Gå til innhold

Ha anal sex med mann vs kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn som har erfaring med analsex med både menn og kvinner. Hvilken er betre? 

Anonymkode: a11ae...de0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere menn som har erfaring med analsex med både menn og kvinner. Hvilken er betre? 

Menn er deiligere å ha analsex med. De blir hysteriske og helt ville når prostata orgasmen kommer. Men analen er ellers like trang på damer som på menn. Men menn blir gale av nytelse.

Anonymkode: 2f690...5ee

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Menn er deiligere å ha analsex med. De blir hysteriske og helt ville når prostata orgasmen kommer. Men analen er ellers like trang på damer som på menn. Men menn blir gale av nytelse.

Så da er det slik jeg har sett for meg. Man for mer nytelse ut av det å ha det med en mann fordi da kan være 100% sikker på at dette er noe de ønsker og med på 100% ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så da er det slik jeg har sett for meg. Man for mer nytelse ut av det å ha det med en mann fordi da kan være 100% sikker på at dette er noe de ønsker og med på 100% ❤️

Ja det er helt riktig. For de som har fått oppleve å ha gitt analsex til en mann vil bekrefte dette. Mannen som mottar analsex er i ekstase i en helt annen verden. De blir helt hysteriske og ville. Har selv opplevd menn stønne og hyle voldsomt meg høye nytelses skrik gjennom hele akten og når orgasmen kommer blir menn helt ville. Dette tror jeg flere med meg vil bekrefte. Det er og helt vanlig at menn som mottar analsex får serieorgasmer. Så ja, enn er 100 % sikker på at dette er noe de ønsker å være med på 100%❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke det først og fremst an på om man er homo eller hetero?

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tror du ikke at en homofil mann kan føle seg presset?

Jeg tror det kan være vanskeligere for en homofil å si nei til analsex i et forhold.

Anonymkode: 85696...d6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tull og tøys. Kvinner kan også ønske det 100%.

Du er en homofil mann som bare skrev her for å få en slags falsk bekreftelse?

Anonymkode: 7ccb7...fd8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 10.39):

Jeg er mann. Personlig liker jeg ikke å bli stimulert analt.
Gir meg ikke noe spesielt å ha analsex med en kvinne, men om hun ønsker, så er jeg med.

Anonymkode: 4f087...637

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja det er helt riktig. For de som har fått oppleve å ha gitt analsex til en mann vil bekrefte dette. Mannen som mottar analsex er i ekstase i en helt annen verden. De blir helt hysteriske og ville. Har selv opplevd menn stønne og hyle voldsomt meg høye nytelses skrik gjennom hele akten og når orgasmen kommer blir menn helt ville. Dette tror jeg flere med meg vil bekrefte. Det er og helt vanlig at menn som mottar analsex får serieorgasmer. Så ja, enn er 100 % sikker på at dette er noe de ønsker å være med på 100%❤️

Er litt synd jeg ikke liker å bli stimulert analt. Går nok glipp av gode orgasmer.

Anonymkode: 4f087...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...