Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mye griseri her.

Anonymkode: 79a4f...eb4

Ja, vi er mange som liker griseri. Tenk så mye moro vi har det! Skjønner ikke helt hva du forventet i en tråd som handler om kinks? 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Røyking helt klart. I tillegg slike ting som viser at hun er stolt av å være kvinne for meg, og usjenert kan vise det på de frekkeste måter. Som feks ved å onanere for meg, mate meg regelmessig med det hun har av flytende delikatesser, lar meg gjerne se på når hun tisser, ikke har noe i mot å vise meg sine brukte truser, og i det hele tatt elsker å appellere til mine sterkeste og dypeste instinkter.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har oppdaget gleden av menn over 50. De snakkes mye ned, men når jeg leser her inne ser jeg sjelden noen som elsker kvinner, fitte og det naturlige mer enn dem. 

Anonymkode: 3b314...d80

• Liker 4
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Paramount said:

Røyking helt klart. I tillegg slike ting som viser at hun er stolt av å være kvinne for meg, og usjenert kan vise det på de frekkeste måter. Som feks ved å onanere for meg, mate meg regelmessig med det hun har av flytende delikatesser, lar meg gjerne se på når hun tisser, ikke har noe i mot å vise meg sine brukte truser, og i det hele tatt elsker å appellere til mine sterkeste og dypeste instinkter.  

Røyking er veldig sexy

Anonymkode: f9b37...47b

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har oppdaget gleden av menn over 50. De snakkes mye ned, men når jeg leser her inne ser jeg sjelden noen som elsker kvinner, fitte og det naturlige mer enn dem. 

Nå har ikke jeg testa noen over 50, men helt klart at jeg vil ha en som er ganske mye eldre enn meg selv. Digger det, mye mer interessant enn de som er på min egen alder. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

damer med hårete bollemus som sitter skrevs på hverandre og teaser hverandre- eller i stramme jeans

Anonymkode: 337b1...8a0

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • 4 uker senere...
Skrevet
Miss91 skrev (På 1.5.2023 den 14.39):

Nå har ikke jeg testa noen over 50, men helt klart at jeg vil ha en som er ganske mye eldre enn meg selv. Digger det, mye mer interessant enn de som er på min egen alder. 

Det var et fint kompliment til oss over 50 😍

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 10.04):

Det var pent sagt av deg og fortjener en middagsinvitasjon med hyggelig prat... 🤩

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig bare en drøm om å være massør. Gi nytelse med fingrene. Er ganske god på vonde rygger og stiv nakke. Men fantaserer om å gi erotisk massage.

Anonymkode: 557e7...330

• Liker 1
Skrevet

Tau og fireplay! 

AnonymBruker
Skrevet

BDSM og latex. Elsker bondage i alle varianter. 

Kvinne 31.

Anonymkode: 82ba1...9a2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Om det teller som kink er jeg usikker på, men å gå ned på dama. Slikke og fingre. Men også å kose med puppene. Egentlig alt som kan gi henne nytelse. Det finnes knapt noe deiligere enn en kvinne som nyter, svært gjerne med mitt hode mellom lårene. Og jeg er også av dem som har passert 50...

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Gorgonzola skrev (På 29.4.2023 den 12.33):

Reimer, håndjern, nylonstrømper, bodies (altså klesplagget), sjenert skolejente, gangbang (mmmmf), creampies, spanking, analsex, squirting, pene kvinneføtter overalt (på meg). 

😳

Mange dirty minds her 😅

Anonymkode: 7d7f8...255

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 1.5.2023 den 4.32):

Haha, men det er jo det som er gøy.. og i forhold trenger man masse gøy sammen😅 (sitat slutt)

Ååh.. jeg elsker å grise inn ansiktet mitt med fittesaft, det synes jeg er hærlig. Og enkelte ganger dagen etterpå.. lukter og sutter jeg på fingrene, og tenker på den hærlige dama. Joda, det er griseri, men du verden så hærlig lukt og smak det er🙈

Facesitting og squirt i trynet er ubeskrivelig hærlig.. likeså kyssing etter oral, og kyssing mens den glir sakte ut og inn. M50+

Kjenner at jeg blir litt varm her 🥵. Du kan virkelig beskrive ting du. 

Finnes ikke noe hottere enn en romantisk mann som elsker kvinnekjønnet. 

Anonymkode: 7d7f8...255

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Anal, BDSM, Golden showers.

Anonymkode: f5741...a3f

• Liker 1
Skrevet

Det å bli bundet fast og kilt! 

AnonymBruker
Skrevet

At han promper på meg :fnise:

Anonymkode: 93b14...bfa

• Liker 2
Skrevet

Favner ganske bredt om BDSM-spekteret her også, hvor jeg (bisex kvinne) liker å være sjefen. 

Har forøvrig litt sansen for menn som crossdresser, uten at det blir parodi av det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At han promper på meg :fnise:

Anonymkode: 93b14...bfa

Fantastisk! Det kunne jeg ikke en gang tenk meg som en kink engang, men det gjorde dagen min :)
Er så spennende og givende å høre om andres kink og særlig de som er nye, spesielle og annerledes.
Dette er ikke ironisk, jeg syntes det er flott!!

Dette er sagt med en humoristisk undertone; Håper typen din har mye luft i magen 😂

Anonymkode: cb8a2...522

Skrevet

"Freeuse" fantasy.

De som vet,de vet. Er bare noe som tenner meg ved det. Kan ikke forklares.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...