Gå til innhold

Mannens elskerinne kjøpte tena lady på butikken, og jeg fikk det litt bedre med meg selv

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen har vært utro med ei "kjerring", men angrer seg fordi det var kun sex sier han.

Nå er alt kaos, han sover på sofaen og jeg på soverommet.

Han vil fortsette som før og jeg vet ikke hva jeg vil eller klarer.

Vi venter på parterapi og jeg vet ikke frem og tilbake på noe.

Jeg kjente damen en gang, siden vi var i samme barselgruppe og vi har felles kjente som jeg har mye kontakt med.

Altså visste hun at han var samboer med barn.

Hun bor i samme bydel og i formiddag stod hun i kø foran meg på Joker, og hun la en pakke tena lady på kassabåndet.

Jeg ble overrasket og etter det fikk jeg det litt bedre med meg selv, og mannen min ble bare enda eklere for meg.

Det er ikke meningen å shame de som har inkontinens overhodet, men ønsker ikke denne damen noe godt hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hun har prøvd å ta kontakt med han selv etter at han blokkerte henne på sosiale medier og slettet hennes nummer.

Når hun tok kontakt sa hun at hun var sur fordi han hadde blokkert henne.

Anonymkode: b2f17...12e

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Parterapi endrer ikke det faktum at mannen din er en moralløs utro drittstøvel som ikke elsker deg nok til å være trofast og ikke ønske å såre deg. 

Heller ikke om elskerinnen har inkontinens. 

Bare dra av plasteret og slå opp. Å gå med så mye nag i deg utsletter bare deg selv og forhold med en utro partner vil aldri bli godt igjen. Snakker av erfaring. 

Anonymkode: 40ad8...62b

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig, veldig, VELDIG vanlig for damer å lekke litt. Særlig håndballspillere, de som har født og de som er litt opp i åra. Du vil også lekke før eller senere. 

Og du skriver dette på et KVINNEforum!? Du skammer og du er dust. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Jessic_a skrev (2 minutter siden):

Hva hvis hun kjøpte til ei venninne, søster eller sin mor? Fokuser på den drittsekken og forholdet ditt du

Håper hun kjøpte til seg selv selvfølgelig, og ja jeg fokuserer på han!

Ts

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts

Hvorfor det? Mannen din er jo en like stor dust uansett, og det at du fryder deg over andres problemer er bare smålig. Jeg skjønner du er såret og skuffa, men hva hadde du tenkt om noen sa de frydet seg over at du ble bedratt siden du unner ei dame å ha inkontinens?

Elskerinnen burde latt en opptatt mann være, men utover det så fremstår både mannen og du som to premieidioter. Kanskje dere passer bedre sammen enn du tror?

Anonymkode: 1461d...d82

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er ikke Tena Lady truseinnlegg? Jeg foretrekker å bruke truseinnlegg på slutten av mensen, når jeg blør kjempelite og ikke helt er sikker på om den er over enda. Bruker det også de siste dagene FØR forventet mens, fordi jeg ikke får noe forvarsel i form av smerter etc før jeg plutselig begynner å blø. Små bind aka truseinnlegg er praktisk i forbindelse med mensen, og trenger ikke å ha noe med inkontinens å gjøre. 

Anonymkode: 59e82...da9

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Solanum tuberosum skrev (5 minutter siden):

Det er veldig, veldig, VELDIG vanlig for damer å lekke litt. Særlig håndballspillere, de som har født og de som er litt opp i åra. Du vil også lekke før eller senere. 

Og du skriver dette på et KVINNEforum!? Du skammer og du er dust. 

Jeg hadde ikke reagert hvis ikke mannen og hun hadde hatt sex bak ryggen min.

Tror ikke du forstår hvordan jeg har det.

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det hjelper å tenke på henne som usexy eller ha problemer, så feel free. 

Anonymkode: 04424...1da

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke Tena Lady truseinnlegg? Jeg foretrekker å bruke truseinnlegg på slutten av mensen, når jeg blør kjempelite og ikke helt er sikker på om den er over enda. Bruker det også de siste dagene FØR forventet mens, fordi jeg ikke får noe forvarsel i form av smerter etc før jeg plutselig begynner å blø. Små bind aka truseinnlegg er praktisk i forbindelse med mensen, og trenger ikke å ha noe med inkontinens å gjøre. 

Anonymkode: 59e82...da9

Det er for de som har inkontinens.

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forstår deg godt, Ts! Jeg hadde hatt masse skadefryd over slike folk. Og hadde jeg sett det der, hadde jeg også følt meg mer ovenpå. 

Anonymkode: cfb1b...8d1

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper både hun og  mannen får kreft og dør av det.  Utro mennesker kan drite og dra. 

De som skal shame deg her har enten ikke opplevd utroskap eller så er det lenge siden de har opplevd det. 

Mannen er drittsekk, det betyr ikke at tispen ikke fortjener dritt slengt mot seg. 

Anonymkode: 6a120...90f

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mannen har vært utro med ei "kjerring", men angrer seg fordi det var kun sex sier han.

Nå er alt kaos, han sover på sofaen og jeg på soverommet.

Han vil fortsette som før og jeg vet ikke hva jeg vil eller klarer.

Vi venter på parterapi og jeg vet ikke frem og tilbake på noe.

Jeg kjente damen en gang, siden vi var i samme barselgruppe og vi har felles kjente som jeg har mye kontakt med.

Altså visste hun at han var samboer med barn.

Hun bor i samme bydel og i formiddag stod hun i kø foran meg på Joker, og hun la en pakke tena lady på kassabåndet.

Jeg ble overrasket og etter det fikk jeg det litt bedre med meg selv, og mannen min ble bare enda eklere for meg.

Det er ikke meningen å shame de som har inkontinens overhodet, men ønsker ikke denne damen noe godt hvis dere skjønner hva jeg mener.

Hun har prøvd å ta kontakt med han selv etter at han blokkerte henne på sosiale medier og slettet hennes nummer.

Når hun tok kontakt sa hun at hun var sur fordi han hadde blokkert henne.

Jeg skjønner at du "godtet deg", men jeg håper du også skjønner at dette ikke er veldig hyggelig å lese som inkontinent?

Jeg er inkontinent selv  og en av tingene jeg frykter er jo at noen skal oppdage det og at de synes jeg er et ekkelt menneske bare fordi jeg bruker bleie.

Du skriver det ikke direkte, men....

Anonymkode: 024c2...6fa

• Liker 12
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:ler: jeg bruker truseinnlegg hver dag da jeg har mye utflod, enda mer nå som gravid. Regner med at en av pakkene jeg har kjøpt en eller annen gang er tena lady. Jeg er ikke inkontinent 

Anonymkode: 42f97...cd1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper du får sortert ut og kommet deg videre, med el uten mannen din

Til info:

Datteren min på 15 foretrekker Tena lady når hun har mensen. Jeg bruker det forebyggende ved styrke- og håndballtrening. Jeg sliter ikke med inkontinens, men 100 kg markløft  og brå bevegelser på håndballbanen kan føre til litt lekkasje.

Anonymkode: 41bc1...e60

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner at du "godtet deg", men jeg håper du også skjønner at dette ikke er veldig hyggelig å lese som inkontinent?

Jeg er inkontinent selv  og en av tingene jeg frykter er jo at noen skal oppdage det og at de synes jeg er et ekkelt menneske bare fordi jeg bruker bleie.

Hadde du vært min veninne eller en ukjent dame som kjøpte tena lady hadde jeg ikke tenkt én negativ tanke, men tenkt at det var synd at du/hun måtte slite med inkontinens.

Ts

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er for de som har inkontinens.

ts

Kan også brukes til lette blødninger eller utflod 

Anonymkode: aac58...b35

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

❤️

Anonymkode: aac58...b35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ts

Håper du at hun sulter og fryser og går til grunne også da siden du ikke unner henne noe godt? Skam deg!

Anonymkode: cc2c9...996

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...