AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Hva mener deres kjæreste om Facebook? Får dere ha de vennene dere selv ønsker? Får dere gi likes til de dere ønsker? Jeg får ikke gi likes til single mannfolk jeg kjenner. Får ikke gi hjerte tilbake hvis en mannlig venn kommenterer et bilde av meg. Mannfolk han ikke liker må jeg slette. Til og med folk han ikke kjenner. Jeg er lite synlig på Facebook og har ingen venner jeg har rotet med der. Anonymkode: 498c3...a9e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Av respekt for kjæresten min så liker jeg ikke poseringsbilder av andre menn der hensikten bare er å se bra ut og vise seg frem. Kjæresten min vet hvem som er mine barndomsvenner og kamerater og det er helt innafor at jeg liker bilder av disse om de for eksempel poster at de har bestått lappen, vært på fjelltur eller fått seg ny jobb. Da liker jeg for å dele gleden og vise støtte. Jeg krever det samme tilbake av min kjæreste, at han ikke liker selfier av damer som bare er tatt for å vise seg frem og hvor liken representerer at man liker det man ser. Jeg har krevd at han har slettet tidligere pulevenner som har prøvd å ta kontakt med han etter han ble kjent med meg og damer som eventuelt skulle ha sendt han hjerter og kyssetegn. På samme måte har jeg sagt tydelig fra til menn som har flørtet meg med i etterkant av at jeg kom i forhold at jeg har kjæreste nå og at det er upassende at de sender meg sånne meldinger. Om de fortsetter så sletter jeg de. Har fortsatt en tidligere pulevenn på vennelista og en del jeg har rotet med men disse ble friendzonet for lenge siden og er menn i samme omgangskrets jeg har hatt som kompiser i mange år så de er ikke noen trussel og heller ikke noe alternativ for meg om jeg skulle bli singel igjen. En kjæreste som sparer på fremmede jenter han har møtt på byen eller fest en gang for å ha som backup det hadde ikke vært greit i mine øyne. Anonymkode: d293c...7ca
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Det er upassende å gi hjerte tilbake om en mann sender hjerte eller kompliment til deg. Du hadde nok ikke likt om typen din sendte hjerter til andre damer heller Anonymkode: d293c...7ca
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Det sagt ts så er det en hårfin linje her mellom respekt for forholdet og det å bli kontrollert i forholdet. Om kjæresten din generelt er sjalu og truende/sint og kontrollerer deg når du ikke har gjort noe galt så bør du komme deg vekk fra han. Anonymkode: d293c...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå