Gå til innhold

Mannens elskerinne kjøpte tena lady på butikken, og jeg fikk det litt bedre med meg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner at du "godtet deg", men jeg håper du også skjønner at dette ikke er veldig hyggelig å lese som inkontinent?

Jeg er inkontinent selv  og en av tingene jeg frykter er jo at noen skal oppdage det og at de synes jeg er et ekkelt menneske bare fordi jeg bruker bleie.

Du skriver det ikke direkte, men....

Anonymkode: 024c2...6fa

Du velger jo selv hvordan du vil oppfatte dette og TS skriver også direkte:

"Det er ikke meningen å shame de som har inkontinens overhodet, men ønsker ikke denne damen noe godt hvis dere skjønner hva jeg mener."

Enda klarer du å føle deg krenket. 

Anonymkode: f871a...2bc

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

når man blir hos mannen er man jo bare dum og kan ikke snakke om hvor vanskelig det er.

Ts

Anonymkode: b2f17...12e

Klart du kan snakke om hvor vanskelig det er. Og du bestemmer jo selv om du vil tilgi eller bryte.

Anonymkode: 04424...1da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror de fleste menn driter oppi om dama må bruke Tena Lady. 

Anonymkode: f8735...0e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår at du er både forbanna og såra, men Tena Lady bruks av mange som vanlig truseinnlegg fordi de faktisk holder litt bedre enn vanlig truseinnlegg. Har gjort det selv på slutten av mensperioden og mange av mine venner gjør også det så det sier ingen ting.

Anonymkode: 4e26c...9f1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper både hun og  mannen får kreft og dør av det.  Utro mennesker kan drite og dra. 

De som skal shame deg her har enten ikke opplevd utroskap eller så er det lenge siden de har opplevd det. 

Mannen er drittsekk, det betyr ikke at tispen ikke fortjener dritt slengt mot seg. 

Anonymkode: 6a120...90f

Folk lager så mye styr for ingenting.

Anonymkode: 5e906...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke reagert hvis ikke mannen og hun hadde hatt sex bak ryggen min.

Tror ikke du forstår hvordan jeg har det.

Ts

Men du må jo komme deg ut av dette da, så du slipper å fryde deg over slike ting. Jeg skjønner mekanismen og ville vel følt det samme som deg, men... jeg hadde ikke giddet å fortsatt sammen med han. Bedre singel!

Anonymkode: c22be...ac5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det trenger man ikke, men man må rette hatet, sinnet og frustrasjonen dit de hører hjemme: Hos mannen som har vært utro. Som en annen skrev - hadde han ikke vært utro med henne, så hadde han funnet en annen kvinne å være utro med. HAN er problemet.

Anonymkode: 1c69b...346

Vi får være enige om å være uenige. 

Anonymkode: 23499...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår deg veldig godt, TS! Hadde tenkt og følt akkurat det samme som deg. Sender deg en klem og skjønner at det er mange vonde og motstridende tanker som slåss i hodet nå. Du finner ut av det når stormen har stilnet litt. 

Anonymkode: ed833...ad2

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du er jo taperen her som tar han tilbake 😅 en oppegående personer med ryggrad hadde kastet han ut på flekken. Men så kommer du hit å latterliggjør henne for noe hun ikke kan noe for. Du tråkker på alle her på kg som har inkontinens og fødselskader.

Det er du fremstår smålig og dum i denne situasjonen, ikke hun som har helseplager som svært mange har og som er tabu på grunn av sånne som deg. 

Anonymkode: 72e50...223

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kan selvsagt finnes tusen andre grunner til at kvinnfolket kjøper tena lady, men jeg forstår tankene dine. Og jeg hadde tenkt det samme som deg om jeg var i dine sko. Håper du ser henne kjøpe hemorroidekrem, lusekur og 100 gram hjerneceller neste gang hun er på butikken.

Anonymkode: 9c245...549

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Solanum tuberosum skrev (4 timer siden):

Dere begge fokuserer på underlivet på denne damen, så noe har du og din mann til felles. At du gidder. 

Selvfølgelig gjør TS det, det er jo det utroskap handler om…

Anonymkode: 32ed3...7e0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Selger vel ikke tena lady på matbutikken? 

Anonymkode: 48072...2c1

Jo de selger tena lady truseinnlegg for lett urininkontinens ved de aller fleste matbutikker. Finner de på samme hylla hvor det står bind og tamponger.

Anonymkode: f786f...31e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du er jo taperen her som tar han tilbake 😅 en oppegående personer med ryggrad hadde kastet han ut på flekken.

Anonymkode: 72e50...223

Gi deg da

Anonymkode: 04424...1da

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er for de som har inkontinens.

ts

Ikke nødvendigvis.  

Anonymkode: 73c7f...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mannen har vært utro med ei "kjerring", men angrer seg fordi det var kun sex sier han.

Nå er alt kaos, han sover på sofaen og jeg på soverommet.

Han vil fortsette som før og jeg vet ikke hva jeg vil eller klarer.

Vi venter på parterapi og jeg vet ikke frem og tilbake på noe.

Jeg kjente damen en gang, siden vi var i samme barselgruppe og vi har felles kjente som jeg har mye kontakt med.

Altså visste hun at han var samboer med barn.

Hun bor i samme bydel og i formiddag stod hun i kø foran meg på Joker, og hun la en pakke tena lady på kassabåndet.

Jeg ble overrasket og etter det fikk jeg det litt bedre med meg selv, og mannen min ble bare enda eklere for meg.

Det er ikke meningen å shame de som har inkontinens overhodet, men ønsker ikke denne damen noe godt hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hun har prøvd å ta kontakt med han selv etter at han blokkerte henne på sosiale medier og slettet hennes nummer.

Når hun tok kontakt sa hun at hun var sur fordi han hadde blokkert henne.

En stund etter utroskapens sjokk har lagt seg så kommer du til å ha like sterke negative følelser for gubben din. Følelsene for han vil aldri bli de samme igjen. Kanskje dere likevel holder sammen fordi "det funker på sett og vis." 

I mellom tiden vil du nok lete etter masse negativt om henne for å føle deg bedre selv. Men tenk etter, han droppet henne kun fordi du fant ut av det. Han dumpet ikke henne for deg. Han valgte henne selv når han hadde deg. Hva sier det deg egentlig? 

Jeg kan fortelle deg det at han er egentlig ferdig med deg og har vært det lenge. Du vil kun tenke negativt om han, men det er nok noe ved deg som gjør at han valgte å være utro - ha en elskerinne over tid. 

For min del så var eksen utro fordi han egentlig ikke trivdes med meg. Jeg syns jeg er mer enn bra nok, men i hans øyne ble jeg aldri det. Jeg tror faktisk at ingen dame er god nok for han fordi han faktisk leter etter feil. Han irriterer seg lenge over feil, han tar det derimot ikke opp, så kommunikasjonen svikter fra hans kant. 

Når alt kom til alt og vi fikk pratet ut så innser jeg også at mine feil ble for store for han. Utseendemessig ville han hatt meg mer pyntet, men hver gang jeg tok tak i noe så ville han ha mer. Han ville ha meg mer huslig, så jeg rydder, vasker, holder orden, legger tilrette som en 50 talls husmor. Men han ville ha mer, uten å gi selv. Jeg bidro økonomisk, prosentvis ut fra hva jeg tjente så jeg skulle få ha noe til helse, kosmetikk og klær (lommepenger.) Han ville at jeg skulle bidra mer 50/50 økonomisk, men da kunne jeg ikke følge opp hans ønske om å være pyntet. 

Det dummeste han gjorde var å velge den første og beste som var villig. Ei som var liten, rund, briller og kort hår. Rake motsetning av hva han forventet at mitt utseende skulle være. Han satte seg selv i en situasjon der jeg fant ut av det raskt. Fordi han ville ut av forholdet. 

Så tenk litt over dette før du går til parterapi. 

Anonymkode: 0d935...895

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har opplevd mye vondt i livet, men utroskap/samlivsbrudd er den sorgen ingen kommer med blomster til.

Noen venner har jeg men jeg synes det er flaut at min mann har bedratt meg, og enda mer skamfullt hvis jeg blir hos han og prøver å få forholdet til å fungere for barnas skyld.

Alle forventer jo at man går fra en som har vært utro.

Det hadde nesten vært bedre om han var forelsket i dama og ønsket henne istedenfor meg, men når man blir hos mannen er man jo bare dum og kan ikke snakke om hvor vanskelig det er.

Ts

Jeg vet ikke om du leser mer i tråden. 

Det finnes andre sorger ingen kommer med blomster til. 

Hen som blir voldtatt, men ikke tørr å fortelle det. Hen som har blitt misbrukt som barn. Hen som mister et barn i spontanabort. Hen som blir smittet av HIV. Hen så får en tung depresjon. Hen som blir mobbet på jobben. Hen som blir mishandlet av sin partner. Ingen kommer med blomster til de heller. 

Et svik som du har opplevd er grusomt. Og veldig skadelig. Men du kan si det høyt. Til din søster, dine foreldre, og dine venner. Det er ikke flaut å fortelle. Som jeg forteller deg bærer mange mennesker på bekmørke sorger. 

Og du skal ikke bry deg om hva andre mener. Dette er en sak mellom deg og din mann. Du er ikke dum om du velger å tilgi. Kanskje lever dere til dere er over 90 år og da er alt det her glemt. 

Men uansett. Få i deg mat og drikke. Blir det for ille med søvn og angst snakker du med fastlegen. 

Du skal se at langt der fremme blir ting bedre. På den ene eller den andre måten. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En stund etter utroskapens sjokk har lagt seg så kommer du til å ha like sterke negative følelser for gubben din. Følelsene for han vil aldri bli de samme igjen. Kanskje dere likevel holder sammen fordi "det funker på sett og vis." 

I mellom tiden vil du nok lete etter masse negativt om henne for å føle deg bedre selv. Men tenk etter, han droppet henne kun fordi du fant ut av det. Han dumpet ikke henne for deg. Han valgte henne selv når han hadde deg. Hva sier det deg egentlig? 

Jeg kan fortelle deg det at han er egentlig ferdig med deg og har vært det lenge. Du vil kun tenke negativt om han, men det er nok noe ved deg som gjør at han valgte å være utro - ha en elskerinne over tid. 

For min del så var eksen utro fordi han egentlig ikke trivdes med meg. Jeg syns jeg er mer enn bra nok, men i hans øyne ble jeg aldri det. Jeg tror faktisk at ingen dame er god nok for han fordi han faktisk leter etter feil. Han irriterer seg lenge over feil, han tar det derimot ikke opp, så kommunikasjonen svikter fra hans kant. 

Når alt kom til alt og vi fikk pratet ut så innser jeg også at mine feil ble for store for han. Utseendemessig ville han hatt meg mer pyntet, men hver gang jeg tok tak i noe så ville han ha mer. Han ville ha meg mer huslig, så jeg rydder, vasker, holder orden, legger tilrette som en 50 talls husmor. Men han ville ha mer, uten å gi selv. Jeg bidro økonomisk, prosentvis ut fra hva jeg tjente så jeg skulle få ha noe til helse, kosmetikk og klær (lommepenger.) Han ville at jeg skulle bidra mer 50/50 økonomisk, men da kunne jeg ikke følge opp hans ønske om å være pyntet. 

Det dummeste han gjorde var å velge den første og beste som var villig. Ei som var liten, rund, briller og kort hår. Rake motsetning av hva han forventet at mitt utseende skulle være. Han satte seg selv i en situasjon der jeg fant ut av det raskt. Fordi han ville ut av forholdet. 

Så tenk litt over dette før du går til parterapi. 

Anonymkode: 0d935...895

Han hadde sex to ganger med henne og det var fyllesex.

Ingen følelser fra hans side, kun sex fortalte han meg.

Dette skjedde mens jeg jobbet mye utenlands i 5 måneder i fjor.

Han var ikke interessert i henne, men det spiller ingen rolle.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn til opplysning så går tena lady serien helt fra korte/normal lengde truseinnlegg(til dråpelekasjer) og opp til typ trusebleie for voksne. Så de kommer altså i flere forskjellige både bredder/tykkelser/lengder.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Håper både hun og  mannen får kreft og dør av det.  Utro mennesker kan drite og dra. 

De som skal shame deg her har enten ikke opplevd utroskap eller så er det lenge siden de har opplevd det. 

Mannen er drittsekk, det betyr ikke at tispen ikke fortjener dritt slengt mot seg. 

Anonymkode: 6a120...90f

...og du har tydeligvis aldri hatt kreft!

Utroskap er noe dritt, men å ønske andre mennesker sykdom og død? Det er faktisk ganske sykt.

Hva med å fokusere på seg selv, komme seg videre, og faktisk bli lykkelig igjen?

Å være bitter og sette seg selv i en offerrolle går kun ut over en selv. Hvorfor la folk som har bedratt okkupere tankene? De fortjener ingen plass i den de har bedratt sitt liv eller sinn.

TS bør kaste ut søpla og fokusere på egen fremtid og lykke. Den beste 'hevnen' hun kan ta, er å vise seg som en selvstendig kvinne som skaper sin egen lykke, og blomstrer uten denne kronidioten av en 'mann'. Da kan han sitte i en krok å angre og glo, mens hun danser videre i livet.

Bitterhet og skadefryd har aldri hjulpet noen!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...