AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Menn kan ikke gå bort til en dame og spørre om å ha sex. Det gjør at de ofte ikke får prøvd ut ulike ting før de finner drømmedama. Det blir lettere for menn å prøve ut ting når de blir eldre for da har de mer draget, men da er de allerede i forhold og går glipp av det. Det gjør at de enten er utro eller får midtlivskrise Anonymkode: 6a283...e30 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Livet er urettferdig Anonymkode: e5ee9...3b3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Tøv. Jeg har aldri hatt draget i og for seg, men har heller aldri hatt noe behov for å ligge rundt. Hva skulle det gi meg? Anonymkode: 9cd1f...d1f 8 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Hvor ofte observerer du følgende samtale mellom kvinner og menn? Kvinne: Hei! Vil du ha sex? Mann: Ja, selvfølgelig! Jeg har aldri observert det. At menn spør om det samme og får nei, er derimot ganske vanlig, så kanskje det bare betyr at menn er mer risikovillig er bare mer uhøflig enn kvinner? Anonymkode: e835c...b56 9 3
Helene1982 Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Menn kan ikke gå bort til en dame og spørre om å ha sex. Det gjør at de ofte ikke får prøvd ut ulike ting før de finner drømmedama. Det blir lettere for menn å prøve ut ting når de blir eldre for da har de mer draget, men da er de allerede i forhold og går glipp av det. Det gjør at de enten er utro eller får midtlivskrise Anonymkode: 6a283...e30 Når du sier prøve ut ting, mener du prøve ut ulike kvinner? 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Når du sier prøve ut ting, mener du prøve ut ulike kvinner? Lurer også på hva som menes med det. Noe har jeg ikke lyst å prøve ut, og det jeg vil, kan prøves ut med partner. Mange partnere gir ikke nødvendigvis bedre sex, men ofte mer dårlig sex. Hva er greia med at man må ha prøvd alt mulig for å ha et godt liv? Gjelder dette bare sex, eller på alle livets områder? Må jeg prøve fengsel, for å være fornøyd med frihet da? Må jeg prøve krig, for å være glad for fred, osv. Hvorfor tror egentlig folk at alt må prøves? Anonymkode: 8f4b2...5d7 13 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 Mye merkelig en skal lese fra menn som prøver å rettferdiggjøre menns utroskap 🤦♀️ Som om kvinner bare går bort å spør menn om å pule og får eksperimentere masse 🤦♀️ Under casual sex så får kvinner sjeldent orgasme og det er i faste forhold man får eksperimentert! Det gjelder begge kjønn. Anonymkode: 91f4d...218 19 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mye merkelig en skal lese fra menn som prøver å rettferdiggjøre menns utroskap 🤦♀️ Som om kvinner bare går bort å spør menn om å pule og får eksperimentere masse 🤦♀️ Under casual sex så får kvinner sjeldent orgasme og det er i faste forhold man får eksperimentert! Det gjelder begge kjønn. Anonymkode: 91f4d...218 Enig, jeg er en kvinne som innimellom kommer i skade for å være utro i fylla, og sexen er stort sett alltid elendig. Så det eneste gode som kommer ut av det er at jeg setter mer pris på det jeg har hjemme og sverger på å aldri være utro igjen.. Anonymkode: dd2f9...c8a 1 1
Helene1982 Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer også på hva som menes med det. Noe har jeg ikke lyst å prøve ut, og det jeg vil, kan prøves ut med partner. Mange partnere gir ikke nødvendigvis bedre sex, men ofte mer dårlig sex. Hva er greia med at man må ha prøvd alt mulig for å ha et godt liv? Gjelder dette bare sex, eller på alle livets områder? Må jeg prøve fengsel, for å være fornøyd med frihet da? Må jeg prøve krig, for å være glad for fred, osv. Hvorfor tror egentlig folk at alt må prøves? Anonymkode: 8f4b2...5d7 Jeg vet ikke om kvinner også får midtlivskrise eller er utro om de ikke har "prøvd nok" sexpartnere? Jeg håper ikke jeg må prøve alt og alle for å slippe å ende opp med cabriolet og hettegenser da jeg aldri har gått bort til en mann og spurt om ligging. Må jeg prøve å ha sex med kvinner eller må jeg havne i barslagsmål og skyte en hjort? jeg er enig med deg. Jeg trenger ikke prøve alt og alle for å unngå at jeg havner sammen med en kjekkas mens jeg er i et forhold. Jeg kan forlate et forhold om jeg ikke trives og ønsker å være singel, men hva skal egentlig prøves? Må alle menn prøve sex med menn for eksempel? 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #11 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Menn kan ikke gå bort til en dame og spørre om å ha sex. Det gjør at de ofte ikke får prøvd ut ulike ting før de finner drømmedama. Det blir lettere for menn å prøve ut ting når de blir eldre for da har de mer draget, men da er de allerede i forhold og går glipp av det. Det gjør at de enten er utro eller får midtlivskrise Anonymkode: 6a283...e30 Hvorfor er ikke drømmedama nok liksom? Er du ikke klar over at de færreste menn er sammen med drømmedama? De fleste er sammen med ei de tok til takke med. Anonymkode: 3d262...b35 2
SlemUlv Skrevet 29. april 2023 #12 Skrevet 29. april 2023 Om man ikke har lyst å være monogam, vær ærlig om det. 6
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Om man ikke har lyst å være monogam, vær ærlig om det. Jeg elsker å være monogam. Jeg hadde først en samboer jeg fikk barn med, fikk god jobb og muligheten til å leve ut alt av fetisjer før jeg skaffet meg kone Anonymkode: 6a283...e30
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #14 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor ofte observerer du følgende samtale mellom kvinner og menn? Kvinne: Hei! Vil du ha sex? Mann: Ja, selvfølgelig! Jeg har aldri observert det. At menn spør om det samme og får nei, er derimot ganske vanlig, så kanskje det bare betyr at menn er mer risikovillig er bare mer uhøflig enn kvinner? Anonymkode: e835c...b56 Damer trenger ofte ikke være den "aktive". Det holder å sitte i baren å få blikkontakt med en de har lyst på så ordner det seg. Når det gjelder utroskap så er nok kvinner like gode som menn. Bare at de er mer kreative når det gjelder rettferdiggjøring. Var sammen med ei jente i flere år. I ettertid burde jeg sett tegnene når hun fortalte at vi traff hverandre for tidlig. Hun var utro, men mente seriøst at hun hadde vært med så få gutter sammenlignet med andre jenter at hun alikevel var en bra kandidat. Siden min neste partner høyst sannsynligvis ville ha flere tidligere partnere enn henne. Seriøst. Når man kommer til slike konklusjoner i sitt eget hode lurer jeg noen ganger på hvordan livet er i crazyland. Anonymkode: 0f348...694 1
Helene1982 Skrevet 29. april 2023 #15 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Damer trenger ofte ikke være den "aktive". Det holder å sitte i baren å få blikkontakt med en de har lyst på så ordner det seg. Når det gjelder utroskap så er nok kvinner like gode som menn. Bare at de er mer kreative når det gjelder rettferdiggjøring. Var sammen med ei jente i flere år. I ettertid burde jeg sett tegnene når hun fortalte at vi traff hverandre for tidlig. Hun var utro, men mente seriøst at hun hadde vært med så få gutter sammenlignet med andre jenter at hun alikevel var en bra kandidat. Siden min neste partner høyst sannsynligvis ville ha flere tidligere partnere enn henne. Seriøst. Når man kommer til slike konklusjoner i sitt eget hode lurer jeg noen ganger på hvordan livet er i crazyland. Anonymkode: 0f348...694 Folk er ulike og jeg kan ikke snakke for alle kvinner, men ingen ting ordner for meg ved å ha sex men en random fyr fra en bar som ikke evner å si en enste setning. Jeg har sex med en mann som har en penis og ikke en penis som tilfeldigvis sitter på en mann, om du ser forskjellen? Når det gjelder din eks, er jeg lei meg for at du ble behandlet dårlig, samtidig som jeg er enig med deg i at folk med denne typen unnskyldninger er ikke noe man kan fikse. 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #16 Skrevet 29. april 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Mange partnere gir ikke nødvendigvis bedre sex, men ofte mer dårlig sex. Hva er greia med at man må ha prøvd alt mulig for å ha et godt liv? Er ikke dette veldig lett å si om du selv har fått prøvd å ha sex med mange ulike da? Uavhengig av om du likte det eller ikke har du jo fått prøve Anonymkode: e5ee9...3b3
svartkatt Skrevet 29. april 2023 #17 Skrevet 29. april 2023 Hvis vi ville ligge med hvem som helst.. Men jeg vil ikke ligge med hvem som helst når som helst. 2 2
Helene1982 Skrevet 29. april 2023 #18 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er ikke dette veldig lett å si om du selv har fått prøvd å ha sex med mange ulike da? Uavhengig av om du likte det eller ikke har du jo fått prøve Anonymkode: e5ee9...3b3 Hvor mange er nok da? Hvor mange må man prøve? Hvorfor er målet kvantitet i stedet for kvalitet? 4
Helene Skrevet 29. april 2023 #19 Skrevet 29. april 2023 Ha ha. Ja jeg kan ligge med hvem som helst. Men har jeg noe igjen for det. Nada. Så velger kun å ha sex med personer jeg er trygg på, da får jeg orgasme i tillegg. Siste person, x. Han var knallgod på sex. Ons frister ikke engang. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2023 #20 Skrevet 29. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Menn kan ikke gå bort til en dame og spørre om å ha sex. Det gjør at de ofte ikke får prøvd ut ulike ting før de finner drømmedama. Det blir lettere for menn å prøve ut ting når de blir eldre for da har de mer draget, men da er de allerede i forhold og går glipp av det. Det gjør at de enten er utro eller får midtlivskrise Anonymkode: 6a283...e30 Nei. Mennesker er utro fordi de mangler empati. Jeg er for øvrig kvinne og aldri merket noe til disse "tilbudene" dere snakker om. Anonymkode: 9a515...7d5 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå