AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Jeg har blitt sammen med ei fantastisk kvinne, dette er det første forholdet mitt i en alder av 31. problemet mitt er at jeg kommer så utrolig fort både når jeg penetrerer og når ho suger/runker meg. Får også nesten utløsning bare ved kyssing og annen kroppskontakt uten berøring nedentil. jeg har vært ærlig med ho fra første date om at jeg var jomfru så det var noe ho visste om. virker heller ikke som ho tar det like ikle som det jeg gjør, jeg synes dette er svært pinlig og vet faktisk ikke om jeg klarer å holde på forholdet hvis det ikke endrer seg. Er så redd for hva ho selv tenker, redd ho tenker noe helt annet enn det ho sier. Ho har hatt flere forhold tidligere så ho vet jo hvordan det egentlig skal være. Anonymkode: 142f9...8f8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Dette tror jeg ikke du skal bekymre deg veldig for. Kjæresten min han kommer sjelden og bruker veldig lang tid på å komme, det er egentlig mer brysomt for meg. Hadde han kommet raskt hadde jeg tenkt at han tenner veldig på meg og at jeg får han til å komme raskt. Jeg hadde følt meg ekstremt sexy! Jeg hadde heller foretrukket det. Nå er det heller ikke penetreringen som er det diggeste heller. For de fleste kvinner trenger klitorisstimuli for å komme, så selv om du kommer raskt, kan du gi henne en god opplevelse ved å fingre henne/slikke. Evt. bruke dildo eller vibrator på henne. Det går an å trene seg opp til å holde ut lenger også, så det går an å undersøke litt hvordan man gjør det. Siden hun er din første er det ganske vanlig å komme raskt for da er man ikke så vant til sex. Anonymkode: 5427d...810 1 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Hvor lenge har dere vært sammen? Kjæresten min var akkurat som deg i starten, men nå etter et år holder han mye lenger. Og som en over sier, jeg foretrekker absolutt en som kommer "for tidlig" enn en som bruker lang tid på å komme, det får meg til å føle meg begjært og sexy! Anonymkode: bdf14...469 1
Arild37 Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Jeg kan komme alt fra på noen sekunder, til å ikke klare å komme. Snakket med dama om dette, og hun foretrekker om jeg kommer fort fremfor å ikke komme, eller å bruke veldig lang tid. Damer tar det fort personlig om det tar for lang tid, tror det er deres skyld. Så lenge en kan gi på andre måter, så er det helt uproblematisk å komme fort
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Tro meg; uansett hva hun eller andre kvinner måtte si om dette akkurat nå vil hun garantert og brått skifte mening og begynne jakten på noe annet. For sånn er kvinner. Alt de sier gjelder der og da og aldri mer enn det. Og ofte endrer de mening til det stikk motsatte. Anonymkode: e7e91...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tro meg; uansett hva hun eller andre kvinner måtte si om dette akkurat nå vil hun garantert og brått skifte mening og begynne jakten på noe annet. For sånn er kvinner. Alt de sier gjelder der og da og aldri mer enn det. Og ofte endrer de mening til det stikk motsatte. Anonymkode: e7e91...1b6 Herregud, drit i å snakk for kvinner da. Du vet absolutt ingenting om hvordan kjæresten til ts føler og kommer til å føle om dette. Anonymkode: bdf14...469 3
AprilLudgate Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Her er folk forskjellige, men for meg hadde dette vært et problem. Jeg tar det ikke som et kompliment, for prematur utløsning handler ikke om «du er den mest sexy dama i verden», og jeg vil kunne nyte sex. Løsningen er jo ikke å dumpe dama, men at du trener på egenhånd så du blir mer utholden. Er masse teknikker for det. Arild37 skrev (1 time siden): Jeg kan komme alt fra på noen sekunder, til å ikke klare å komme. Snakket med dama om dette, og hun foretrekker om jeg kommer fort fremfor å ikke komme, eller å bruke veldig lang tid. Damer tar det fort personlig om det tar for lang tid, tror det er deres skyld. Så lenge en kan gi på andre måter, så er det helt uproblematisk å komme fort Mmmm…. Jo, men nå er ikke alternativet for menn flest «du må velge, 1 sekund eller 1 time». 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Ok hva lurer du på? Ser ingen spørsmål her? Du sier det plager deg så mye at du vurderer å gjøre forholdet slutt, men har du i det hele tatt tatt deg bryet med å google etter løsning på problemet og gjøre de øvelsene som står der, daglig og over lengre tid (måneder)? Ikke vær så hjelpesløs, det fins mange effektive løsninger å problemet om man virkelig ønsker å gjøre noe med det Anonymkode: 9b8c4...a84 1 1
Arild37 Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Her er folk forskjellige, men for meg hadde dette vært et problem. Jeg tar det ikke som et kompliment, for prematur utløsning handler ikke om «du er den mest sexy dama i verden», og jeg vil kunne nyte sex. Løsningen er jo ikke å dumpe dama, men at du trener på egenhånd så du blir mer utholden. Er masse teknikker for det. Mmmm…. Jo, men nå er ikke alternativet for menn flest «du må velge, 1 sekund eller 1 time». Tja, om dama gjør meg ekstra kåt, så kan jeg komme mye fortere, så i mange tilfeller handler det om at man blir så tent at man ikke klarer å holde igjen, men det er ikke alltid det det handler om nei, akkurat som at det ikke alltid handler om at dama ikke er bra nok om man ikke kommer, selv om det også kan være tilfelle Nei, dette er vel et valg man ikke har, men min erfaring er at det sjelden er ett problem de gangene jeg har kommet fort, er da bare å gjøre andre ting noen min til han står igjen, de aller fleste klarer vel flere runder antar jeg.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #10 Skrevet 29. april 2023 Bruker dere kondom? Hvis ikke, så kan det hjelpe deg å holde lenger. Ellers syns jeg ikke du skal bekymre deg. Hvis du var jomfru fra før, så er det helt naturlig at du kommer fort. Det å holde igjen må trenes opp. Dette vet nok kjæresten din også. Hun vet at du kommer til å holde lenger etterhvert, derfor stresser hun ikke med det. Anonymkode: 5c94b...607 1
mannssjåvinistisk Skrevet 29. april 2023 #11 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette tror jeg ikke du skal bekymre deg veldig for. Kjæresten min han kommer sjelden og bruker veldig lang tid på å komme, det er egentlig mer brysomt for meg. Hadde han kommet raskt hadde jeg tenkt at han tenner veldig på meg og at jeg får han til å komme raskt. Jeg hadde følt meg ekstremt sexy! Jeg hadde heller foretrukket det. Nå er det heller ikke penetreringen som er det diggeste heller. For de fleste kvinner trenger klitorisstimuli for å komme, så selv om du kommer raskt, kan du gi henne en god opplevelse ved å fingre henne/slikke. Evt. bruke dildo eller vibrator på henne. Det går an å trene seg opp til å holde ut lenger også, så det går an å undersøke litt hvordan man gjør det. Siden hun er din første er det ganske vanlig å komme raskt for da er man ikke så vant til sex. Anonymkode: 5427d...810 Kanskje kjæresten din runker litt for mye? Kan ha "death grip" som man kaller det, altså at man skviser kuken hardt når man runker og da blir det vanskligere under sex. Hadde det selv en periode, forsvant når jeg sluttet med runking. 1
AprilLudgate Skrevet 29. april 2023 #12 Skrevet 29. april 2023 Arild37 skrev (16 minutter siden): Tja, om dama gjør meg ekstra kåt, så kan jeg komme mye fortere, så i mange tilfeller handler det om at man blir så tent at man ikke klarer å holde igjen, men det er ikke alltid det det handler om nei, akkurat som at det ikke alltid handler om at dama ikke er bra nok om man ikke kommer, selv om det også kan være tilfelle Nei, dette er vel et valg man ikke har, men min erfaring er at det sjelden er ett problem de gangene jeg har kommet fort, er da bare å gjøre andre ting noen min til han står igjen, de aller fleste klarer vel flere runder antar jeg. Men hallo DET blir jo noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 Dette er ikke krise. Du kan bruke kondom eller trene deg på å komme senere. Du kan også runke før sex, da holder du nok litt lenger. Men uansett så er ikke penetrering all that for de fleste kvinner. Det er så mye annet du kan gjøre som er minst ( mest sannsynlig bedre) for henne. Bruk fingre og tunge. Snakk med henne også, så slipper du å lure og tenke negativt om deg selv. Dette ordner seg! Anonymkode: b4f3d...812 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 Hva med å tenke at du alltid kommer først, og så har dere en runde til? Kondom hjelper også, men dette er jo helt naturlig. Så lenge du ikke tenker du er "ferdig" etter at du kommer men kan fortsette kosen og en runde til så er jo det løsningen. Dersom du vet du bruker mer tid på å komme gang nr 2 kan du jo også runke før hun kommer til deg feks? Anonymkode: 44560...50b
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #15 Skrevet 29. april 2023 mannssjåvinistisk skrev (45 minutter siden): Kanskje kjæresten din runker litt for mye? Kan ha "death grip" som man kaller det, altså at man skviser kuken hardt når man runker og da blir det vanskligere under sex. Hadde det selv en periode, forsvant når jeg sluttet med runking. Takk for tips! Ja, vi har kommet fram til at det nok er derfor ja. Vi har snakket om det, så han skal prøve å slutte å runke i en lengre periode nå, for å se om det hjelper! Anonymkode: 5427d...810
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tro meg; uansett hva hun eller andre kvinner måtte si om dette akkurat nå vil hun garantert og brått skifte mening og begynne jakten på noe annet. For sånn er kvinner. Alt de sier gjelder der og da og aldri mer enn det. Og ofte endrer de mening til det stikk motsatte. Anonymkode: e7e91...1b6 Jøss 😅 Jeg vil heller ha samleie med en som holder i 10 sekunder, enn en som trenger våtter og vintre for å bli ferdig..🥵😴😴😴 Anonymkode: ca911...3f8
Bamseklemmer Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har blitt sammen med ei fantastisk kvinne, dette er det første forholdet mitt i en alder av 31. problemet mitt er at jeg kommer så utrolig fort både når jeg penetrerer og når ho suger/runker meg. Får også nesten utløsning bare ved kyssing og annen kroppskontakt uten berøring nedentil. jeg har vært ærlig med ho fra første date om at jeg var jomfru så det var noe ho visste om. virker heller ikke som ho tar det like ikle som det jeg gjør, jeg synes dette er svært pinlig og vet faktisk ikke om jeg klarer å holde på forholdet hvis det ikke endrer seg. Er så redd for hva ho selv tenker, redd ho tenker noe helt annet enn det ho sier. Ho har hatt flere forhold tidligere så ho vet jo hvordan det egentlig skal være. Anonymkode: 142f9...8f8 Jeg har det akkurat likens, kommer nesten i buksa av å kline mye. Men det kommer av at jeg er svært lettent og kåt.. og når kliner får jeg små sammentrekninger. Og enkelte ganger er det nok at hun klemmer låret imot skrittet mitt. Det er nok til at det føles så deilig nedi boxeren, for forhuden glir frem og tilbake, og jeg blir supervåt. Jeg har prøvd forskjellige metoder, for å være mere utholdende. men vet du hva.. kvinner generelt har stor forståelse hvis du kommer for fort. De som gjør det lar deg få litt pause, så kan du fingre dem. Jeg har prøvd edging metoder, for å holde ut, det hjalp litt. Det som hjalp meg mest var først å fortelle hvordan jeg hadde det, langt forspill. Så mine små pauser fingrer og slikker jeg henne.. Eller bruker leketøy og koser og kysser henne samtidig. Alt avhenger hva hun liker, så den praten før og under sex er helt nødvendig. jeg synes ikke dette er noe problem lengre, for i dag kan jeg komme flere ganger under sex😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå