AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Del Skrevet 28. april 2023 Har vært i forhold i mange år, men jeg har begynt å miste følelser og ønsker ikke sex lengre pga ting han har gjort. Han ønsker vi skal fortsette å bo sammen, mens jeg ønsker å flytte ut og prøve å fortsette forholdet. Hva blir det til med oss, og holder han ut med meg når det ikke er noe særlig fysisk kontakt mellom oss? Kan noen "se" noe? Anonymkode: 3cf00...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Del Skrevet 28. april 2023 Er ikke synsk men oppegående nok til å vite at forholdet deres er over. Ikke noe poeng i å bo sammen eller fortsette å prøve når du har mistet følelser og sexlyst pga ting han har gjort. Det han har gjort vil alltid prege forholdet så begge får det bedre frie Anonymkode: 8f9b2...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Hei! Jeg la noen tarotkort på deg, og det jeg får opp er som følger: Først får jeg opp et svik og lureri. Kanskje er det dette du refererer til i teksten din, når du skriver at du ikke vil ha sex med din partner pga ting han har gjort. Det kan være utroskap, men det kan også være andre former for svik, som at han har gått bak ryggen din med chatting med andre, eller økonomisk utroskap og tilbakeholdelse av informasjon som var viktig for deg. De neste kortene handler om deg. Du unngår å konfrontere situasjonen og gjøre noe med den. På den måten holder du deg selv fanga i en situasjon som skaper mye tankekjør og angst for deg. Det kan være lett å tenke at det er han som holder deg der, men det er egentlig du selv når du unngår å face problemene og følge din egen vilje. Jo lenger du blir i situasjonen, jo mer forvirra kommer du til å bli. For egentlig vet du veldig godt hva du må gjøre. Tenk også over hvordan du kommuniserer med han. Er det mye sinne og frustrasjon der som gjør at du ikke kommuniserer så klart og tydelig som du burde? Kommer alt ut klandrende og aggressivt? Du må innse at du selv er ansvarlig for hvordan livet ditt er. Du kan ikke skylde på han eller være bitter på han, for det er du som hindrer deg selv her. Om det betyr at du bør gå, vet jeg ikke. Det kan også bety ta det trengs en skikkelig oppvask med hva som har skjedd. Klar og tydelig kommunikasjon. Det er verdt å gjøre det først uansett om du har tenkt å gå, for det vil være godt å få rensa lufta og ha ting helt avklart. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: b9bcf...ef4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 12.43): Hei! Jeg la noen tarotkort på deg, og det jeg får opp er som følger: Først får jeg opp et svik og lureri. Kanskje er det dette du refererer til i teksten din, når du skriver at du ikke vil ha sex med din partner pga ting han har gjort. Det kan være utroskap, men det kan også være andre former for svik, som at han har gått bak ryggen din med chatting med andre, eller økonomisk utroskap og tilbakeholdelse av informasjon som var viktig for deg. De neste kortene handler om deg. Du unngår å konfrontere situasjonen og gjøre noe med den. På den måten holder du deg selv fanga i en situasjon som skaper mye tankekjør og angst for deg. Det kan være lett å tenke at det er han som holder deg der, men det er egentlig du selv når du unngår å face problemene og følge din egen vilje. Jo lenger du blir i situasjonen, jo mer forvirra kommer du til å bli. For egentlig vet du veldig godt hva du må gjøre. Tenk også over hvordan du kommuniserer med han. Er det mye sinne og frustrasjon der som gjør at du ikke kommuniserer så klart og tydelig som du burde? Kommer alt ut klandrende og aggressivt? Du må innse at du selv er ansvarlig for hvordan livet ditt er. Du kan ikke skylde på han eller være bitter på han, for det er du som hindrer deg selv her. Om det betyr at du bør gå, vet jeg ikke. Det kan også bety ta det trengs en skikkelig oppvask med hva som har skjedd. Klar og tydelig kommunikasjon. Det er verdt å gjøre det først uansett om du har tenkt å gå, for det vil være godt å få rensa lufta og ha ting helt avklart. Ønsker deg lykke til! Anonymkode: b9bcf...ef4 Hei. Du er spot on her og har rett på alt du har skrevet om meg. Han har vært flørtende på chat og fysisk utro i fylla. Jeg jobber med meg selv for å klare å finne ut av hva jeg skal gjøre. Takk🙂 Anonymkode: 3cf00...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå