Gå til innhold

Favoritt orgasme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favoritt orgasme?

Her menes typen sex, leketøy, sex med samme kjønn osv.

Både menn og damer kan svare

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med en mann som knuller meg dypt i misjonær med en liten vibrator på klitoris samtidig.

Anonymkode: 55523...a8e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan svare for meg, og kjæresten min. Min sterkeste orgasme er blowjob med prostatamassasje, og dama får beste orgasme når hun rir meg 

Anonymkode: 03831...732

Skrevet (endret)

I misjonæren med butplug i 🎉 evt. ved bruk av vibrator på klitten i tillegg, men så absolutt best de gangene jeg oppnår orgasme uten. Og hvis han suger hardt på brystvortene mine samtidig! Det alene kan nesten fremme orgasme.

Mannens er at jeg suger samtidig som jeg stimulerer prostata med enten finger eller analdildo, eller at jeg rir ham mens han har i analdildo. 

Endret av Frkego
AnonymBruker
Skrevet

Ha sex igjennom hull i dama sin jeans

Anonymkode: a85e7...8d6

Skrevet

Hehe, jeg kan svare for noen kvinner..

Alle sexstillinger der kvinnen holder hodet lavere enn kroppen, det gav dem mye hardere orgasme. Men også fordi de prøvde noe nytt, som tente opphisselsen deres av å prøve.. Hodet fyltes med blod, så de ble knallrød i ansiktet.

Det som skjer at hjernen reagerer på at blodtilførselen blir så høy, og det maksimerer orgasmen..

For min del synes jeg orgasmen min blir sterkest.. når hun rir meg hardt, og gnikker klitten hardt mot symfysen min. Men det er flere ting som skjer samtidig.. og det er synet av "knulle-ansiktet" og godlydene hun lager. Akkurat dette med godlyder tenner meg enormt, det er så himmelsk deilig å høre en kvinne nyte sexen.. jeg kunne ha hørt på dette en hel dag🥰

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (5 timer siden):

En god kvalitets gpunktstimulator og en wand med bra motor samtidig.

Anonymkode: 4aeb3...d66

AnonymBruker
Skrevet

Den orgasme jeg får etter å ha hatt to tre orgasmer. Det er favoritten! Blir sterkere for hver gang! Helst mens jeg knulles i stilling (typisk misjonær med knærne bakover i frosk på ryggen, eller på sengekanten med han stående) som stimulerer G punktet skikkelig av en stor muskuløs mann og stimulerer klitoris og brystene mine samtidig 🥵 Når jeg tenner på det visuelle så kommer jeg også mye hardere

Anonymkode: 48567...b05

• Liker 3
Skrevet
Bamseklemmer skrev (36 minutter siden):

Hehe, jeg kan svare for noen kvinner..

Alle sexstillinger der kvinnen holder hodet lavere enn kroppen, det gav dem mye hardere orgasme. Men også fordi de prøvde noe nytt, som tente opphisselsen deres av å prøve.. Hodet fyltes med blod, så de ble knallrød i ansiktet.

Det som skjer at hjernen reagerer på at blodtilførselen blir så høy, og det maksimerer orgasmen..

For min del synes jeg orgasmen min blir sterkest.. når hun rir meg hardt, og gnikker klitten hardt mot symfysen min. Men det er flere ting som skjer samtidig.. og det er synet av "knulle-ansiktet" og godlydene hun lager. Akkurat dette med godlyder tenner meg enormt, det er så himmelsk deilig å høre en kvinne nyte sexen.. jeg kunne ha hørt på dette en hel dag🥰

Som å ligge med hodet utfor sengekanten? Andre måter? Har ikke prøvd dette..

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
svartkatt skrev (9 timer siden):

Som å ligge med hodet utfor sengekanten? Andre måter? Har ikke prøvd dette..

Jepp, det er igrunn nok å ligge med hodet utenfor kanten, men nok til at du kjenner hodet fylles med blod. Ikke så mange som kjenner til denne, så det er verdt et forsøk.. eller to. Det samme gjelder for menn da. Så du kan gjerne be han legge hodet utenfor.. mens du evt. blower, rir eller ronker kjæresten din. Hvis det maksimerer min orgasme, gjør det nok for han også😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

En gang ble hele kroppen stiv og jeg kunne ikke røre lillefingeren engang.. aldri opplevd lignende. Det var bare av å bli fingret, så det kunne vært bedre om jeg følte det var en mer gjensidig glede. Det var ikke noe klitorgasme heller.. så vet ikke helt.. det var bare en veldig spesiell opplevelse.

Savner å få vaginal orgasme som utløser følelser. Med ene eksen begynte jeg å gråte nesten hver gang. Har tenkt at det er noe som mangler når det ikke skjer, men kanskje jeg har bearbeidet følelsene bedre nå enn den gang.. Tror det ofte var klitorgasme samtidig. Uten direkte berøring der. 

Å gi meg selv klitorgasme er ikke like bra. Men å gjøre det samtidig som han kommer er ganske nice. Tilogmed om det er analsex, og anal er ganske kjedelig 😂

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den veldig rolige og vedvarende som innimellom kan oppstå ved veldig rolig samleie. Den krever nesten ikke energi, men er som å ligge å bølge i en himmelsk deilig orgasme i mange minutter. Det er nesten en religiøs opplevelse. 

Anonymkode: 2d90d...846

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Den veldig rolige og vedvarende som innimellom kan oppstå ved veldig rolig samleie. Den krever nesten ikke energi, men er som å ligge å bølge i en himmelsk deilig orgasme i mange minutter. Det er nesten en religiøs opplevelse. 

Jeg vet. Får selv slike orgasmer, hvor jeg bølger inn og ut på en måte, litt vanskelig å forklare. Det er himmelsk og vare noen ganger i flere minutter. 

• Hjerte 1
Skrevet
svartkatt skrev (33 minutter siden):

En gang ble hele kroppen stiv og jeg kunne ikke røre lillefingeren engang.. aldri opplevd lignende. Det var bare av å bli fingret, så det kunne vært bedre om jeg følte det var en mer gjensidig glede. Det var ikke noe klitorgasme heller.. så vet ikke helt.. det var bare en veldig spesiell opplevelse.

Savner å få vaginal orgasme som utløser følelser. Med ene eksen begynte jeg å gråte nesten hver gang. Har tenkt at det er noe som mangler når det ikke skjer, men kanskje jeg har bearbeidet følelsene bedre nå enn den gang.. Tror det ofte var klitorgasme samtidig. Uten direkte berøring der. 

Å gi meg selv klitorgasme er ikke like bra. Men å gjøre det samtidig som han kommer er ganske nice. Tilogmed om det er analsex, og anal er ganske kjedelig 😂

Jeg tror du fikk spasmer😊 ukontrollert bevegelser, ukontrollert risting i lårene/kropp. Det er ikke helt det samme som orgasme, men spasmer kan fremme orgasmen.

Spennede.. jeg kan skrive mere om dette? men akkurat nå har jeg ikke tid desverre, jeg skal kjøre noen på fest🥳😅

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Coachshinny said:

Her menes typen sex, leketøy, sex med samme kjønn osv.

Både menn og damer kan svare

Hun rir meg mens jeg sitter med ganske spredde ben. Da kommer jeg dypt inn mens vi ellers er veldig tett på hverandre. Kan sitte tett omslynget, kline og kysse. Kjenner godt orgasmen til den andre, dypt varmt og vått.

nest.png

Anonymkode: 8aa2c...b25

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig sex i misjonær eller å ri. Med mannen min 🥰

Anonymkode: 01e24...37f

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (3 timer siden):

Jeg vet. Får selv slike orgasmer, hvor jeg bølger inn og ut på en måte, litt vanskelig å forklare. Det er himmelsk og vare noen ganger i flere minutter. 

Det er ikke orgasme å bølge sånn. Skjønner hva du mener og det er "bare" skikkelig nytelse 😊 egentlig sånn et helt samleie skal føles (les bøker fra 1800tallet og se gamle filmer med romantisk sex) men vi er litt skadet i våre dager til at sex skal gå rett på sak, overse erogene soner og foregå kjapt og hardt og da går man glipp av den deilige nytelsen saktesex i ekstrem kåtskap kan gi 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er ikke orgasme å bølge sånn. Skjønner hva du mener og det er "bare" skikkelig nytelse 😊 egentlig sånn et helt samleie skal føles (les bøker fra 1800tallet og se gamle filmer med romantisk sex) men vi er litt skadet i våre dager til at sex skal gå rett på sak, overse erogene soner og foregå kjapt og hardt og da går man glipp av den deilige nytelsen saktesex i ekstrem kåtskap kan gi 

Det er så definitivt orgasme det jeg sikter til. Hvordan selve samleiet kan føles litt som samme beskrivelse skjønner jeg også hva du mener med. Det opplede jeg selv før jeg knakk koden til å få orgasme ved piv, men det jeg sikter til her er en spesiell orgasme, som er hakket opp fra å føle selve samleiet som en slags deilig bølgende rus. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så definitivt orgasme det jeg sikter til. Hvordan selve samleiet kan føles litt som samme beskrivelse skjønner jeg også hva du mener med. Det opplede jeg selv før jeg knakk koden til å få orgasme ved piv, men det jeg sikter til her er en spesiell orgasme, som er hakket opp fra å føle selve samleiet som en slags deilig bølgende rus. 

Ok, så spennende! Det visste jeg ikke om, heldig er du! Og bevis på at vi kvinner aldri må legge bånd på oss for å utforske seksualiteten og kroppen vår 🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...