Gå til innhold

Re: å suge en mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest en guide til hvordan man skal suge en mann og overraskelsen var stor. Hva har jeg holdt på med i alle mine år som seksuelt aktiv???? Sugd menn (ikke mange da) med stor fare for brekninger og uten å selv like det... for så å finne ut at det hele har vert totalt bortkastet fordi jeg her brukt helt feil teknikk.... Så fant jeg denne guiden som steg for steg forklarte hvordan man skulle suge en mann. Jeg leste artikkelen flere ganger før jeg prøvde den ut på min nye kjæreste. Jeg stoppet sugingen lenge før det gikk for han (må jo ta litt av gangen) og oppdaget til min store overraskelse at jeg nøt det... Dermed bestemte jeg meg for at jeg skulle gi han en overraskelse.. Neste gang vi skulle på fest og bade i stamp skulle jeg, dersom vi fikk være alene en stund, gi han en skikkelig "blow job" i stampen. Utpå kvelden kom øyeblikket jeg hadde ventet på og jeg ba han sette seg på kanten av stampa med ryggen til vinduene. Han var rimelig "kjapp" når han skjønte hva jeg mente så da var det bare å sette i gang. Hvilken opplevelse!!! Desverre ble vi forstyrret før vi ble ferdige men bare vent til neste gang.....

Min største fordel med å gjøre dette er at: 1) han opplever noe spesielt og 2) jeg får herlig sex når vi kommer hjem (for da en han klar for en ny omgang som inkluderer meg oxo) + 3) å ha sex på soverommet under en fest er uansett bare desperat.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...