AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Har gått ned mye i vekt pga sykdom og har hatt en gusten og ujevn hudtone lenge. Ansikt løft uten kirurgi og mer jevn og glødenes hud rett og slett. Noen gode erfaringer? og noen anbefalinger hvor dere har vært fornøyd med tannbleking? I Viken eller Oslo område. Takk! Anonymkode: 59e81...11f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Fins ikke noe annet enn kirurgi som gir et ansiktsløft. Filler kan gi illusjonen av litt løft, mens trådløft fraråder fordi resultatet bare varer i måneden og dermed ikke verdt prisen. Filler har også baksider og det er at på sikt vil huden henge mer med mye bruk av filler pga filler tiltrekker seg vann og dermed sørger tyngdekraften for at huden dras mer nedover enn i utgangspunktet. For mer glødende hud anbefaler jeg en hudpleie rutine med vitamin c serum daglig (f eks fra Timeless eller Vichy) og glycol syre noen ganger i uken. Glycol syre gir deg også jevnere hudstruktur og mindre grov overflate. Elixir cosmeceuticals sin Glycolsyre krem liker jeg veldig godt. Mesoterapi hos salong gir også mer glød men er dyrt for kort varighet, det er noe du må gjøre jevnlig men for de som har råd er de heldige😊. Har du ujevn hudtone pga underhudsrødheter og pigment flekker kan jeg ikke få anbefalt IPL laser nok! Jeg gjennomførte tre runder med vanlig laser fordi jeg trodde sterkest laser ville være mest effektivt men ble aldri fornøyd. IPL laser derimot dempet rødheter og pigment flekker etter bare to ganger! Anonymkode: 77dbe...111 1
MyMichelle Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 (endret) Kanskje dette er noe: https://www.volvat.no/lokasjoner/tromso/behandlinger/kosmetiske-behandlinger/profhilo/?gclid=EAIaIQobChMI3YXrkJ_Q_gIVBDcYCh3cRgMbEAAYASAAEgImbPD_BwE Jeg har hørt om det, men ikke prøvd. Selv hadde jeg ujevn hudtone, men Ole Henriksens produkter med c-vitamin, samt toner med AHA hjalp meg for noen år siden. Endret 29. april 2023 av MyMichelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå