AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Kanskje et dumt spørsmål, men har en jente på 5 mnd. Har til nå kun kledd henne i rompere og blondebodyer, men har lurt på en søt kjole til 17 mai som feks denne: https://www.heltunik.no/products/kjole-med-tyll-minnie-mus---rosa Synes den ser søt og "lett" ut, men er det upraktisk mtp bleieskift, gulp osv? Alle venninnene mine kler opp sine babyer så tenkte jeg skulle prøve siden jeg ikke gadd da hun var 1 mnd til jul. Anonymkode: 1adf0...52d
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Kjoler er da like praktisk som noe annet. De drar man jo bare opp ved skift. Vi har flere kjoler og skal bruke festdrakt til vår på 5 mnd nå 17. mai Anonymkode: 935d5...ab5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Syns ikke denne passet til 17mai overhodet, men vær sin smak. Anonymkode: 1b700...776 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Går helt fint med kjole, men hadde valgt noe annet enn den du linker til på 17 mai jeg også 😅 Anonymkode: 8f7fb...b44 1
Sofakona Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Nydelig kjole..og ja denne kan bruke til 17 mai:) kansje med søt rosa hårbånd etc:)
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Går helt fint med kjole, men hadde valgt noe annet enn den du linker til på 17 mai jeg også 😅 Anonymkode: 8f7fb...b44 Jeg synes den er søt og føler at dem kan brukes til sommeren også. Trenger ikke så mange kjoler Anonymkode: 1adf0...52d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Jeg synes kjole var veldig praktisk til baby, og brukte det masse på vår lille jente. Ved bleieskift er det bare å dra kjole opp og strømpebukse ned. Gulp er ikke noe verre i kjole enn ellers, så lenge du har et ekstra skift tilgjengelig. Hvis det er varmt til strømpebukse kan en blomer være fin til å dekke bleien, siden kjolen kommer til å skli opp. Spesielt om du ikke har fått inn vanen med å rette på kjolen når du løfter opp baby. Anonymkode: a2cd4...cac
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Ville ikke ha kjøpt denne da det er en viss risiko for at du ikke får den til den 17. Brukte kjoler veldig sjelden, og angrer på at jeg kjøpte kjoler, for de ble bare brukt en gang. Men hvis du har andre anledninger der den blir brukt, så er det jo null problem. Ville har unngått 30 grader finvask-tøy i tilfelle bleieuhell. Anonymkode: c6e6f...6f7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg synes den er søt og føler at dem kan brukes til sommeren også. Trenger ikke så mange kjoler Anonymkode: 1adf0...52d Bare kjøp. Men jeg ville ikke ha gamblet på at jeg fikk denne til den 17. Anonymkode: c6e6f...6f7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ville ikke ha kjøpt denne da det er en viss risiko for at du ikke får den til den 17. Brukte kjoler veldig sjelden, og angrer på at jeg kjøpte kjoler, for de ble bare brukt en gang. Men hvis du har andre anledninger der den blir brukt, så er det jo null problem. Ville har unngått 30 grader finvask-tøy i tilfelle bleieuhell. Anonymkode: c6e6f...6f7 Ja, det er derfor jeg tenker å kjøpe en størrelse større og ha den en stund. Til babyfoto for eksempel. Ser de har romper sett som er søtt også, men greit å ha en kjole eller to. Jeg er veldig praktisk så tror jeg trenger få kjoler. Går mest i body og strømpebukse 😅 Anonymkode: 1adf0...52d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå