AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Vi hadde grøt til middag og små tallerkener. Da han skulle forsyne seg for andre gang, så skrapte han av grøtsleiva med skeia si, som han hadde spist den første porsjonen av, og stappet sleiva oppi grøten igjen. Det blir jo som om han hadde stukket helle munnen sin nedi grøten? Jeg hadde tenkt å ta en liten porsjon, men avstod. Hans sønn kommenterte bare kort «var kanskje andre som skulle ha litt mer?», men svigerfar bare avfeide det med «det har da ikke noe å si». Dette er ikke det eneste eksempelet, er mye annet i samme kategori. Men om jeg forsøker å ta det opp med mannen (min), så blir han bare irritert og nekter å snakke om det. Tanker om dette? Enda verre er det at toalettet alltid er litt grisete etter at han har vært der, for å si det forsiktig … Anonymkode: ed686...812 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Hadde vel egentlig ikke brydd meg, latt som jeg ikke så Anonymkode: 45b41...4a9 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde vel egentlig ikke brydd meg, latt som jeg ikke så Anonymkode: 45b41...4a9 Samme her. Han er vant til å spise med egen familie og da tåler man sånt. Han tenkte nok ikke over at du ikke var en del av familien. Er ikke det ekleste som kunne skjedd men ikke så veldig smittevennlig etter covid da Anonymkode: fe323...7f1 7
Rakfisken Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Du kan ikke gjøre noe med det nå i ettertid, men der og da hadde jeg sagt «Oida, jeg bytter den sleiva jeg». 5
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Hvis skjeia er "ren" for rester, så hadde jeg nok ikke brydd meg så mye, men jeg liker det ikke selv. Hadde jeg servert mat hadde jeg hatt en ekstra skje eller kniv til å skrape av kakespade, øse eller hva enn det er. Men kan hende alt det du ikke går i detalj om er så ille at ingenting blir greit 😆 huff.. må kanskje bare slutte å spise sammen, eller besøke hverandre 🤷🤷
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Dobbeldipping er ikke greit altså Anonymkode: e20cf...004 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 Han kunne spart seg, men makan til hysteri og overdrivelse da! Anonymkode: da809...878 14 3
visp Skrevet 29. april 2023 #10 Skrevet 29. april 2023 Han er sikkert veldig vant til det. Man ser jo stadig sånne ting og bør tåle litt, mener jeg. Jeg vet at jeg kunne ha reagert på det selv, men det som skjer det skjer jo. Mens andre mennesker kan jeg dele bestikk og glass med uten å syns det er ekkelt i det hele tatt. Man lukker øynene for visse ting.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #11 Skrevet 29. april 2023 Æsj. Lurer på hva mer den fyren kan finne på å gjøre. Tipper han er en som graver seg i ørene offentlig og ikke ser poenget med å vaske hendene etter å ha vært på do. Anonymkode: 3be2a...054
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #12 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde grøt til middag og små tallerkener. Da han skulle forsyne seg for andre gang, så skrapte han av grøtsleiva med skeia si, som han hadde spist den første porsjonen av, og stappet sleiva oppi grøten igjen. Det blir jo som om han hadde stukket helle munnen sin nedi grøten? Jeg hadde tenkt å ta en liten porsjon, men avstod. Hans sønn kommenterte bare kort «var kanskje andre som skulle ha litt mer?», men svigerfar bare avfeide det med «det har da ikke noe å si». Dette er ikke det eneste eksempelet, er mye annet i samme kategori. Men om jeg forsøker å ta det opp med mannen (min), så blir han bare irritert og nekter å snakke om det. Tanker om dette? Enda verre er det at toalettet alltid er litt grisete etter at han har vært der, for å si det forsiktig … Anonymkode: ed686...812 Hva tenker du at mannen din skal gjøre med det? Oppdra sin far? Anonymkode: 889dc...791 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 Nå sa jo sønnen hans (regner med at det er den samme som er mannen din..) ifra. Men når du så han skrape av skjeen kunne du jo ha stått klar og sakt: "Bare gi den til meg npr du er ferdig, så skal jeg finne en ny". Anonymkode: 0e9ab...986 5
minister-mio Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 Rakfisken skrev (1 time siden): Du kan ikke gjøre noe med det nå i ettertid, men der og da hadde jeg sagt «Oida, jeg bytter den sleiva jeg». Det hjelper ikke å bytte sleiv, den har vært i grøten 1
kaleidoskop Skrevet 29. april 2023 #15 Skrevet 29. april 2023 Jeg hadde ikke likt det, men hadde ikke laget noe stort nummer av det. Her bruker svigerfar den samme kniven på frokosten til alt. Den er i smøret, syltetøyet (som har en skje), sylteagurk, sursild, leverpostei mm. Noen ganger også innom munnen en tur 🙈 Det er hans hjem, når de er hos oss er jeg tydelig på at man bruker den lille gaffel i sylteagurken og skjea i syltetøyet. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 Hadde nok passet på å være mett før besøk dit fremover for å si det sånn. Så utrolig ekkelt. Anonymkode: a623b...3d8 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 Makan for hysteri.... Anonymkode: 91cd8...536 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 Hadde nok aldri spist der igjen. Hygiene er viktig i relasjoner, kan de ikke oppføre seg så føler jeg at jeg er å pleier syke demente, - og hadde nok oppført meg deretter også (vært hyggelig, men ikke tatt imot mat eller brukt doen). Ikke hysteri, er bare jævla nasty og om han oppfører seg så ekkelt forran folk, så er han nok enda værre ellers. Anonymkode: 5975d...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #19 Skrevet 29. april 2023 Min far gjør også en del sånne småekle ting, men hva mener du JEG skal gjøre med det? Glad mannen min ikke holder meg ansvarlig for min fars uvaner ass. 😂 Anonymkode: cdd61...7a5 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 Hadde ikke reagert eller brydd meg en meter om det. Det er jo familie😊 Anonymkode: ad63d...56c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå