AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Del Skrevet 29. april 2023 Hadde en så merkelig drøm i natt om at jeg visst nok hadde fått et barn for mange mnd. siden som jeg ikke visste om /husket. Så jeg hadde ingen tilknytning til barnet og var veldig forvirret fordi jeg ikke kunne huske at jeg hadde vært gravid eller født. I drømmen gikk jeg med skikkelig dårlig samvittighet og følte meg horribel som ikke hadde husket eller visst om barnet. For en eller annen grunn skulle jeg også i drømmen min forsøke å amme barnet, men jeg hadde jo ingen morsmelk. Og dette barnet hadde helt horrible lange og spisse tenner, slik som man ser i en sånn gammel vampyr film. Så jeg ble jo bare bitt og måtte gi opp. Plutselig var jeg sammen med samboeren min bak huset til besteforeldrene mine (uten denne babyen med vampyr tenner) og vi gikk rundt og plukket steiner som så ut som krystaller. Så kom en gammel dame med briller som fortalte at hun gikk rundt og plukket søppel i området. Så jeg tilbydde meg å lage henne kaffe, og gikk inn i huset til besteforeldrene mine. Når jeg var ferdig med å lage kaffe snudde jeg meg rundt med den i hånda og skvatt når jeg fikk se at bestemoren min sto rett ved siden av meg, så jeg mistet kaffekoppen i gulvet og våknet. Noen andre som har slike rare drømmer i ny og ne? Føler meg alltid så uggen og uvel når jeg våkner fra en slik drøm. Anonymkode: 36f1a...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå