frivis Skrevet 3. mai 2023 #121 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg har blitt sjekket opp endel ganger, men tåler at noen sier hei uten at dette er sjekking. Jeg er meget tydelig med at ingen får krysse noen intimgrenser som jeg selv ikke ønsker. Jeg er ikke på datingsider og har heller ikke venner som sender dickpics og lignende. Det finnes mange flotte menn med godt hjerte der ute, så jeg velger å fokusere på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 3. mai 2023 #122 Del Skrevet 3. mai 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Der er du inne på det som er kjernen her. En kvinne vet at en mann alltid tar hele hånda om man gir dem lillefingeren. Svarer man og sier hei eller smiler tilbake til en tilfeldig mann på gata, butikken eller trikken, vil de automatisk (i 9 av 10 tilfeller) umiddelbart anta at kvinnen er interessert i sex med dem, og mannen handler da videre deretter. Herunder kan være forslag til å møtes igjen, forslag om å utveksle telefonnummer eller legge hverandre til på sosiale medier osv. Det er ALDRI BARE ET HEI og så ferdig med det fra en mann sin side når han kontakter en fremmed kvinne ute. Ikke tull. Erfaring gjennom mange år. Kvinne. Anonymkode: 394b3...e82 Jeg har aldri sagt "hei" til noen med håp om sex. Men jeg er vel "tilfeldigvis" den ene av de ti, da. Selvsagt, hvis man oppfatter en person som attraktiv og tenker at det KANSKJE kan være en kandidat til et forhold, så blir sex en del av pakka lenger frem i tid - men det er noe ganske annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #123 Del Skrevet 3. mai 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Den dag i dag, i alder av 40 år, har jeg aldri blitt sjekket opp. 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har også langt hår, alltid vært tynn, pent ansikt sier mange, men nesten aldri sjekka opp. Ikke en gang da jeg var mellom 18-23. Er ikke det bra da? Da er jo dere blant de heldige som slipper unna? Anonymkode: 90c6c...1eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #124 Del Skrevet 3. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke det bra da? Da er jo dere blant de heldige som slipper unna? Anonymkode: 90c6c...1eb Det er noe trist med å ikke være attraktiv nok Anonymkode: 4dc3f...f4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mai 2023 #125 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 12.39): Man kan bli litt lei av å være prøvekanin for folk som trenger sosial trening (som jeg har vært utallige ganger, har også gitt mange unge menn sjekkeråd). Jeg er som regel ikke veldig keen på å prate på bussen med en fyr som vil sjekke meg, men hvis det er på busstoppet så greit så lenge de er rolige. Har dessverre opplevd seksuell trakassering på bussen flere ganger - at folk regelrett har befølt og tafset på meg-, og vil ikke sitte ved siden av noen som er på sjekkesporet. Jeg har rett til å beskytte meg selv. Anonymkode: 2237f...10e Selvsagt har du rett til å beskytte seg, og alle har rett til å si at det ikke passer å prate akkurat nå – uansett om personen er hyggelig, men man kan si det på en høflig måte. For meg er det stor forskjell på å bli pratet til og befølt og mast på. Beføling og trakasering er aldri greit. Jeg opplevde en gang at en fyr sa at jeg hadde fint armbånd, og jeg var sikker på at han skulle rane meg – så spurte han om jeg ville ta en kaffe en dag. Det er ikke alltid så lett verken for den som tar eller mottar kontakt, og det er kjempeviktig at vi alle er obs både på at en sur avisning og en litt ivrig invitasjon kan være ubehaglig, sårende eller skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #126 Del Skrevet 5. mai 2023 Helene1982 skrev (26 minutter siden): Selvsagt har du rett til å beskytte seg, og alle har rett til å si at det ikke passer å prate akkurat nå – uansett om personen er hyggelig, men man kan si det på en høflig måte. For meg er det stor forskjell på å bli pratet til og befølt og mast på. Beføling og trakasering er aldri greit. Jeg opplevde en gang at en fyr sa at jeg hadde fint armbånd, og jeg var sikker på at han skulle rane meg – så spurte han om jeg ville ta en kaffe en dag. Det er ikke alltid så lett verken for den som tar eller mottar kontakt, og det er kjempeviktig at vi alle er obs både på at en sur avisning og en litt ivrig invitasjon kan være ubehaglig, sårende eller skremmende. Problemet med å si det på en hyggelig måte, er at du ikke vet om vedkommende bare tar det som et signal til å fortsette. De lærer jo på disse kursene sine at det bare er å kjøre på til en får et ja. Anonymkode: 2237f...10e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #127 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 20.40): Det er noe trist med å ikke være attraktiv nok Anonymkode: 4dc3f...f4a Jeg ble og blir fortsatt omtalt som attraktiv og vakker, men blir ikke sjekket opp for det. Nå er jeg aldri på byen/ fester. Så jeg blir vurdert som attraktiv nok. Har hatt to lange forhold. Eksen sier fortsatt han ikke skjønner hvorfor jeg ikke blir sjekket opp på gata. Men jeg er stille og beskjeden før man blir kjent med meg. Anonymkode: 7c9fa...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 5. mai 2023 #128 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Problemet med å si det på en hyggelig måte, er at du ikke vet om vedkommende bare tar det som et signal til å fortsette. De lærer jo på disse kursene sine at det bare er å kjøre på til en får et ja. Anonymkode: 2237f...10e Nei det vet man ikke, og jeg synes det er kjipt om man ikke kan prate med noen, bare fordi noen har gått på et dustekurs, eller hørt for mye på mannepodcast. Det er som med masing er at ingen – verken kvinner eller menn, vil si at de liker å bli mast på, men det kan være effektivt, så folk fortsetter med det, da de ikke har bedre verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 5. mai 2023 #129 Del Skrevet 5. mai 2023 Priser meg lykkelig over mitt stygge utseende, ser ut som et troll i fjeset! Så ja slipper slike plagsomme folk som oftest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå