AnonymBruker Skrevet 28. mai 2023 #41 Skrevet 28. mai 2023 Mensensex og blodige bind, vet jeg om en som tenner på. Noe sært.. Anonymkode: 58812...a49
Dubidu Skrevet 28. mai 2023 #42 Skrevet 28. mai 2023 Ivar.f.andersen skrev (4 timer siden): Det å bli bundet fast og kilt! en real snøkrig der hun sitter og dynker meg 1
Bamseklemmer Skrevet 29. mai 2023 #43 Skrevet 29. mai 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjenner at jeg blir litt varm her 🥵. Du kan virkelig beskrive ting du. Finnes ikke noe hottere enn en romantisk mann som elsker kvinnekjønnet. Anonymkode: 7d7f8...255 Hmm ja.. jeg er kanskje av den gammelsorten som lærte å bli gentlemann i ung alder, jeg er jo tross alt bikket 50 år🤭 Jeg vet ikke om det er en kinks, men jeg har bestandig prøvd så godt jeg kunne å ha en fin totalopplevelse. Dvs før, under og etter sex, og noen dager etter for å høre om hun hadde det bra. Og akkurat det, satte damen pris på, det ga henne trygghetsfølelse og lyst til comeback. Så kanskje kinken min var å få dem tilbake? Jeg bruker romantikken som bedøvelse, det er en tid der kvinnen føler seg maksimalt avslappet. Noe som påvirker perlen i underlivet, og behandles den riktig kommer orgasmene som perler på en snor. Jeg bruker ørene mere enn pikken, og leter etter godlyder.. for godlyder lyver aldri i en kvinne som blir behandlet riktig. Og jeg "spiller" litt beskjeden, så overraskelsene av det hærlige skal bli større. Så jo.. kinken min er å få gi henne sin livs nytelse, for å lokke kvinnen til køys igjen.. for vi hadde det så koselig sist vi treftes🥰🤭 2
Tennplugg Skrevet 1. juni 2023 #45 Skrevet 1. juni 2023 Erte og nekte han, be han vente et annet sted/i et annet rom mens jeg blir godt brukt av en (gjerne ung) mann, deretter kommandere min kjære inn for å rengjøre meg ordentlig før han kliner med meg, skikkelig klissete klining. 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #46 Skrevet 5. juni 2023 Tennplugg skrev (På 1.6.2023 den 15.31): Erte og nekte han, be han vente et annet sted/i et annet rom mens jeg blir godt brukt av en (gjerne ung) mann, deretter kommandere min kjære inn for å rengjøre meg ordentlig før han kliner med meg, skikkelig klissete klining. OMG. Kan du lære opp min samboer til å bli som deg? 😇 Anonymkode: 921db...a26 3
enjoyitall Skrevet 2. juli 2023 #47 Skrevet 2. juli 2023 Å bli tvunget til å ha hodet mitt i en kvinnes strømpebukser mens hun bæsjer på seg og masturberer
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #48 Skrevet 2. juli 2023 Jenter som røyker ❤️ Lubbene jenter i stramme klær ❤️ Muffintop ❤️ Dobbelthake ❤️ Jenter som er gla i kaker, godis og junkfood ❤️ Bollemage ❤️ Merkeklær ❤️ Anonymkode: e84e0...06b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2023 #49 Skrevet 2. juli 2023 Edging, orgasmekontroll, lett bondage og noe smerte. Anonymkode: 23e79...04f 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #50 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 14.35): Røyking er veldig sexy Anonymkode: f9b37...47b Hvorfor er det sexy? Røyke naken i senga eller med tøy på? Anonymkode: 27800...14e
kjekkfyr Skrevet 3. juli 2023 #51 Skrevet 3. juli 2023 Facesitting umiddelbart etter at jeg har sprutet henne full, så slikke henne over toppen, etterfulgt av deilig, dyp klining 🥵 Wet, gi/få 😇 Tunge-tease rundt analen Mye smaking og fitteslikking, lenge 😋 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #52 Skrevet 3. juli 2023 Bdsm, anallek, deep throating, fisting (både vaginalt og analt), bli tisset inni (både vaginalt og analt), anal insertions, gangbang, generelt å bli brukt, spanking/kvelning. Anonymkode: c150d...c35 1 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #53 Skrevet 3. juli 2023 Bamseklemmer skrev (På 29.4.2023 den 18.28): Jeg er nok en voyeur🤭 ..det tenner meg enormt å se en kvinne onanere IRL. Helst en fremmed kvinne, men de er så sjeldent at det blir bare i vennskapsforhold. Blir litt langt å dra til Oslo for å oppleve dette, men der er det jo iallefall muligheter.. Vent nå litt... Hvor i Oslo er det man kan dra for å se fremmede kvinner onanere?? Ps: spør for en venn. Anonymkode: 832f7...82c 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #54 Skrevet 3. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor er det sexy? Røyke naken i senga eller med tøy på? Anonymkode: 27800...14e Jenter som røyker er utrolig sexy ❤️ Både med tøy på, og naken i senga! Anonymkode: e84e0...06b 1
Bamseklemmer Skrevet 4. juli 2023 #55 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vent nå litt... Hvor i Oslo er det man kan dra for å se fremmede kvinner onanere?? Ps: spør for en venn. Anonymkode: 832f7...82c Du kan be han vennen din bruke fantasien, så oppsøker han forum for slike kvinner.. Det skal visst være enklere enn å få fisk i nordmarka😅
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #56 Skrevet 4. juli 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Du kan be han vennen din bruke fantasien, så oppsøker han forum for slike kvinner.. Det skal visst være enklere enn å få fisk i nordmarka😅 Nei, men helt seriøst. Både jeg og vennen min er faktisk interessert i å se fremmede kvinner onanere i Oslo. Hvordan får man til det? Hvilke forum er det snakk om? Anonymkode: 832f7...82c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #57 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Bdsm, anallek, deep throating, fisting (både vaginalt og analt), bli tisset inni (både vaginalt og analt), anal insertions, gangbang, generelt å bli brukt, spanking/kvelning. Anonymkode: c150d...c35 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, men helt seriøst. Både jeg og vennen min er faktisk interessert i å se fremmede kvinner onanere i Oslo. Hvordan får man til det? Hvilke forum er det snakk om? Anonymkode: 832f7...82c Bli tisset inni??? Er det normalt å like? Går ikke tisse med 25cm steinhardt rør🤨 Anonymkode: 27800...14e 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #58 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jenter som røyker er utrolig sexy ❤️ Både med tøy på, og naken i senga! Anonymkode: e84e0...06b Hvorfor? Anonymkode: 27800...14e
Bamseklemmer Skrevet 4. juli 2023 #59 Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, men helt seriøst. Både jeg og vennen min er faktisk interessert i å se fremmede kvinner onanere i Oslo. Hvordan får man til det? Hvilke forum er det snakk om? Anonymkode: 832f7...82c Det blir for personlig å utgi navn på personer jeg kjenner, eller forum jeg følger. Vi har lovet diskresjon, så da holder jeg avtalen. Så det blir feil å legge inn info her, til noen random fyrer jeg ikke kjenner. Så bruk fantasien med google, så slipper jeg å utgi noe😅 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #60 Skrevet 4. juli 2023 Tau/shibari med suspensions (jeg som blir bundet av kjæresten min), å få ris, bind for øynene og gag, besvimelse. Anonymkode: 655d0...b7e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå