Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 4. januar 2006 #1 Skrevet 4. januar 2006 Ganske tåpelig, I know, men jeg merker at jeg er bittelitte grann sjalu på en dame på tv Dette er vel egentlig ikke noe problem, jeg skriver vel mest dette her, så kan jeg selv lese det etterpå og se på trykk hvor "teit" jeg er. For en stund siden snakket jeg og kjæresten min litt om hvem av kjendiser vi syns er pene. Jeg hadde forventet at han skulle nevne noen som Angelina Jolie eller Aylar (?) eller noen i den kategorien der. I stedet snakker han av alle ting om en dame som er på Discovery og Myth Busters; Kari Bryson. Har sett litt på dette programmet, og hun er jo søt, for all del, men ser hun ikke helt vanlig ut da? (Hvis noen i det hele tatt vet hvem jeg mener da?) Men eks-dama til kjæresten min hadde rødt hår og var tynn og veltrent, og dermed kommer dumme tanker inn i hodet mitt: Er det fordi hun minner han om henne at han liker denne Discovery-dama? I kveld var det igjen Myth Busters, der hun dama stod i bikini og ble smurt inn i sølvmaling (eller noe sånt), og kjæresten min satt oppslukt og fulgte med. Æsj, jeg har jo egentlig ikke dårlig selvtillit eller noen som helst grunn til å tvile på følelsene hans for meg. Men likevel blir jeg altså litt sjalu Noen som kjenner seg igjen?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Jeg kjenner meg veldig igjen! Med både deg OG han, hehe.. Hun er damn hot.. Men altså, jeg tror kanskje du føler det litt sånn fordi damer som Aylar og Angelina Jolie er litt opplagt "uoppnåelig", og disse ser man gjerne bare kroppen på og ikke noe "dypere".. Mens Kari får vi se sånn hun ER som vanlig person, og hun er ikke en som alle må ha en bit av. Kanskje du føler det litt som at det da er mer gjennomtenkt, fra hans side, på et vis.. Prøv å tenke på noe annet du, og slutt å spørre om ting du ikke vil ha svar på!
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2006 #3 Skrevet 4. januar 2006 Hvorfor spør du hvis du ikke vil ha et ærlig svar?
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Og så er det forresten Kari Byron hun heter...........
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 4. januar 2006 #5 Skrevet 4. januar 2006 Ok, Karin Byron. Ikke Karin Bryson Til Bellatrix: jeg har jo ikke sagt noe om at jeg ikke ville ha et ærlig svar. Og det er ikke noe jeg har for vane å til stadighet spørre hva han syns om andre damer. Dette var en diskusjon der kjendisers utseende naturlig kom på snakk. Det jeg skrev om er følelser som bare poppet opp og som jeg ikke var forberedt på. Men som jeg sa, så skrev jeg innlegget mest bare for å kunne se på trykk at jeg er tåpelig Og til gjest: Jo, du har nok helt rett. Hadde det vært Angelina hadde hun på en måte vært uoppnåelig og "udødelig", mens hun Discovery-dama liksom er mer som oss andre: en helt vanlig, "tilgjengelig" jente. Og som du sier, det gjelder nok å bare tenke på noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #6 Skrevet 5. januar 2006 Hmm, visstnok et vanskelig navn dette her: Ser at jeg skrev Karin Byron. Jeg prøver igjen: Kari Byron. Sånn
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #7 Skrevet 5. januar 2006 Ta deg sammen da menneske! Er det noe rart det er krig i verden? Har han ikke valgt deg da?
Nabodama Skrevet 5. januar 2006 #8 Skrevet 5. januar 2006 Etter min mening er vel denne dama like uoppnåelig for den vanlige norske mann som Angelina Jolie? Hun er jo ikke akkurat i nabohuset. Ellers så er det vel naturlig å føle et lite stikk når en tydelig ser at mannen sikler litt på andre damer, enten det er på skjermen eller på gata. Ser ikke noe teit i det, selv om jeg ikke har problemet selv.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #9 Skrevet 5. januar 2006 Ellers så er det vel naturlig å føle et lite stikk når en tydelig ser at mannen sikler litt på andre damer, enten det er på skjermen eller på gata. ← Hvis han hadde vist null interesse for andre damer, så hadde han vært homofil, og derfor ikke hatt interesse av deg heller.
Gjest Miloine Skrevet 5. januar 2006 #10 Skrevet 5. januar 2006 hmm, vel syntes i grunn litt synd på deg hvis du tenker sånn! Det er jo klart at menn syntes noen jenter er pene, og vi jenter syntes at noen gutter er pene uavhengig om vi er single eller i forhold! Sånn er det bare! Det finnes pene blomster og mindre pene blomster. Han tenker, hun var pen, men det er ikke dermed sagt at han vil ha henne framfor deg! Hvis du begynner å tenke sånn om damer på tv, må det jo bli veldig frustrerende for deg om dere er ute og det eks. kommer en dame som ligner på hun du beskrev - hva tenker du da? Hun er jo mer oppnåelig enn en dame på tv. Det er jo mange menn du syns er utrolig kjekke som du ser på tv, det er jeg overbevist om, men drømmer du om en natt med dem av den grunn?
Nabodama Skrevet 5. januar 2006 #11 Skrevet 5. januar 2006 Hvis han hadde vist null interesse for andre damer, så hadde han vært homofil, og derfor ikke hatt interesse av deg heller. ← Nå har ikke jeg noe problem her da.
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #12 Skrevet 5. januar 2006 Ta deg sammen da menneske! Er det noe rart det er krig i verden? Har han ikke valgt deg da? ← alltid en gjest som skal være frekk ...
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 alltid en gjest som skal være frekk ... ← Det må være lov å si at de som henger seg opp i slike små bagateller som ei dame som i blant flagrer over TV-skjermen, faktisk må gå i seg sjøl, og finne ut hvordan man setter ting inn i livets rette proporsjoner. Hvilken adferd tar man fram når de STORE problemene i livet oppstår da?
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #14 Skrevet 5. januar 2006 Jeg trodde hun het Kari Brysom... hehehe
Gjest Vinga i.i Skrevet 5. januar 2006 #15 Skrevet 5. januar 2006 Når jeg ser på Mythbusters (ja, det skjer innimellom) er jeg nok litt ekstra interessert når den søte rødhårede dukker opp på skjermen. De andre (les: mennene) er jo ingenting å se på... Men skjønner at du kan bli sjalu. En gang i tiden (tenårene) var jeg sjalu fordi kjæresten min digga Kylie Minogue. Heldigvis gikk sjalusien fort over. Kan ikke forklare den heller.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 5. januar 2006 #16 Skrevet 5. januar 2006 Er ikke det bare fint da at han liker en "vanlig" jente og ikke en ubersexy modelldame? Det betyr jo at du ikke trenger å føle deg mindreverdig på grunn av henne, for kjæresten din liker nemlig helt vanlige jenter
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #17 Skrevet 5. januar 2006 Det må være lov å si at de som henger seg opp i slike små bagateller som ei dame som i blant flagrer over TV-skjermen, faktisk må gå i seg sjøl, og finne ut hvordan man setter ting inn i livets rette proporsjoner. Hvilken adferd tar man fram når de STORE problemene i livet oppstår da? ← Det HJELPER ikke henne om du viser at du syns hun er teit som er sånn. Heller prøv å forklare hvorfor det ikke er noe poeng i å tenke sånn..
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #18 Skrevet 5. januar 2006 Det HJELPER ikke henne om du viser at du syns hun er teit som er sånn. Heller prøv å forklare hvorfor det ikke er noe poeng i å tenke sånn.. ← I blant tror jeg at budskaper i klartekst er bedre enn å dulle med folk.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #19 Skrevet 5. januar 2006 I blant tror jeg at budskaper i klartekst er bedre enn å dulle med folk. ← og i blandt tror jeg du gjør lurest i å ikke dulle med folks følelser
Gjest Hjelper til litt her... Skrevet 5. januar 2006 #20 Skrevet 5. januar 2006 Det var vel ikke fordi hun var redd for at Kari Byron skulle komme å ta typen at trådstarter fikk disse "dumme" tankene. Det var vel heller fordi hun Kari Byron lignet litt på eks'en til typen hennes? Og da kan jeg jo forstå at det dukker opp en tanke av og til...Ekser er jo ømtåelige ting, iallefall i tilfeller som man ofte hører om der hun gjorde det slutt og han var knust i lang tid etterpå...f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå