AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Hvis man ønsker å styre en gruppe på Facebook, men ikke under eget navn - må man lage en ny konto da? Eksempel: hvis jeg skal styre en gruppe for Åsen skolekorps, og ønsker at innleggene skal fremgå med Åsen skolekorps' navn, hvordan gjør jeg det? Er det kun opprettelse av ny Facebookkonto som er løsningen? Og går det egentlig an? De krever jo ofte fødselsnr o.l. Anonymkode: fce2c...d3d
Bombasi Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Da må du lage en ny konto, ja. Og de krever ikke fødselsnr ved registrering. De krever at du har en mailadresse til. Jeg har to kontoer på Facebook. En privat som ligger brakk, og en med falsk navn som jeg innimellom deltar i grupper med.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #4 Skrevet 4. mai 2023 Om Åsens skolekorps allerede har en side, må noen gjøre deg til administrator. Da poster du under sidens navn. Anonymkode: 1f045...bd3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #5 Skrevet 4. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Om Åsens skolekorps allerede har en side, må noen gjøre deg til administrator. Da poster du under sidens navn. Anonymkode: 1f045...bd3 Dette her. Det er en side du vil ha, TS, ikke en gruppe. Anonymkode: 9f824...8e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå