AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #81 Skrevet 6. september 2023 Sende dama ut for å knulle tilfeldige menn er absolutt å foretrekke Anonymkode: 66bcd...eca 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #82 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sende dama ut for å knulle tilfeldige menn er absolutt å foretrekke Anonymkode: 66bcd...eca Dette blir litt for mye for meg. Men jeg pusher dama for å friste andre menn, det trigger meg. Deilig når hun bruker litt gjennomsiktige topper, uten bh. Og trange bukser som viser rumpa og fitta tydelig. Tror hun liker det litt hun også, hun klager ikke når jeg oppmuntrer henne😜 Anonymkode: d698f...a74 2 1
Gorgonzola Skrevet 6. september 2023 #83 Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sende dama ut for å knulle tilfeldige menn er absolutt å foretrekke Anonymkode: 66bcd...eca Har du og dama sex etterpå da?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2023 #84 Skrevet 8. september 2023 Rumpefræsing er ganske digg. Anonymkode: 96298...785
Servicetekniker Skrevet 12. september 2023 #85 Skrevet 12. september 2023 Gravide, damer med brystmelk,fisting, store pupper og nippler. Bdsm.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #86 Skrevet 12. september 2023 Tennplugg skrev (På 1.6.2023 den 15.31): Erte og nekte han, be han vente et annet sted/i et annet rom mens jeg blir godt brukt av en (gjerne ung) mann, deretter kommandere min kjære inn for å rengjøre meg ordentlig før han kliner med meg, skikkelig klissete klining. Jeg er mann og tenner enormt på det samme, dvs. at damen min er som deg, men min er dessverre ikke interessert i dette (litt cuckold). Jeg kan gjerne være tilstede for å se og høre hennes nytelse. Anonymkode: fea46...f27
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #87 Skrevet 14. september 2023 Ariel95 skrev (På 7.8.2023 den 17.30): Hva kan vi som røyker gjøre for at det skal bli best mulig for deg? Dype trekk, se mannen i øynene. Ei pen jente som nyter røyken er sexy uansett... Har du noengang vært borti menn som tenner på det? Hatt sex mens du røyker noengang? Anonymkode: 921db...a26
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #88 Skrevet 14. september 2023 On 9/6/2023 at 5:30 PM, Gorgonzola said: Har du og dama sex etterpå da? Ser ikke helt vitsen med å skulle gi henne en runde med rutinesex etter at hun nettopp har fått seg et godt knull. Virker poengløst. Anonymkode: 66bcd...eca
tøflusen Skrevet 14. september 2023 #89 Skrevet 14. september 2023 Mannfolk i uniform. Tror jaggu hvem som helst kunne lurt meg da. Tenker da spesielt på militæruniform. Ufattelig sexy. 1
copro Skrevet 15. september 2023 #90 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 0.36): Bdsm, anallek, deep throating, fisting (både vaginalt og analt), bli tisset inni (både vaginalt og analt), anal insertions, gangbang, generelt å bli brukt, spanking/kvelning. Anonymkode: c150d...c35 Her var det mye deilige kinks, ååååhhh nam nam... 😋
Doolittle Skrevet 15. september 2023 #91 Skrevet 15. september 2023 Jeg liker pegging, lett bondage (både på meg og henne), sexy undertøy og leketøy. Liker at hun knuller seg selv med dildo mens hun ser på at jeg runker.
Even Tuell Skrevet 15. september 2023 #92 Skrevet 15. september 2023 Sæd. Elsker tanken på å sprute dypt inni henne, sprute henne "full". Jo mer jo bedre. Orgasme er godt, men den blir enda bedre når jeg tenker og føler at jeg "fyller henne". Min sæd, dypt inni fitta hennes. Etterpå er det deilig å se at det renner ut av henne eller slikke henne etter at jeg nettopp har tømt meg inni henne. Det er også herlig å fortsette rett til runde nummer to i en stilling som gjør at det ikke renner ut i mellomtiden. Elsker tanken på å knulle ei fitte som allerede er "full" av sæd. Dobbeltfull fitte
Ariel95 Skrevet 15. september 2023 #93 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 9.47): Dype trekk, se mannen i øynene. Ei pen jente som nyter røyken er sexy uansett... Har du noengang vært borti menn som tenner på det? Hatt sex mens du røyker noengang? Anonymkode: 921db...a26 Aldri hatt sex mens jeg røyker, men hadde vært gøy å prøve! Jeg er glad i å ta dype lange trekk😄 Har fått noen kommentarer om at jeg ser så sexy ut med sigaretten…
Gorgonzola Skrevet 18. september 2023 #94 Skrevet 18. september 2023 Gorgonzola skrev (På 6.9.2023 den 17.30): Har du og dama sex etterpå da? AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 10.12): Ser ikke helt vitsen med å skulle gi henne en runde med rutinesex etter at hun nettopp har fått seg et godt knull. Virker poengløst. Anonymkode: 66bcd...eca OK, så lenge dere begge er happy med det, virker litt "avstand skapende" men det er nå slik jeg tenker. Det er vel mange (både kvinner og menn) som finner det veldig pirrende og heftig å gjennomføre såkalt "reclaim" sex etter at en av dem har hatt seg med en fremmed men vi er alle ulike
Cuck Skrevet 19. september 2023 #95 Skrevet 19. september 2023 Når kona kommer svinsende ut fra soverommet, iført en gjennomsiktig body med matchende stay up strømper og gir meg beskjed om å ta en dusj og sørge for å være barbert "der nede". Ferdig med oppgavene så vifter hun med kuklåsen mens hun leende spør om jeg trodde hun var "all dressed up" for meg. Monterer buret mens jeg får høre at hun skal ut på vift og treffe en skikkelig mann som evner å gi henne det hun ønsker seg, med beskjed om at buret må på så jeg ikke sitter hjemme og koser med meg selv mens jeg tenker på hva hun gjør. Når hun kommer hjem får jeg kjenne (med fingrene) hvor uskikkelig hun har vært, hun frigjør meg fra buret, runker meg sakte mens hun forteller meg om møtet med Mr. superlover og når hun merker at jeg er på vei over kanten slipper hun taket i lillemann mens hun leende sier "ikke en full orgasme for deg cucken min" mens jeg tømmes "hands free", og er dermed raskt klar for neste runde, når hun finner det for godt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2023 #96 Skrevet 19. september 2023 Cuck skrev (18 minutter siden): Når kona kommer svinsende ut fra soverommet, iført en gjennomsiktig body med matchende stay up strømper og gir meg beskjed om å ta en dusj og sørge for å være barbert "der nede". Ferdig med oppgavene så vifter hun med kuklåsen mens hun leende spør om jeg trodde hun var "all dressed up" for meg. Monterer buret mens jeg får høre at hun skal ut på vift og treffe en skikkelig mann som evner å gi henne det hun ønsker seg, med beskjed om at buret må på så jeg ikke sitter hjemme og koser med meg selv mens jeg tenker på hva hun gjør. Når hun kommer hjem får jeg kjenne (med fingrene) hvor uskikkelig hun har vært, hun frigjør meg fra buret, runker meg sakte mens hun forteller meg om møtet med Mr. superlover og når hun merker at jeg er på vei over kanten slipper hun taket i lillemann mens hun leende sier "ikke en full orgasme for deg cucken min" mens jeg tømmes "hands free", og er dermed raskt klar for neste runde, når hun finner det for godt. En av mine favorittkinks er følelsen av å fylle en annen manns kone og samtidig vite at han avspises med en kjapp håndjobb, gjerne en "ruined orgasm" slik en ekte cuck fortjener. Et pirrende samspill. 🐂 Anonymkode: d492a...ac7 2 2
Detronisert Skrevet 20. september 2023 #97 Skrevet 20. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.9.2023 den 11.05): En av mine favorittkinks er følelsen av å fylle en annen manns kone og samtidig vite at han avspises med en kjapp håndjobb, gjerne en "ruined orgasm" slik en ekte cuck fortjener. Et pirrende samspill. 🐂 Anonymkode: d492a...ac7 Et nivå høyere; å knulle en annen manns kone mens han må se på, helst naken med kukbur, mens hans kvinne ydmyker han verbalt med å gjøre han oppmerksom på hvor ubrukelig han er (til å knulle). Sprute henne full og deretter høre hans kvinne kommandere han til å slikke henne ren, som er det han kan brukes til. Rått😈 Endret 20. september 2023 av Detronisert 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2023 #98 Skrevet 22. september 2023 Rimming samtidig som jeg blir ronket. At dama stimulerer analen min med brystene sine under blowjob, forutsetter ganske store bryst. Sykt deilig Anonymkode: 5ca08...ddf
AnonymBruker Skrevet 23. september 2023 #99 Skrevet 23. september 2023 Detronisert skrev (På 21.9.2023 den 0.13): Et nivå høyere; å knulle en annen manns kone mens han må se på, helst naken med kukbur, mens hans kvinne ydmyker han verbalt med å gjøre han oppmerksom på hvor ubrukelig han er (til å knulle). Sprute henne full og deretter høre hans kvinne kommandere han til å slikke henne ren, som er det han kan brukes til. Rått😈 Rått for alle tre. Jeg hadde gjerne vært denne "andre mannen" og latt min kone (og meg selv) fått opplevd noe slikt. Anonymkode: fea46...f27
AnonymBruker Skrevet 24. september 2023 #100 Skrevet 24. september 2023 AnonymBruker skrev (På 22.9.2023 den 10.57): Rimming samtidig som jeg blir ronket. At dama stimulerer analen min med brystene sine under blowjob, forutsetter ganske store bryst. Sykt deilig Anonymkode: 5ca08...ddf I hvilken stilling får dere til det? Anonymkode: 5b800...5a8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå