AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Jeg har lyst å lage en regel at etter kl 10, så skal vi ikke sitte å snakke i telefonen på kveldene. For meg så liker jeg og ha ro og stillhet før jeg skal legge meg. Vi begge er ikke i jobb og lever på uføre, og bruker tiden våres for det meste hjemme. Men jeg synes selv det er unødvendig og skal sitte å skravle i telefonen så sent på kvelden og holde den andre partneren våken fordi man sitter å skravler nonsense i flere timer. Er det bare meg som tenker sånn? Anonymkode: 0ac0e...9ac
Helene Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Om jeg er i forhold eller ikke, jeg tar ikke telefon etter kl 22. Da er det kveld og nesten leggetid. 1 1
Solanum tuberosum Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Jeg tenker du må strekke deg langt for at din partner skal få snakke i telefonen. Dere har nok begge et begrenset sosialt liv, siden dere ikke har en arbeidsplass med kolleger, og da beholder din partner en god/bedre psyke. Og du må jo ikke opp tidlig. Hva med ørepropper? Eller kanskje din partner kan gå på et annet rom, om dere har, eller gå ut? 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Hvis dere har så liten leilighet at du hører snakking selv om dere er i hver deres ende av leiligheten, så bør den som er våken ta hensyn til den som har lagt seg, med mindre den legger seg kl 20. Kl 23 er jo vanlig nattesro-grense. Men hvis du har behov for å sovne kl 22, så bør han ta hensyn til det hvis dere skal fortsette å bo sammen. Anonymkode: 38a9d...c8d 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Voksne folk bestemmer jo selvsagt selv når de skal prate i telefonen. Så lenge det ikke er i samme rom etter den andre har lagt seg, da. Anonymkode: 6b96d...3b4 2
SPOCA Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Nei, vi har ingen begrensninger, men det er ikke nødvendig heller. Vi sitter generelt lite på telefonen foran den andre.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Jeg har blitt lært opp til at man ikke ringer andre etter 22 på kvelden med mindre det er noe viktig som ikke kan vente til dagen etter. Den regelen holder jeg på fortsatt, men jeg kan ikke nekte samboeren min å snakke i telefonen etter et visst tidspunkt på kvelden. Hvis det plager deg, ville jeg snakket med han, bedt han i det minste dempe seg når du legger deg. Anonymkode: 86c05...886 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Hva med å bare prate med partner om det? Si at det holder deg våken så spørre om slike telefoner enten kan tas tidligere eller om han/hun kan gå ut og prate. Anonymkode: ed715...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå