Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Bdsm, anallek, deep throating, fisting (både vaginalt og analt), bli tisset inni (både vaginalt og analt), anal insertions, gangbang, generelt å bli brukt, spanking/kvelning. 

Anonymkode: c150d...c35

Du og jeg kunne lekt oss godt 😁

Anonymkode: 33824...1d3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Du og jeg kunne lekt oss godt 😁

Anonymkode: 33824...1d3

Hardt å finne hverandre som to anonyme :o

Anonymkode: c150d...c35

• 4 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 19.42):

Shibari, blindfold, spanking, stayups, ekshibisjonisme, 

Anonymkode: 223a4...eee

Shibari, hva er det?

Skrevet

Først og fremst utrolig artig å lese denne tråden, sykt mange kule kinks folk tenner på 😃

For min del bunner mye ut av mine kinks i ydmykelse 😃 jeg elsker ydmykelse men i tillegg til det så liker jeg: 

femdom

bleier

latex 

wam/gunge. det å bli dynket i forskjellige slimete ting. 

så har jeg en litt merkelig greie og dette er det som tenner meg aller mest, og jeg har ikke hørt om noen andre som tenner på dette. Men jeg tenner på tanken av å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranse hvor jentene gnir inn seieren og vårt nederlag. Jeg tenner også på å se jentene vinne over guttene i slike konkurranser jeg ikke er med på selv. Jeg vet ikke det er bare noe med å se blikkene på guttene når de taper og jentene når de vinner som pirrer noe synsykt 😁 finnes det noen andre som tenner på dette ? 🤔

• Liker 3
Skrevet
robert90 skrev (På 29.7.2023 den 23.45):

Først og fremst utrolig artig å lese denne tråden, sykt mange kule kinks folk tenner på 😃

For min del bunner mye ut av mine kinks i ydmykelse 😃 jeg elsker ydmykelse men i tillegg til det så liker jeg: 

femdom

bleier

latex 

wam/gunge. det å bli dynket i forskjellige slimete ting. 

så har jeg en litt merkelig greie og dette er det som tenner meg aller mest, og jeg har ikke hørt om noen andre som tenner på dette. Men jeg tenner på tanken av å tape mot det motsatte kjønn i en guttene mot jentene konkurranse hvor jentene gnir inn seieren og vårt nederlag. Jeg tenner også på å se jentene vinne over guttene i slike konkurranser jeg ikke er med på selv. Jeg vet ikke det er bare noe med å se blikkene på guttene når de taper og jentene når de vinner som pirrer noe synsykt 😁 finnes det noen andre som tenner på dette ? 🤔

ikke helt, men nesten - å bli snødynket. uttrykket hennes når hun gjør det...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.7.2023 den 13.31):

Nei, men helt seriøst. Både jeg og vennen min er faktisk interessert i å se fremmede kvinner onanere i Oslo. Hvordan får man til det? Hvilke forum er det snakk om?

Anonymkode: 832f7...82c

Fetlife er en fin arena å møte folk med ulike kinks. Finnes kvinner der inne som har nettopp dette som kink. Men respekter folk, les bio’en deres for å finne ut hva de er åpne for. Jeg er så lei av desperate menn som skriver meldinger til meg/oss om forespørsler om ting vi tydelig skriver at er uaktuelt i bio’en vår. 

Anonymkode: 48ad9...b5f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 2:

1. Kvinner som er 5+ år eldre enn meg.

2. Mulatter.

Anonymkode: f5da4...ff3

• Liker 1
Skrevet
Paramount skrev (På 1.5.2023 den 9.48):

Røyking helt klart. I tillegg slike ting som viser at hun er stolt av å være kvinne for meg, og usjenert kan vise det på de frekkeste måter. Som feks ved å onanere for meg, mate meg regelmessig med det hun har av flytende delikatesser, lar meg gjerne se på når hun tisser, ikke har noe i mot å vise meg sine brukte truser, og i det hele tatt elsker å appellere til mine sterkeste og dypeste instinkter.  

Hva kan vi som røyker gjøre for at det skal bli best mulig for deg?

Skrevet

Jeg tror jeg har en slags "begging kink" at noen trygler meg er en følelse jeg liker, uansett kjønn og situasjon, får mye mer lyst til å gjøre det de vil da 😅.  Men en kvinne som trygler meg i en seksuell situasjon, må være det mest tennende. Tror det kommer av at jeg ikke kan være usikker lengre, når hun viser tydelig hvor mye hun vil ha meg og trenger meg (eller trenger noe jeg kan gjøre for henne). Og deretter gi henne all nytelsen jeg kan.

En vakker kvinne som røyker ser sykt hot ut, så slenger meg med på dere som nevner røyking :fnise:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Paramount
Skrevet
Ariel95 skrev (58 minutter siden):

Hva kan vi som røyker gjøre for at det skal bli best mulig for deg?

Ikke så mye som skal til. Men det må være sigaretter, ikke rullings. Trekke dype drag, og nyte det. Da er det en nytelse å se. Og all røyk må komme ut av munnen. Da gjør det noe med meg. Siden du spør :).

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 10.04):

Jeg har oppdaget gleden av menn over 50. De snakkes mye ned, men når jeg leser her inne ser jeg sjelden noen som elsker kvinner, fitte og det naturlige mer enn dem. 

Anonymkode: 3b314...d80

Når man er godt voksen har man lært å sette pris på godene og ikke ta de forgitt. Og hva er ikke mere naturlige enn å utrykke det

• Liker 1
Skrevet

Slikke kvinnen og sørge for full nytelse. Ingenting er mere deilig enn å se en kvinne som nyter og kaster seg hen i deilig orgasme rus. Henne føre meg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wetsex, Femdom, pegging, sissyplay, public, cumplay. Er kvinne. 

Anonymkode: 947a3...245

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Wetsex, Femdom, pegging, sissyplay, public, cumplay. Er kvinne. 

Anonymkode: 947a3...245

Kult å se at det er kvinner som faktisk liker femdom. Det ser jeg ikke så ofte 😉 bra dere finnes der ute 😉

Skrevet

å se en kvinne sette seg overskrevs på noen. bevegelsen når hun svinger et bein over.  når hun sitter der og nyter det.

Skrevet

Dameklær og høye hæler på begge kjønn ♥️👍

Skrevet
enjoyitall skrev (2 minutter siden):

Dameklær og høye hæler på begge kjønn ♥️👍

Damer i høye hæler som tråkker i stykker ballongene etter en fest, gjerne mens de ler og skriker litt😍

Anonymkode: d372d...88c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer i høye hæler som tråkker i stykker ballongene etter en fest, gjerne mens de ler og skriker litt😍

Anonymkode: d372d...88c

Ja👍👍👍♥️♥️♥️og tråkker på maten min♥️

• 3 uker senere...
Skrevet

Herregud jeg er kjip ass. Har virkelig ingen kinks 😅

Anonymkode: 75685...266

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...