AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Har vært sammen med samboer i 5 år. Han er en kjempefin mann, snill, omtenksom. Får meg til å le, tar godt vare på meg. Men.. vi har et ikke eksisterende sex liv. Og har vansker for å snakke om det, ta opp når ting i forholdet er vanskelig. Ellers kan vi snakke om andre ting, men når det kommer til oss to er det vanskelig å snakke om. Fikk melding av en "eks", vi datet en stund, men så kom livet litt i veien. Jeg hadde følelser for han da, og begynte bli forelsket. Nå har han tatt kontakt igjen. Skrevet litt frem og tilbake. Han vil gjerne prøve igjen. Og jeg merker jeg føler på ting igjen.. har selvfølgelig ikke gjort noe, vil ikke gjøre det heller. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger. Bli der jeg er? Vet jo gresset sjelden er grønnere et annet sted. Anonymkode: 3e34a...057
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Forholdet ditt høres dødt og ferdig ut uavhengig av eksen din som har dukket opp. Gjør ting på ryddig måte, ta en pause fra eksen for å kjenne på om du vil være i forholdet ditt eller ikke. Om ikke så gjør du det slutt før du evn tar opp tråden med eksen igjen Anonymkode: a2d21...7de 2
ESFP Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Hvis det er vanskelig for deg å snakke om ting som omhandler forholdet med han du er sammen med nå, så vil det også være vanskelig for deg å snakke om ting med en ny mann. Hvis man ikke tør å være helt åpen og sårbar i et forhold, så forsvinner sexlysten etter en stund. Du kan velge litt selv når du vil jobbe med denne utfordringen. Enten med den mannen du har nå, eller med en ny, eller han som kommer etter det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Forholdet ditt høres dødt og ferdig ut uavhengig av eksen din som har dukket opp. Gjør ting på ryddig måte, ta en pause fra eksen for å kjenne på om du vil være i forholdet ditt eller ikke. Om ikke så gjør du det slutt før du evn tar opp tråden med eksen igjen Anonymkode: a2d21...7de Dette. Det burde først og fremst være samboer vs. alene. Anonymkode: b1f23...8d9
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Det høres ut som du har en god mann. Hvis du er glad i han, og utover dette med sexlivet tenker at han ville være en å dele livet med, få barn med, oppleve livets oppturer og nedturer med, så er det egentlig kun en ting å gjøre - begynn å snakk sammen. Jeg levde noen år med en mann som ikke var så god på det. Dessverre ble det slutt, men pga barna, gikk vi til familievernkontoret for samtaler. Vi har aldri snakket så bra sammen som da. I den prosessen tenkte jeg "Hvorfor har vi ikke gjort dette før? Prøvd å få det til å fungere?". Dessverre hadde han funnet seg en ny. Om han hadde gjort det hvis vi hadde jobbet mer med oss, tror jeg faktisk ikke. Anonymkode: 23f13...68e
Ryzorman Skrevet 29. april 2023 #6 Skrevet 29. april 2023 Stor sjanse å ta. Vil du heller velge en mann du har et godt liv med, med litt samarbeid å kommunikasjon så kan ting gå rette veien igjen Eller velge å kaste bort et godt forhold og gå til en ex som mest sannsynlig ikke blir langvarig?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #7 Skrevet 29. april 2023 Yolo. Kvitt deg med drøvtyggeren. Anonymkode: cd939...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå