Gå til innhold

Betatt å jeg har ikke møtt han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en på Tinder for hele 7 uker siden. Vært teksting hele veien. I perioder mye flørting, i andre perioder minimalt med flørting. Han sier han ikke skriver med noen andre en meg, å det tror jeg på mtp hvor mye vi snapper. Men saken er jo at jeg har blitt betatt. Jeg tenker på han før jeg legger meg, å har ikke jeg fått godmorgen melding kjenner jeg at jeg blir lei meg. En skulle jo trodd at man gikk tom for ting å snakke om etter texting nonstop i 7 uker. Men Neida, vi har alltid noe å snakke om. Jeg vet hans innerste tanker å han vet mine. Men jeg føler nesten at det har sklidd over i vennskap…? Men igjen, så skjønner jeg ikke hvorfor han gidder å skrive så mye med en som han aldri har møtt før heller, om han ikke er litt interessert. 

Anonymkode: fe281...398

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjære dagbok...

Anonymkode: ff4ce...8cf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har dere ikke møttes? Det er jo litt merkelig å tekste så lenge uten møte. 

Anonymkode: c816e...77e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For det har ikke passet seg slik helt enda. Litt kompliserte forhold for oss begge akkurat nå. Har barna på forskjellige helger også pr dags dato. Jeg skal bytte helg når x får ny turnus. 

Anonymkode: fe281...398

AnonymBruker
Skrevet

Og.

Anonymkode: 4747c...546

AnonymBruker
Skrevet

Dette er oppskriften på å bli brukt for sex. Mannen legger inn tid på å chatte mye, altså low effort i forhold til å møtes over tid. Damen får følelser og tror det de har er spesielt. Man møtes og mannen er frempå med fysisk nærhet, kyssing og sex. For damen føles det naturlig pga all chattingen, men bruker man hodet hadde man aldri vært komfortabel med en fremmed man aldri har møtt som så fort ble fysisk. Men så gir damen etter pga hun har tilknyttet seg han og vil ikke skuffe eller avvise, mannen får det han vil ha, møtes noen ganger til for sex og hun befinner å få behov for å spørre om følelser og hva de er. Poff, mannen forsvinner, interessen daler, han fikk det han ville hele veien og slapp å kaste bort masse tid på å møtes for å gå turer, cafe og snakke om i hans øyne kjedelige og uviktige ting for å bli kjent og treffes over lengre tid før han fikk snøret i bånn. Damen sitter igjen såret og får problemer med å stole på menn og mister gnisten for å date fordi hun ikke vil føle seg brukt og naiv igjen. 

Jeg bare sier det. 

Nå må fornuften din ta overhånd over følelsene. Du kjenner han ikke samme hvor mye du tror du kjenner han. At dere lager en så dyp online connection der du er betatt før dere i det hele tatt har møttes er et rødt flagg og det stiller deg veldig sårbar for utnyttelse. Ikke bare for sex men også for kjærlighetssvindel og lignende. Det er det samme farlige personer med onde intensjoner gjør og det kalles da grooming. Jeg sier ikke at denne mannen må være farlig, men at det at du er betatt av han gjør deg veldig utsatt og at det er utrolig mange vanlige menn som bruker denne metoden for å få enkel sex med minst mulig innsats annet enn å sitte i sofakroken å chatte og sende søte ord til damer når de kjeder seg. 

Hold igjen følelsene og hold igjen sex til du har møtt han mange ganger ellers er sjansen stor for at du ender opp såret! 

Anonymkode: ffa60...f7b

• Nyttig 2
Skrevet

Du er betatt av ideen om han. Har vært der selv. Mitt råd er å møte han før du skaper deg et enda større bilde av hvordan han er. Det får du ikke ved teksting. 

AnonymBruker
Skrevet

Vært i en lignende situasjon.

Skru ned forventningene, ikke skap et stort bilde av han og dere, og vent til dere møtes før du begynner å fantasere om fremtiden og dere sammen.

Anonymkode: c9ffa...c9f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan det går an kun ved å skrive frem og tilbake. 

Anonymkode: 82fad...975

AnonymBruker
Skrevet

Beklager å påpeke det, men du er ikke betatt av ham, men betatt av en fantasi om hvem han er og hva han kan være. Å virkelig la det få ta overhånd er oppskriften på å overse alt av faktorer som ikke er bra når/om dere møtes. 

Veldig viktig å ikke la seg forføre av en fantasi om en mann, men være realistisk og våken, så du blir kjent med selve mannen, ikke luller deg inn i en fantasi som i hovedsak eksisterer i ditt hode. 

Anonymkode: 7d045...11c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...