skal komme med nye og skikkelige truser. 

Bh på Zalando, ellos, bravissimo..

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper BH fra litt ulike steder. Bruker calvin klein og kjøper kun ved tilbud. Truser er stort sett HM og Cubus. Kjøper da flerpakning.

Anonymkode: 50e63...833

Skrevet

Timarco 

Skrevet (endret)

Etter Cubus endret litt på hvilke truser de har, så er det Change jeg bruker på både BH-er og truser. Jeg kjøper ikke sett for det ser jeg ikke helt poenget med. Change har gode hverdagstruser i bomull med varierende dekkegrad (eller hva en kan kalle det), og med ulike høyder på livet. Normalt har de 5/6 stykker for 300kr. BH-ene kjøper jeg når det er tilbud. 
Eneste lille minus jeg har funnet med trusene derfra er at de er bittelitt smalere i skrittet, men har ikke opplevd lekkasje når jeg bruker bind, men reagerte når jeg begynte å bruke dem. 

Change er ikke billig, men de har noen gode deals inni mellom, og jeg har utfordring med å finne truser som passer, og er stort over brystet, men smal rundt, så har ikke funnet BH-er som passer annet sted. 

Endret av Daisy-love
Manglet ord i setning.
Skrevet

Jeg kjøpte truser på markedet i Arguineguin. Gode bomullstruser. Kjøpte sikkert 20. Noen hvite, de meste svarte. 

Skrevet

Fine truser med blonder på Change, vanlige bomullstruser på HM. 

Etter silikon kjøper jeg bare lette blonde-BH-er uten støtte, men før det fant jeg de beste på Change. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...