AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Ift innlegg med nick? Jeg skriver nesten kun anonyme innlegg. Skrev mer med nicket før og føltrs god tå få positive responser, men hets og personangrep opplevdes vondere rettet mot nicket mitt enn som anonym. Så anonyme innlegg oppleves derfor tryggere nå. Hva avgjør om dere skriver anonyme eller «signerte» innlegg? Anonymkode: 05445...c4e 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 99% av alt jeg skriver er anonymt pga ekle menn i innboksen jeg har fått nok av her Anonymkode: c67c3...29a 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 99% av alt jeg skriver er anonymt pga ekle menn i innboksen jeg har fått nok av her Anonymkode: c67c3...29a Hva har du skrevet som har ført til ekle menn i innboksen😳 Anonymkode: 05445...c4e
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva har du skrevet som har ført til ekle menn i innboksen😳 Anonymkode: 05445...c4e Tror de fleste her får meldinger fra ekle menn uansett hva de skriver. Anonymkode: 60fa6...2a6 2 2
Fant80 Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Har skrevet alt med nick til nå. Er ikke positiv til at man kan ytterligere anonymisere seg,da så og si alle som skriver fryktelig edgy innlegg ALLTID er dobbeltsidig anonym,og dermed også umulig og direkte gi et motsvar til elendigheten som blir tafset ned på tastaturet. Er mann da,så får ingen PM eller lignende. Men man er jo anonym med nick,så jeg forstår liksom ikke hvorfor den anonym knappen er der. Blir bare til at noen (absolutt ikke alle) får skrive absolutt dritt,uten at man kan svare på dette. Er også derfor KG er ekstremt edgy i forhold til f.eks Freak forum,som jo også er et veldig edgy forum,men faktisk langt mer sivilisert en her til tider. Langt mer kulde bak "anonym" tittelen. 2
Paneera Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Fant80 skrev (14 minutter siden): Har skrevet alt med nick til nå. Er ikke positiv til at man kan ytterligere anonymisere seg,da så og si alle som skriver fryktelig edgy innlegg ALLTID er dobbeltsidig anonym,og dermed også umulig og direkte gi et motsvar til elendigheten som blir tafset ned på tastaturet. Er mann da,så får ingen PM eller lignende. Men man er jo anonym med nick,så jeg forstår liksom ikke hvorfor den anonym knappen er der. Blir bare til at noen (absolutt ikke alle) får skrive absolutt dritt,uten at man kan svare på dette. Er også derfor KG er ekstremt edgy i forhold til f.eks Freak forum,som jo også er et veldig edgy forum,men faktisk langt mer sivilisert en her til tider. Langt mer kulde bak "anonym" tittelen. Det er veldig greit å ha anonymknappen, spesielt hvis man deler mye om seg selv. Hvis man deler mye privat under nick, kan man risikere å bli gjenkjent. Noen av brukerne har jo 10-20K innlegg. La oss si at 2000 av innleggene er sensitive, så vil det være rimelig lett (for de som måtte være interessert) å grave i profilen til vedkommende og kanskje finne ut av hvem som står bak. Det er nok av creeps der ute som følger med på hva folk skriver fra tråd til tråd, og også fører dagbok (!) over livene til andre på KG. Fritidsproblemer, helt klart, men jeg skjønner at folk er forsiktige… 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Sikkert 99 prosent av det jeg skriver. Det aller meste av Kvinneguiden er vel en forbanna søppelplass som jeg egentlig ikke ønsker å assosiere meg med. Dessuten er enkelte drittunger her inne noen forbanna hjernedøde fjols, som kommer til å følge etter med for å kommentere alt jeg forsøker å diskutere. Anonymkode: 6c04e...76f 2
stan Skrevet 29. april 2023 #8 Skrevet 29. april 2023 Skriver aldri anonymt. Gidder ofte ikke svare de som kommenterer anonymt.
Fighter83 Skrevet 29. april 2023 #9 Skrevet 29. april 2023 Null. Jeg synes bruk av AB har gått totalt over styr. AB bruk ser ut til å føre til unødvendig mange stygge kommentarer. Faren for å være totalt blottlagt for empati og komme med stygt oppgulp er større ved bruk av AB enn ellers sånn jeg ser det. Folk må bli snillere mot hverandre! I svar på tråder burde folka her fokusere mer på å komme med mer konstruktiv kritikk uten å være ufin om man er uenige med hverandre eller trådstarter. Det er selvfølgelig folk som er uenige men hold det penere enn sånn mye av det foregår pr i dag synes jeg. 5 1
Mountain Man Skrevet 29. april 2023 #12 Skrevet 29. april 2023 Ingen siden jeg er anonym med nicknamet og har valgt ett navn ingen kan gjenkjenne min identitet på. Men kan jo skjønne dem som velger dobbel anonymitet da det er en del anonyme profiler som følger med enkelte profilnick og kommenterer usant og hetsende om hva dem har skrevet i andre innlegg.
Ullvott Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 (endret) Over halvparten av det jeg skriver er anonymt. Dette for å unngå gjenkjennelse generelt og stalking her inne. Med en tidligere brukeridentitet var det en person som la meg for hat og som gikk inn i utrolig mange tråder for å være drittsekk. Det er ikke gjenkjennelse pga brukernavnet i seg selv jeg er redd for, men at noen sammenstiller informasjon jeg har lagt ut med brukernavn og forstår at det er meg. Som med kanskje 99% av de anonyme innleggene her på KG, bruker heller ikke jeg anonymfunksjonen til å skrive stygge kommentarer. Oppfordrer til å rapportere hvis noen gjemmer seg bak anonym for å gjøre regelbrudd. Endret 29. april 2023 av Ullvott 2
Topsi Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 Ca 80% er med nick, men kommer nok til å bruke AB noe mer fremover, hat utlevert meg selv altfor mye 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 Alt er anonymt, dette er mitt fristed. Og det er ikke for å trolle eller være frekk og slem men fordi jeg ikke gidder at folk bruker ting mot meg. Anonymkode: 1a316...0fc 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 100% av de underforaene der det er lov. De andre unngår jeg stort sett å poste i, men hender jeg gjør noen få unntak. Så kanskje 99% totalt sett. Anonymkode: d8b7c...587 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 Jeg legger merke til at majoriteten av dere som sier dere aldri eller sjeldent bruker AnonymBruker funksjonen er menn. Burde ikke det fortelle dere mye om hvordan dere og/eller deres medbrødre her inne oppfører dere mot kvinner når kvinner her inne ikke syns det er trygt å være her til tross for at det er et kvinneforum, PGA menn? Også er det de anonyme kvinnene som får hets av dere for å være anonyme men ikke et ord fra dere rettet til menns oppførsel som er grunnen til at vi er det Anonymkode: c67c3...29a 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 Jeg skriver alt med brukernavn. Anonymkode: 68d4f...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå