AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Del Skrevet 29. april 2023 Går du til frisør, og i så fall, ber du om en spesifikk kur? Anonymkode: e1e33...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Del Skrevet 29. april 2023 Jeg har prøvd mange dyre hårkurer kjøpt hos frisør. Har lang tykt hår som er tørt. Min favorittkur for øyeblikket er faktisk fra Jan Thomas. Koster litt over hundrelappen hos Vita. Anonymkode: ad444...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. april 2023 #3 Del Skrevet 30. april 2023 Joico Moisture Recovery Balm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Takk. Flere? Anonymkode: e1e33...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. mai 2023 #5 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg syns redken sin gullfargede er veldig god, for veldig tørt hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Del Skrevet 3. mai 2023 Ta noen dråper jojoba- eller argonolje og massér inn i håret mens det ennå er fuktig. Kan også brukes i tørt hår hvis det er lenge mellom hver gang håret er vått. Anonymkode: 2e3bb...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #7 Del Skrevet 3. mai 2023 Hvilken hårkur som passer for deg, avhenger av ditt hår. Det hjelper lite å foreslå en kur med masse fukt, om ditt hår har for mye fukt og trenger proteiner. Det hjelper lite å foreslå en kur med masse shea-smør og tunge oljer, om du har fint hår som overhodet ikke klarer holde seg oppe med tunge oljer. Anonymkode: ad89e...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #8 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg liker godt Joico K-pak hydrator intense 👌 Anonymkode: 1125d...b50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 4. mai 2023 #9 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg bruker kokosolje som overnight kur når jeg har tid, og ellers bruker jeg hårolje og leave-in balsam daglig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 5. mai 2023 #10 Del Skrevet 5. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 3.5.2023 den 7.09): Ta noen dråper jojoba- eller argonolje og massér inn i håret mens det ennå er fuktig. Kan også brukes i tørt hår hvis det er lenge mellom hver gang håret er vått. Anonymkode: 2e3bb...1b2 Kokosolje fungerer også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå