Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du redd for hva du kunne finne dersom du kikket på partners mobil? 

Og hva hadde du vært villig til å tilgi?

kontekst: min partner og barnefar gav meg kode til ipad og mobil (og jeg gav han mine) da vi ble sammen. Jeg har aldri hatt behov for å kikke tidligere. Oppdaget noen bilder tilfeldigvis. Det viser seg at han har «sextet»kollegaer, ekser og random mennesker på instagram i flere år. Jeg er knust. 

Anonymkode: 6398d...0d4

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Godt valg av mann. Vi andre velger Mann med stor M og slipper å forholde oss til sånne drittsekker.

Anonymkode: 3864e...834

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

❤️ Stor klem til deg. Dette hadde jeg ikke godtatt. Skjønner godt at du er skuffet og lei deg ❤️

Selv om dette er på meldinger, så er det utroskap i mine øyne! De fleste ser på dette som utroskap med mindre det er avtalt at slikt er greit.

Hadde min gjort noe slikt, hadde han ikke fått en eneste sjanse til. Dette er ikke et uhell eller en misforståelse på hvor langt dere kan gå. Dette har han gjort bak ryggen din i åresvis. Bak ryggen din fordi han VET at han gjør noe galt.

Anonymkode: 851c4...179

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville nok vurdert muligheten for å bli singel der, ja. 

Anonymkode: 92375...5be

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Godt valg av mann. Vi andre velger Mann med stor M og slipper å forholde oss til sånne drittsekker.

Hahaha, dummeste svaret jeg har lest. Tror du hadde blitt overrasket om du visste hvor mange MENN, og kvinner som har et hemmelig liv online. 

Anonymkode: 6d473...e49

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du må være en av de dummeste jeg har kommet bort i. 

Garanterer deg karma. 

Anonymkode: 025c6...20d

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg vet hva mange menn skjuler for partnere, så regner ikke med at den jeg muligens blir sammen med i fremtiden er annerledes. Jeg håper han er åpen om det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

kontekst: min partner og barnefar gav meg kode til ipad og mobil (og jeg gav han mine) da vi ble sammen. Jeg har aldri hatt behov for å kikke tidligere. Oppdaget noen bilder tilfeldigvis. Det viser seg at han har «sextet»kollegaer, ekser og random mennesker på instagram i flere år. Jeg er knust. 

Jeg er sjeldent bekymret for hva min kjære gjør. Men man vet jo aldri.

Vi har avtalt helt eksplisitt å være monogame, inkludert å unngå seksuell kommunikasjon med andre. Jeg ville sett på sexting med andre som soleklar utroskap, gjort over tid og ved overlegg, og takket pent for meg. 

Anonymkode: b0946...657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tilgitt det du fant, det er utroskap i mine øyne 

Anonymkode: 8a10d...899

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Nei, jeg er ikke redd. Hans telefon slenger alltid åpent overalt, og han har aldri gitt meg grunn til å tvile på ham. Utroskap i enhver form er for meg utilgivelig. 

Anonymkode: 642dc...beb

AnonymBruker
Skrevet

Ikke behov for å titte på tlf til kjæresten, hun har som meg rett til ett privatliv

Anonymkode: 45a5b...ea7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min begynte plutselig å skjule tlf. Ladet den kun om natten, hadde den under puta, la den alltid med oppsiden vendt mot bord etc.

Jeg lot det fare en stund, for så å sjekke telefonen hans. Utro!

Jeg var også knust. Er det fremdeles.

Anonymkode: b2ee8...c7a

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer vet begge hva passord er på hverandres mobiltelefoner. Ikke fordi vi føler vi må vite det for å kunne sjekke den andres mobil, men det har ikke noe å si for oss om vi vet kodene til hverandre. Vet at min svigerbror og hans tidligere dame brukte å en gang per uke gi hverandre den andre sin telefon for at de kunne sjekke om den andre var utro... (Kan påpeke at dette var et av og på forhold hvor det hadde vært utroskap tidligere)

Om jeg hadde funnet ut at min samboer hadde sendt bilder eller meldinger av seksuell art til noen andre hadde jeg ikke ville fortsatt forholdet.

Anonymkode: 36643...68e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Siden du er så flink å få menn med stor M, kan du forklare hvordan du finner ut at de er menn med stor M. Jeg fant også mannen med stor M. Han fordømte utroskap og kuttet vennskap til en kompis som bedro kona si.

Vi snakket rett som det var om å være ærlige med hverandre. Senest 3 uker før han ville skilles snakket vi om ærlighet, utroskap osv. Han sa flere ganger at å bedra meg var det siste han ville gjøre.

Han hadde vært utro i lang tid og flyttet fra meg og rett hjem til henne. Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan jeg skulle kunne vite hva slags type mann han var før vi giftet oss, fikk barn og hele pakka.

• Liker 4
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hahaha, dummeste svaret jeg har lest. Tror du hadde blitt overrasket om du visste hvor mange MENN, og kvinner som har et hemmelig liv online. 

Anonymkode: 6d473...e49

De akler fleste menn er vel strengt talt utro.

Anonymkode: 39617...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

De akler fleste menn er vel strengt talt utro.

Anonymkode: 39617...5e3

Nei, 50% mennesker av begge kjønn er utro en gang gjennom livet. Det kan være medregnet fjortisforhold. Fakta er at mindretallet er utro og utroskap skal ikke normaliseres eller aksepteres. 

Anonymkode: 8a10d...899

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

forloveden min har passordet til min, og jeg har til hennes.

Jeg har ingenting å skjule, å det har ikke ho heller.

Anonymkode: 69220...698

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Så dumt skrevet.

Anonymkode: cae9f...0be

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville aldri ha vurdert å åpne min manns telefon. Han har heller ikke koder til min. Ikke det at vi har noe å skjule, men

- vi har begge jobbmail (og adgang til andre jobbdokumenter) på telefonen, og vi har plikt til å sikre at ingen får adgang til disse.

- jeg får personlige meldinger fra venner, og disse skal selvsagt ikke vises/utleveres til partner. 

Så får vi bare stole på hverandre, eller, hvis vi ikke klarer det, avslutte forholdet.

Anonymkode: 78c86...097

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Min samboer er en gris, så ja, jeg hadde ikke ønsket å se hva som befinner seg på mobilen hans.

Til gjengjeld har jeg registrert meg på ei datingside for å få bekreftelse fra andre ekle menn. Har selvfølgelig ikke tenkt å møte noen av dem, jeg skal bli 100% singel og holde meg langt unna "menn".

Anonymkode: d8d74...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...