Gå til innhold

Man vet det ved første blikket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sjelden betatt av noen, men de gangene jeg har blitt sammen med noen visste jeg med en gang da blikkene våre møttes for første gang. Det er som å gjenkjenne igjen et velkjent blikk, en gamle venn, eller en gjenglemt hanske. Det er ikke sånn at de har spesielle pene øyne eller ytre, men likevel så låser blikkene våre seg. Jeg vet ikke om det feromoner eller hormorner.

Om jeg ikke blir fanget ved første blikket så vokser det aldri til noe romantisk. Er det sånn med dere og?

Anonymkode: 88983...46b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: f1af1...f60

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er sånn med meg og, selvom jeg gjerne skulle ønske det ikke var sånn og at jeg ble tiltrukket mange fler enn de få spesielle jeg gjør 

Anonymkode: 83055...891

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg blir sjelden betatt av noen, men de gangene jeg har blitt sammen med noen visste jeg med en gang da blikkene våre møttes for første gang. Det er som å gjenkjenne igjen et velkjent blikk, en gamle venn, eller en gjenglemt hanske. Det er ikke sånn at de har spesielle pene øyne eller ytre, men likevel så låser blikkene våre seg. Jeg vet ikke om det feromoner eller hormorner.

Om jeg ikke blir fanget ved første blikket så vokser det aldri til noe romantisk. Er det sånn med dere og?

jeg er motsatt, jeg kan føle fort at han her har jeg lyst til å bli kjent med og så kiler deg i magen. Men vet av erfaring at det aldri blir noe mer ut av det. Som regel aldri gjensidig. Enig med henne over her at jeg skulle ønske jeg ble lettere tiltrukket av flere typer menn. Det er lissom når det kiler i magen og at å få en blikk fra den personen gir nesten adrenalin kick at da er det noe jeg syns virker spennende og interessant. Resten føler jeg aldri sånn med. Men som sagt aldri vært gjensidig så er vel bare noe jeg føler med enkelte personer. 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sånn. Heller motsatt, at jeg over tid ser noe fint ved en person jeg i utgangspunktet ikke hadde spesielt sansen for. Det har skjedd noen ganger til nå i livet, senest for to år siden. Nå passer det litt dårlig da, i og med at jeg er gift. Ganske slitsomt. 

Anonymkode: 3403a...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Ja, for meg har det vært sånn. Det er sånn med en jeg dater nå også, så jeg håper at det er et godt tegn.

Første gang jeg møtte han så låste blikkene våre seg og øynene hans lyste opp når han så på meg. Blikket og øynene hans var noe av det første jeg likte ved han, og det har vært sånn før også.

Anonymkode: 4f836...664

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvis man blir styrt av dette i såpass stor grad, er det nok en fordel å være mer bevisst på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene det har smelt og jeg virkelig har vært tiltrukket av noen, så har det i hvert fall vært før jeg har hatt noen som helst anelse om hva de er utdannet som, hva de jobber med og deres økonomiske status. 

Anonymkode: 06c70...f60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...