Gå til innhold

Han lever i nuet. Tenker ikke en uke framover. Agerer på det han ser og føler her og nå.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt slitsomt å forholde seg til. Å legge planer er dødfødt. «Jah. Kanskje det? Det kan jeg ikke svare på nå. Det får bli fremtidens meg sitt problem.» Det går igjen hele tiden. Vi dater bare, men jeg begynner å forstå hvorfor han aldri har hatt kjæreste. Noen som har vært borti lignende? Er det bare å kaste inn håndkleet først som sist?

Anonymkode: e078c...d8c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja! løp! RUN FOREST RUN!! 

Anonymkode: 33f66...c6f

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er litt slitsomt å forholde seg til. Å legge planer er dødfødt. «Jah. Kanskje det? Det kan jeg ikke svare på nå. Det får bli fremtidens meg sitt problem.» Det går igjen hele tiden. Vi dater bare, men jeg begynner å forstå hvorfor han aldri har hatt kjæreste. Noen som har vært borti lignende? Er det bare å kaste inn håndkleet først som sist?

Anonymkode: e078c...d8cdu 

Du ønsker vel ikke et barn allerede, så denne er det vel bare å skippe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres kjent ut. Min mann er impulsiv så det holder, og har skakkjørt økonomien såpass ille at jeg insisterte på at han fikk seg økonomisk verge, noe han også fikk. På andre områder er han like ille. Løp mens du kan, er mitt råd. 

Anonymkode: 87626...177

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Ha ha. Det er litt som min x. Se x. 

• Liker 2
Skrevet

Hvordan får dere møtt hverandre? Er det bare spontant? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skjønner forhåpentligvis at han ikke er interessert i deg. Hvertfall ikke nok. Hadde han tenkt at du var en som han kunne få følelser for så hadde han hatt null problemer med å avtale neste date. Sannsynligvis sjonglerer han flere og velger den som passer han der og da, bare å droppe han ja 

Anonymkode: 53dac...0ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er jo ganske barnslig oppførsel. Hvis han ville møte deg så hadde dere jo planlagt dette, han holder deg på gress og dere møtes når han føler for det. Han er ikke moden for et forhold, ellers hadde han oppført seg annerledes. 

Dump han, gå videre, men gjerne gi han en direkte tilbakemelding på oppførselen hans. Er han en voksen mann? 

Anonymkode: 2fbc3...433

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så tåpelig. 

Anonymkode: e1d35...b34

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde jeg ikke orket. Hvordan klarer han seg på jobb egentlig? 

Planlegging er en del av voksenlivet, kjedelig som det enn kan være noen ganger. Med barn multipliseres det med tusen. Plutselig vet du hva du skal om sommeren i november.. 

Anonymkode: 0cdb1...dd9

• Liker 2
Skrevet

Hva faen. TS, du vet hva du skal gjøre: løp, stikk av osv.

Av ren nysgjerrighet, hvordan i all verden klarte du å rote deg borti en person med den holdingen der? Ja, alle har godt av å være litt spontane av og til, men man bør ha evne til å kunne planlegge. Å kun være spontan og impulsiv uten å ha evne til å planlegge og ha en struktur på livet sitt er oppskriften på katastrofe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Han er snart 40 år, som meg. Jeg har barn fra før, ikke han. Han sier han er lei seg for aldri å ha fått barn og familie, men ærlig talt, med den holdningen og oppførselen er det ikke noe rart. Han er super ‘på’ og keen når vi treffes, men sånn ellers er han fraværende. Dere har nok rett, jeg er ikke interessant nok for han, for da hadde han holdt kontakten mellom møtene også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...