AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Har konfirmasjon og gruer meg. Orker ikke tanken på å gjøre noe. Er helt utbrent av alt som skjer. Skal ha moren min med på konfirmasjon og hun er veldig syk dessverre. Hun skal også holde tale og er redd hun kommer til å si noe flaut.. Hun er dement, men det vet alle. Har tre barn og føler jeg har gjort mitt ift tilstelninger og alt, men mest av alt er jeg lei av familie som samles. En familie som aldri har fungert, og som aldri ser til hverandre ellers. Jeg liker ikke 90% av noen i familien da folk flest er drittsekker eller super egoister. Onkel kommer å han bryr seg nada om barna våre. Har rett og slett lagt meg i senga å orket ikke tanken på å gjøre istand noe! Gleden av å pynte bord, sette sammen blomster og gjøre det fint er helt ute! Hadde en kollega som skulle hjelpe til men orker ikke tanken på å skylde henne noe, da folk jeg kjenner alltid vil ha noe igjen å jeg har dessverre ikke energi eller mulighet. Vet ikke, men angrer så mye på det. Anonymkode: a332a...a17 17
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Du trenger ikke invitere hele sulamitten. Dere kan for eksempel bare gå ut og spise dere nærmeste. Men nå sier du ikke når konfirmasjonen er.. den er vel ikke i morgen? 5 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 svartkatt skrev (7 minutter siden): Du trenger ikke invitere hele sulamitten. Dere kan for eksempel bare gå ut og spise dere nærmeste. Men nå sier du ikke når konfirmasjonen er.. den er vel ikke i morgen? I morgen ja.. Alt av mat, kaker og slikt kommer levert på døren i morgen. Alt annet har jeg gitt faen i Anonymkode: a332a...a17
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 29. april 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: I morgen ja.. Alt av mat, kaker og slikt kommer levert på døren i morgen. Alt annet har jeg gitt faen i Anonymkode: a332a...a17 Nei nå må du skjerpe deg. Dette er ikke ditt selskap, men konfirmanten sitt! Legg deg ned ETTER selskapet. Du må ta deg sammen for barnets skyld. Familien din er kanskje teit, men nå svikter du ditt eget barn og er kjip mamma Anonymkode: fcc6f...ddc 36 2 23
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Blås i familien, tenk på at du skal gjøre dette for at barnet ditt skal få en fin dag. Hent frem krefter, dette klarer du. Anonymkode: 743d8...778 20 6
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Har du gitt beskjed til kollegaen? Har du en mann? Eller noen andre voksne som kommer som kan trø til? Du må ikke tenke på at du skylder noen noe som helst. Familie og venner burde stille opp nettopp fordi man bryr seg. Du kan også prøve å fokusere mer på at barna får en fin dag. 5 3 1
NiceOrNothing Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I morgen ja.. Alt av mat, kaker og slikt kommer levert på døren i morgen. Alt annet har jeg gitt faen i Anonymkode: a332a...a17 Du høres utbrent og deprimert ut❤️. Bestill deg legetime over helga . Men nå, tenk på at det skal bli en minneverdig dag for konfirmanten , å gjør det enklest mulig ,men det beste ut av det. Lykke til ❤️ 12 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei nå må du skjerpe deg. Dette er ikke ditt selskap, men konfirmanten sitt! Legg deg ned ETTER selskapet. Du må ta deg sammen for barnets skyld. Familien din er kanskje teit, men nå svikter du ditt eget barn og er kjip mamma Anonymkode: fcc6f...ddc Prøver, men ser jævla mørkt på alt. Vet at det skal bli konfirmasjon, men strever veldig nå. Anonymkode: a332a...a17
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Har du gitt beskjed til kollegaen? Har du en mann? Eller noen andre voksne som kommer som kan trø til? Du må ikke tenke på at du skylder noen noe som helst. Familie og venner burde stille opp nettopp fordi man bryr seg. Du kan også prøve å fokusere mer på at barna får en fin dag. Nei, avlyste hun som kunne komme fordi hun alltid skal ha noe igjen. Er ikke vant til å få noe hjelp å har vært vant til å trå til helt selv. Anonymkode: a332a...a17 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #10 Skrevet 29. april 2023 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Du høres utbrent og deprimert ut❤️. Bestill deg legetime over helga . Men nå, tenk på at det skal bli en minneverdig dag for konfirmanten , å gjør det enklest mulig ,men det beste ut av det. Lykke til ❤️ Takk Har ligget i sengen siden kl 11 Anonymkode: a332a...a17 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #11 Skrevet 29. april 2023 Er du alene om barna? Anonymkode: 743d8...778
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #12 Skrevet 29. april 2023 Dette gjør du for barnet ditt og da har du den energien som trengs. Du kan legge deg i senga når dagen er over. Anonymkode: 0b7eb...f13 9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, avlyste hun som kunne komme fordi hun alltid skal ha noe igjen. Er ikke vant til å få noe hjelp å har vært vant til å trå til helt selv. Anonymkode: a332a...a17 Martyr altså…. Hjelp. Anonymkode: b699b...63b 18 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har konfirmasjon og gruer meg. Orker ikke tanken på å gjøre noe. Er helt utbrent av alt som skjer. Skal ha moren min med på konfirmasjon og hun er veldig syk dessverre. Hun skal også holde tale og er redd hun kommer til å si noe flaut.. Hun er dement, men det vet alle. Har tre barn og føler jeg har gjort mitt ift tilstelninger og alt, men mest av alt er jeg lei av familie som samles. En familie som aldri har fungert, og som aldri ser til hverandre ellers. Jeg liker ikke 90% av noen i familien da folk flest er drittsekker eller super egoister. Onkel kommer å han bryr seg nada om barna våre. Har rett og slett lagt meg i senga å orket ikke tanken på å gjøre istand noe! Gleden av å pynte bord, sette sammen blomster og gjøre det fint er helt ute! Hadde en kollega som skulle hjelpe til men orker ikke tanken på å skylde henne noe, da folk jeg kjenner alltid vil ha noe igjen å jeg har dessverre ikke energi eller mulighet. Vet ikke, men angrer så mye på det. Anonymkode: a332a...a17 Prøv å tenk på konfirmanter. Konfirmanten fortjener å ha en flott dag! Anonymkode: 2248d...0c9 1
Sofakona Skrevet 29. april 2023 #15 Skrevet 29. april 2023 Har du ingen i familien eller slekt som kan hjelpe deg? Er du alene? Hvor mange kommer
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Har du ingen i familien eller slekt som kan hjelpe deg? Er du alene? Hvor mange kommer Har en mann, men han er også ganske lei. Ingen andre, Anonymkode: a332a...a17
Sofakona Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har en mann, men han er også ganske lei. Ingen andre, Anonymkode: a332a...a17 Lei hva da? Er dere begge deprimert og ligger? 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 Stakkars unger... Anonymkode: 51252...7dc 16 1 4
Hedda-78 Skrevet 29. april 2023 #19 Skrevet 29. april 2023 Det spiller ingen rolle at dere er lei. Dette er en del av det å være forelder, skjerp dere. Tenk så skuffet konfirmanten blir over at dere ikke legger to pinner i kors for at han skal få en fin dag. Ærlig talt. 21 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei nå må du skjerpe deg. Dette er ikke ditt selskap, men konfirmanten sitt! Legg deg ned ETTER selskapet. Du må ta deg sammen for barnets skyld. Familien din er kanskje teit, men nå svikter du ditt eget barn og er kjip mamma Anonymkode: fcc6f...ddc Dette!! Anonymkode: 46b0e...ed4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå