Gå til innhold

Diverse spørsmål om vippeextentions

Mamasa

Anbefalte innlegg

Kunne tenkt meg å prøve vippeextensions, men er litt usikker på diverse. 

Hvis jeg ikke liker det, kan jeg da bare fjerne alle? Og må jeg da tilbake å få gjort det eller kan jeg gjøre det selv? 

Er det egentlig mye styr å vedlikeholde dem med vasking og børsting og hva nå enn? 

Jeg har lyse vipper som står relativt rett ut. Må jeg farge mine egne vipper? Vil de vises mellom de falske? 

Ellers andre tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du må dra til salong for å fjerne dem, hvis du ikke vil vente til de detter av av seg selv. 

De må børstes på morgenen for at de skal ligge pent. Men ellers ikke sånn veldig mye styr.

Men jeg vil anbefale deg å vurdere vippeløft med farge. Jeg har gjort begge deler, og syns vippeløft med farge blir mye mer naturlig og pent. Og det krever ikke børsting/ordning. Syns også extentions avhenger veldig av dem som legger de. Noen klarer å legge naturlig og pent, mens andre legger for mye så det blir dragqueen-look.

Anonymkode: b60a4...ef0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke farge dine egne.  Jeg fjernet hvis jeg ikke vil ha de lengre selv med en pinsett. Det vil si jeg kniper over vippene så de løsner i limet. Drar de ikke av. Da er det få igjen vel å merke. 

En ting jeg vil si ifra om, er at når dine naturlige vipper vil bli kortere. Så hbis du fjerner de falske vil du mest sannsynlig ha korte stubbete vipper. De vokser ut igjen i løpet av noen mnd. Men litt kjipt der og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
kaleidoskop skrev (8 minutter siden):

Du trenger ikke farge dine egne.  Jeg fjernet hvis jeg ikke vil ha de lengre selv med en pinsett. Det vil si jeg kniper over vippene så de løsner i limet. Drar de ikke av. Da er det få igjen vel å merke. 

En ting jeg vil si ifra om, er at når dine naturlige vipper vil bli kortere. Så hbis du fjerner de falske vil du mest sannsynlig ha korte stubbete vipper. De vokser ut igjen i løpet av noen mnd. Men litt kjipt der og da. 

Om dine egne vipper blir kortere har du fått infeksjon, dratt i de og dratt ut egne vipper eller annet du ikke skal. 

Derimot kommer mange tilbake og mener de har kortere vipper, men jeg måler vippene før jeg setter på, og har aldri opplevd at noen faktisk har kortere vipper 8-10 uker etterpå når settet er borte. 

Det er nok bare kontrasten som gjør at egne vipper ser svært korte ut iforhold til hva man har hatt de siste to månedene. 

Anonymkode: 32c2f...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Om dine egne vipper blir kortere har du fått infeksjon, dratt i de og dratt ut egne vipper eller annet du ikke skal. 

Derimot kommer mange tilbake og mener de har kortere vipper, men jeg måler vippene før jeg setter på, og har aldri opplevd at noen faktisk har kortere vipper 8-10 uker etterpå når settet er borte. 

Det er nok bare kontrasten som gjør at egne vipper ser svært korte ut iforhold til hva man har hatt de siste to månedene. 

Anonymkode: 32c2f...4f6

Jeg har brukt exstention i mange år. Det er ikke infeksjon. Vet ikke om de blir kortere etter bare en gang, men med lengre bruk blir de det. Skjedd med mine venninner også, og lest det her på forumet. De blir "stubbete" Mange sverger da til vippeserum. Personlig har jeg lite tro på serumet, de kommer til å vokse ut med tid (men det er en annen diskusjon 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...