Gå til innhold

BDSM - Ukjent terreng

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo!

Jeg dater en helt fantastisk dame nå. Vi passer på alle måter. Sexen er også meget bra. Men: da vi snakket om preferanser (for meg kommer en slik samtale gjerne litt uti et seksuelt forhold), ble det tydelig at hun liker hardhendt behandling. Hun blir tent når hun får litt vondt, sier hun. Og i tillegg til ganske harde "dasker", ønsker hun å bli "choket". 

Jeg har ikke noe imot dette, men er ganske uerfaren. Hvordan vet man når man går for langt, for eksempel? Hvilke stillinger er best for henne? Hva slags utstyr kan jeg kjøpe for å hjelpe til med at hun får maksimal nytelse? Jeg kan jo spørre henne direkte selv, men tenker at jeg må gjøre litt research på egenhånd i tillegg.

Noen erfaringer der ute?

Endret av Agaton
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er KUN  og KUN  HUN som kan svare på hva hun liker.

Snakk sammen

M@ster

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder choking ville jeg søkt litt på nett for teknikker. Du må klemme på riktig sted (sidene, ikke midt på luftrøret), og ikke mer enn 6 sek (mener jeg å huske. Sjekk det ut!) Skal dere prøve på dette er det veldig viktig at du vet hva du driver med. Kan fort bli farlig.

Ellers er jeg enig i forrige kommentar. Snakk sammen. Finn ut hva hun liker og hvor grensene hennes går. Bdsm kan være helt fantastisk når man har en åpen og jevnlig kommunikasjon rundt det. Finnes mange gode nettsider og artikler for nybegynnere. Felles for dem alle er at de presiserer hvor essensielt kommunikasjon er i et slikt forhold. Snakk om sex. 

Masse gøy å utforske i denne verden - skal jeg gi et tips så er det å starte forsiktig og ikke prøv å gjøre alt på en gang.

Anonymkode: a618c...7be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...