AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Hvor bestiller dere undertøy som er fint, behagelig og rimelig? Anonymkode: 6de0c...986
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 H&M, bestiller pakker med flere truser i, sånn 5 stk. Kjøpte noen stringtruser der for ikke så lenge siden som var kjempefine og behagelig mykt stoff. Anonymkode: 3eb1e...fca
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Truser vet jeg ikke. Venter på at Pierre Robert skal komme med nye og skikkelige truser. Bh på Zalando, ellos, bravissimo..
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Kjøper BH fra litt ulike steder. Bruker calvin klein og kjøper kun ved tilbud. Truser er stort sett HM og Cubus. Kjøper da flerpakning. Anonymkode: 50e63...833
Daisy-love Skrevet 1. mai 2023 #6 Skrevet 1. mai 2023 (endret) Etter Cubus endret litt på hvilke truser de har, så er det Change jeg bruker på både BH-er og truser. Jeg kjøper ikke sett for det ser jeg ikke helt poenget med. Change har gode hverdagstruser i bomull med varierende dekkegrad (eller hva en kan kalle det), og med ulike høyder på livet. Normalt har de 5/6 stykker for 300kr. BH-ene kjøper jeg når det er tilbud. Eneste lille minus jeg har funnet med trusene derfra er at de er bittelitt smalere i skrittet, men har ikke opplevd lekkasje når jeg bruker bind, men reagerte når jeg begynte å bruke dem. Change er ikke billig, men de har noen gode deals inni mellom, og jeg har utfordring med å finne truser som passer, og er stort over brystet, men smal rundt, så har ikke funnet BH-er som passer annet sted. Endret 1. mai 2023 av Daisy-love Manglet ord i setning.
Helene Skrevet 1. mai 2023 #7 Skrevet 1. mai 2023 Jeg kjøpte truser på markedet i Arguineguin. Gode bomullstruser. Kjøpte sikkert 20. Noen hvite, de meste svarte.
Nikea Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Fine truser med blonder på Change, vanlige bomullstruser på HM. Etter silikon kjøper jeg bare lette blonde-BH-er uten støtte, men før det fant jeg de beste på Change.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå