Gå til innhold

Hvor kjøper dere godteri på nett?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Cooperscandy. Kjøper masse lakris og karamell(malaco).

Anonymkode: 8fd65...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.diggbox.no Er min min favoritt! Allergivennlig og masse digg. Jeg tåler ikke melk, så er mye melkefri sjokolade som jeg ikke får tak i andre steder jeg kjøper der, men også annet godteri. De har også veldig god pulverkaffe med ulike smaker for de som liker søt kaffe 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noe jeg aldri, aldri ville drømt om å gjøre, så er det å kjøpe smågodt på nett. 

Ikke at jeg kjøper det uansett, men problemstillingen framstår helt surrealistisk for meg.

Anonymkode: a9d23...4a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noe jeg aldri, aldri ville drømt om å gjøre, så er det å kjøpe smågodt på nett. 

Ikke at jeg kjøper det uansett, men problemstillingen framstår helt surrealistisk for meg.

Var det en problemstilling her? :klo:

Jeg har aldri kjøpt smågodt på nett, men en gang blir nok den første, så det er greit å vite hvor man skal lete!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Før denne tråden visste jeg ikke at det gikk an..

Faen ta dere 😅😋

Anonymkode: e7625...f75

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (14 timer siden):

https://www.diggbox.no Er min min favoritt! Allergivennlig og masse digg. Jeg tåler ikke melk, så er mye melkefri sjokolade som jeg ikke får tak i andre steder jeg kjøper der, men også annet godteri. De har også veldig god pulverkaffe med ulike smaker for de som liker søt kaffe 😋

Lurer på om jeg skal prøve melkefri sjokolade selv. Hvilke(n) liker du best? ☺️

Anonymkode: 3ce40...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lurer på om jeg skal prøve melkefri sjokolade selv. Hvilke(n) liker du best? ☺️

Jeg er veldig glad i love raw sine kjekssjokolader, særlig de hvite, og Buttermilk sine med karamell. Buttermilk har en erstatning for Marssjokoladen, og sånne små biter med sjokolade fylt med karamell, og de er så gode kalde 😋 Alt jeg nevner her er ganske så søtt da, og lyst ifht kakaonivå. Lindt sine sjokolader er også veldig gode. Igjen er karamell en favoritt, men også den med popcorn. Selv har jeg planer om å prøve de nye fra Ichoc, den ene er med pretzels i, og andre er en hvit sjokolade med kaffe i. Ichoc har andre også, og er generelt et ganske så «søtt» merke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 15.12):

Og hvor kom smågodtet inn i bildet. Hva med å lese før du slenger med leppa? 

Anonymkode: 704cc...737

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Daisy-love skrev (På 30.4.2023 den 8.25):

Jeg er veldig glad i love raw sine kjekssjokolader, særlig de hvite, og Buttermilk sine med karamell. Buttermilk har en erstatning for Marssjokoladen, og sånne små biter med sjokolade fylt med karamell, og de er så gode kalde 😋 Alt jeg nevner her er ganske så søtt da, og lyst ifht kakaonivå. Lindt sine sjokolader er også veldig gode. Igjen er karamell en favoritt, men også den med popcorn. Selv har jeg planer om å prøve de nye fra Ichoc, den ene er med pretzels i, og andre er en hvit sjokolade med kaffe i. Ichoc har andre også, og er generelt et ganske så «søtt» merke. 

Takk for svar.

Liker sjokolader som er mer på den søte siden, så de du nevner skal jeg absolutt sjekke ut. 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...