Gå til innhold

Hvor møter man noen som ikke liker sosial media?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i midten av 30årene er ikke noe særlig glad sosial media. Bruker det kun til å ringe/send melding, hente informasjon om forskjellig tilstelninger og til oppskrifter. Folk på min alder syns at jeg er litt sær.

Ønsker gjerne å møte noen som heller ikke er så opptatt av sosial media. Er det mulig? Må jeg dra til bingohaller for å gjøre det?

Anonymkode: ac4a0...41f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever også at det er vanskelig å holde menn fra nettdating sin interesse oppe når jeg ikke bruker snap, instagram eller facebook.+ som de vil over på etter litt chatting i appen. De tror jeg har noe å skjule eller at jeg ikke har sosial status, men menn som bryr seg om sånt er ikke noe for meg uansett. Jeg bruker sms på gamlemåten :)

Anonymkode: 75211...8af

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Er ikke dette en form for sosial media da?

Finnes forøvrig mange slags type haller, ikke bare bingo, hvis du har en dragning mot akkurat det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, PITTY said:

Er ikke dette en form for sosial media da?

Finnes forøvrig mange slags type haller, ikke bare bingo, hvis du har en dragning mot akkurat det. 

Neida, vet at folk som ikke er opptatt av sosial media er vanskelig å spore. Er derfor villig å møte opp hvilken som hels hall. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Neida, vet at folk som ikke er opptatt av sosial media er vanskelig å spore. Er derfor villig å møte opp hvilken som hels hall. 

Finnes haller med ishockey spillere. Tøffe karer det. Kølle har de også...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, PITTY said:

Been there, done that😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PITTY skrev (4 minutter siden):

Mange kjekke der, men ingen anledning til å komme i prat med de om man bare ser på da... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Been there, done that😁

Samme her 🤭 Var ishockey hall rett ved skolen jeg gikk på VGS så vi var ofte innom der i storefri og etter skolen hehe 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Been there, done that😁

Ishockey spillere, flertall? Tøft.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke på noen sosiale medier, har aldri vært. Ønsker heller ikke møte noen 😊

Anonymkode: c479c...cbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ikke på noen sosiale medier, har aldri vært. Ønsker heller ikke møte noen 😊

Anonymkode: c479c...cbd

Kan jeg få foreslå en øde øy?😇

Anonymkode: a2993...cf8

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, PITTY said:

Ishockey spillere, flertall? Tøft.

Sorry, entall :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sorry, entall :)

Ikke tenk på det. Det går alltids flere tog..🤠

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i midten av 30årene er ikke noe særlig glad sosial media. Bruker det kun til å ringe/send melding, hente informasjon om forskjellig tilstelninger og til oppskrifter. Folk på min alder syns at jeg er litt sær.

Ønsker gjerne å møte noen som heller ikke er så opptatt av sosial media. Er det mulig? Må jeg dra til bingohaller for å gjøre det?

Jeg traff mannen min på konsert ute via felles venner. Det stod ikke ‘anti SOMe i pannen hans, men det var herlig å oppdage kort tid etter at han var lite interessert i det falske universet der som meg. Jeg tror de finnes overalt og det er ikke lett å skille dem som er aktive i SoMe og de som ikke er det. Men de som ikke er det, er generelt litt kule på en avslappa ‘laidback måte. Har gjerne litt vintage/bohem stil☺️

Anonymkode: 0c76d...383

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner i hvertfall 1 mann som ikke har verken facebook eller instagram eller snapchat eller noe annet. Eneste måte å kommunisere med han er via whatsapp. Møtte han på en dating app for ja snart 3 år siden. Vi ble nå venner men ikke noe mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...