Frkego Skrevet 24. september 2023 #101 Skrevet 24. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): omg 😳 need it all! er så lei "vanlig sex". kjøpte meg en fuckmachine pluss diverse utstyr som jeg enda ikke har fått lekt skikkelig med .. jeg tenner på alt som gjør at motparten blir kåt.. hvor henger slike jenter da?😹🫶 Anonymkode: b261e...613 De (les: meg) vokser og utvikler seg sammen med en trygg og givende partner 👌🏼 Dette er noe som har kommet med tiden. Jeg var ikke slik i tidligere forhold. Har vel aldri vært helt vanilje, men har aldri vært så trygg at jeg har følt for å sprenge grensene mine. Nå har jeg en mann som jeg matcher helt med, som har like høy sexlyst som meg, som elsker å utforske og leke og som har styrket min selvtillit og selvbilde. Nå er det liksom ingen begrensninger. Elsker å utforske og leke sammen med ham - og elsker å gi ham nye måter å nyte sex på akkurat som han gjør med meg 🫶🏼 Endret 24. september 2023 av Frkego
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #102 Skrevet 24. september 2023 Digger damer som bruker bind...Alle damer gjør jo det, men damer som har på seg bind med stolthet er turn-on for min del :) Anonymkode: 9bd13...851
Servicetekniker Skrevet 25. september 2023 #103 Skrevet 25. september 2023 Gravide og ammende mødre er sykt sexy 😍💋
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #105 Skrevet 28. september 2023 Choking, anal, spanking, bind for øynene, bli dominert av en sterk mann 🫠 endelig møtt min match seksuelt, etter altfor mange år med en rolig kar. Anonymkode: b924a...43d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 #106 Skrevet 28. september 2023 Å se samboer lage middag til oss, å se hun ta husarbeidet for oss, å se henne luke gress... Lista er lang, og alt handler om at hun gjør husarbeid eller stelle i hagen 😂 Hun gjør tilnærmet ingenting av det så de få gangene hun gjør det så blir jeg helt vill 🎶 Anonymkode: 8c7eb...961
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #107 Skrevet 29. september 2023 Damer med nylonstrømper CFNM (digg) Exhibisjonist Anonymkode: 81964...ed0
Ivy Skrevet 29. september 2023 #108 Skrevet 29. september 2023 On 5/28/2023 at 10:15 PM, Nattehimmel said: Favner ganske bredt om BDSM-spekteret her også, hvor jeg (bisex kvinne) liker å være sjefen. Har forøvrig litt sansen for menn som crossdresser, uten at det blir parodi av det. gøy. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2023 #109 Skrevet 29. september 2023 liker å få ris og straff, bli undersøkt (lege/pasient) - elsker latexhansker og frakk, det er veldig deilig. Sitte på fanget, være liten og hjelpesløs = ) smokk. Å bli vasket grundig i dusjen av en litt streng «daddy». Ser flere nevner oralsex, elsker det og, men vil ikke si det kvalifiserer til å være en kink eller noe kinky da.. Anonymkode: 8ddef...76f
A_Cuckoldress Skrevet 5. oktober 2023 #110 Skrevet 5. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.9.2023 den 10.57): Damer med nylonstrømper CFNM (digg) Exhibisjonist Anonymkode: 81964...ed0 Så gøy å se at det er noen som har dette som sin greie. Jeg har lekt med CFNM en del, både med min partner men mest med unge menn og det er smått fascinerende å oppleve respons og reaksjon i dette rollespillet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå