Gå til innhold

Deprimert og veldig sliten av livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke et selvmordsbrev. Har vært generelt lei av alt i lang tid. Har funnet ut at folk har det bedre uten meg. Er dette alvorlig? 

Har lagt meg i senga å har ingen planer om å stå opp idag. Ser ikke lyst på noe, og er generelt lei av samboer, huset som aldri blir bra, og sliten av å være mamma. Elsker barna mine, men er veldig sliten og lei. 

Er til vanlig en veldig sterk og ressurssterk person med masterutdanning og 4 barn. Er bare utslitt og lei. Alle ser på meg som veldig ressurssterk og veldig flink til det meste. Føler ikke at folk ser hvor utslitt jeg er. Har i tillegg en veldig syk mor! Ønsker at hun skal dø snart så jeg kan få fred! 

Anonymkode: 854e7...931

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. 

Du kan også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

Mental Helse: 116 123 

Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)

Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Chantielle mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...