Gå til innhold

Finnes det menthol sigaretter fortsatt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har den klikk funksjon? Ser slik ut på bilder fra utlandet 

Anonymkode: 83e35...508

Aner egentlig ikke hva klikk funksjon er🥴 men, for meg fungerer de på samme måte som andre sigaretter

Fortsetter under...

AnonymBruker
Pinkee skrev (1 minutt siden):

Aner egentlig ikke hva klikk funksjon er🥴 men, for meg fungerer de på samme måte som andre sigaretter

Men den smaker skikkelig menthol? Klikk er sånn knapp man kan trykke på så den smaker enda mer menthol

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men den smaker skikkelig menthol? Klikk er sånn knapp man kan trykke på så den smaker enda mer menthol

Nei, ikke skikkelig, noen mer enn andre. Ingen knapp

AnonymBruker
Pinkee skrev (23 minutter siden):

Nei, ikke skikkelig, noen mer enn andre. Ingen knapp

Ok prøver å finne den på markedet som smaker mest menthol, ikke enkelt uten å teste hver eneste og jeg røyker så sjelden at det er tullete å gjøre. 

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 8.59):

Du får kjøpt røyk som inneholder mental, blåbær og noe annet. De er fylt med en ampul som du selv klemmer på før du skal røyke. Selges i butikken. Heter m crisp Flow og lucky strike har en type med mentol. 

Anonymkode: 4143a...162

Er du sikker på at de fremdeles selges med menthol i Norge? 

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 10.48):

Joda, mange forskjellige med klikk. Prince fine green plus, marlboro double burst, marlboro fuse beyond, Lucky strike crisp flow som jeg vet om. De tre første er mentol og siste er med bærsmak.

Anonymkode: 7b142...69a

Vet du om alle disse inneholder menthol? Og har du kjøpt dem i det siste? Vet du om noen av de har klikk funksjon med ekstra menthol smak? 

Evt om du vet hvem av de som smaker mest menthol? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vet du om alle disse inneholder menthol? Og har du kjøpt dem i det siste? Vet du om noen av de har klikk funksjon med ekstra menthol smak? 

Evt om du vet hvem av de som smaker mest menthol? 

Røyker selv Prince fine green plus. Den har klikk for ekstra smak. Har prøvd de fra Marlboro, men synes ikke de er like gode.

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Røyker selv Prince fine green plus. Den har klikk for ekstra smak. Har prøvd de fra Marlboro, men synes ikke de er like gode.

Har prøvd den for sikkert 15 år siden og likte den da, man får ganske kraftig mentholsmak på den sant? 

Mener den forsvant fra markedet for så den ikke på flere år etterpå. Og trodde ikke det fantes sigaretter med klikk funksjon på i Norge lenger.? 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har prøvd den for sikkert 15 år siden og likte den da, man får ganske kraftig mentholsmak på den sant? 

Mener den forsvant fra markedet for så den ikke på flere år etterpå. Og trodde ikke det fantes sigaretter med klikk funksjon på i Norge lenger.? 

Ja, jeg synes den er best.

Joda, det finnes. Det har jeg svart på tidligere i tråden. Og dette VET jeg, siden både jeg og kjæresten røyker sigaretter med klikkfilter fra forskjellige merker.

• Nyttig 2
AnonymBruker

Jeg festrøyker, men da kun mentolsigaretter. Hjemme i Norge går jeg for lucky cold flow filter. Dersom en skal kjøpe noe på tax free, hvor det ser ut til at de ikke fører denne, hva smaker mest mentol? Prince green plus, malboro fuse beyond, Kent sourround green eller andre? 

Anonymkode: 33b04...b72

Annonse

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 29.4.2023 den 8.56):

Nei, de er ikke. Det ble slutt med den tilsetningen i 2020. De heter green/grønn, men det er ikke mentol i de.

Anonymkode: a4f21...abf

Kjæresten min røyker de med menthol. Så de finnes fortsatt 

Anonymkode: 7c35f...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...