AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Et helt ok sexliv. Er vel individuelt hvor man legger lista, men si gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka, hvor man rullerer på de samme få ulike aktivitetene og stillingene fra repertoaret. Begge kommer stort sett. Ikke sånn kjempespennende, det er ikke akkurat sånn at du sitter på jobb og ser frem til å få ligge den kvelden. Men det funker vel greit, du vet at du får om du har lyst på og du vet hva du får og at det ikke blir dårlig. Er du fornøyd med det? Det er fint og det er bra nok? Eller føler du da at det burde vært mer fyrverkeri, burde vært mer eksperimentelle, livet er for kort til å ha helt grei sex. Kanskje du tenker at det er på tide med en ny partner, eller du leter etter noe for å spice det opp med den gamle? Anonymkode: 0aa40...9ab
Gjest Lykkedykker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Sex er sex. Helt ok sex er godt nok for meg.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Nå har jeg nylig hatt opplevelsen med å være ekstremt vårøt, å sitte på jobb og tenke på fremtidig sex og bli så våt at jeg drypper, så det riktig renner av meg. Etter det blir det vanskelig å gå tilbake til ok sex Anonymkode: 9bb6b...ecb
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Det kommer an på andre forhold, enn sex, for meg. Hadde levd greit med i et godt forhold, med halvdårlig sex og i ett halvdårlig forhold med bra sex. Får gjerne ikke i pose og sekk🤪 Anonymkode: dbae0...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et helt ok sexliv. Er vel individuelt hvor man legger lista, men si gjennomsnittlig 1-2 ganger i uka, hvor man rullerer på de samme få ulike aktivitetene og stillingene fra repertoaret. Begge kommer stort sett. Ikke sånn kjempespennende, det er ikke akkurat sånn at du sitter på jobb og ser frem til å få ligge den kvelden. Men det funker vel greit, du vet at du får om du har lyst på og du vet hva du får og at det ikke blir dårlig. Er du fornøyd med det? Det er fint og det er bra nok? Eller føler du da at det burde vært mer fyrverkeri, burde vært mer eksperimentelle, livet er for kort til å ha helt grei sex. Kanskje du tenker at det er på tide med en ny partner, eller du leter etter noe for å spice det opp med den gamle? Anonymkode: 0aa40...9ab Hvor ofte eller sjeldent vi har sex spiller ingen rolle for meg. Det er ikke antall ganger sex i året som avgjør om jeg har et bra sexliv eller ikke. er ikke opptatt av kvantitet, men at sexen vi har jævlig digg når vi har den. Jeg kan være like fornøyd med sex 2 ganger i året som 2 ganger i uken. Anonymkode: e1269...db2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Nei livet er for kort for middelmådig sex. Gjør meg ingenting om det er 1 gang i måneden eller 1 gang i uka, men den må være bra 9/10 ganger og super minst 5/10 ganger. Greit nok med en helt ok kjappis en sjeldent gang i blandt men en mann som ikke tilfredsstiller meg jevnt over vil jeg ikke leve med. Er det en ting jeg savner med eksen var det at sexen var så god hver gang at jeg gikk konstant rundt som en nymfoman som ville pule han når som helst hvor som helst. Anonymkode: 4e5dd...f11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå