AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 For at eg kan ha blitt smittet av ein ons på byen , har funnet ut at personen har vore med mange mi snakker om 100 tallet, og det var ubeskyttet utrulig nok i fylla igår , har ikje sovet på 2 døgn snart , har helt hjertebank . Tenk om barna mister sin mor nå pga dette ? Anonymkode: 406db...660
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For at eg kan ha blitt smittet av ein ons på byen , har funnet ut at personen har vore med mange mi snakker om 100 tallet, og det var ubeskyttet utrulig nok i fylla igår , har ikje sovet på 2 døgn snart , har helt hjertebank . Tenk om barna mister sin mor nå pga dette ? Anonymkode: 406db...660 Bare fordi du har vært med noen som har ligget rundt trenger du ikke være smittet av noe som helst, det vet jeg.... Det høres ut som at du krisemaksimerer og ser for deg worst case scenario som er veldig usannsynlig. Du kan bestille time hos din fastlege og teste deg for alt mulig overførbart så får du sikkert svar på alt i løpet av en ukes tid og kan ta de forbehold du evt må gjøre, for eksempel antibiotika eller lignende. Mye kan kureres, og alt som kan overføres av en ons kan man overleve hvis man finner ut av det raskt. Fylleangst gjør uroen verre. Ta vare på deg selv de nærmeste dagene for å roe ned nervesystemet, hør et meditasjonstrack på YouTube, ta et bad, ta en test hos legen for å få svar så du slipper å lure, be til Gud for å få støtte mens du venter på svar hvis du er troende. Lykke til! Det ordner seg nok! Anonymkode: a9f61...2b0 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Ta en test om tre uker. Ikke krisemaskimer. Folk har sex med nye hver dag Anonymkode: bf067...bb7
Sofakona Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Ring til legen på tirsdag og be om prøver. Så tar du det deretter m hvorfor tror du barna vil miste deg pga sex?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Altså om du i verste fall tenker på HIV så dør ikke folk lengre av dette i dag, og de som har det og er medisinert for det er heller ikke smittsom, selv uten kondom. Du dør faktisk ikke av sex Anonymkode: c4369...2c7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Dette er kødd med dialekta til ....... . Sov godt. Sov som et barn. Anonymkode: 344e0...634
Diry72 Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Husker en tidligere arbeidskollega fortalte at han hadde hatt seg med ei dame . Så fikk han vite at hun vissnok var hiv positive eller noe..Men det ordnet seg og han slapp med skrekken. Det gjør det nok for deg også. Men du får deg en lærepenge, om at det er best å bruke kondom.
blaffen Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: For at eg kan ha blitt smittet av ein ons på byen , har funnet ut at personen har vore med mange mi snakker om 100 tallet, og det var ubeskyttet utrulig nok i fylla igår , har ikje sovet på 2 døgn snart , har helt hjertebank . Tenk om barna mister sin mor nå pga dette ? Anonymkode: 406db...660 Om han har HIV og kom inne i deg tror jeg du har 1% sjangs for å bli smittet. Ikke så stor sjangs, dessuten er HIV behandlingsbart, det er ingen dødsdom lenger. Da er kanskje HPV værre, det er drøyt smittsomt. Så smittsomt at du kanskje har det allerede uten å vite det. Det *kan* føre til enkelte ugreie kreftformer. Du *burde* tatt en HPV-vaksine på forhånd men om jeg ikke husker helt feil vil det å ta den i etterkant redusere risikoen for kreft om du har HPV.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Diry72 skrev (5 minutter siden): Husker en tidligere arbeidskollega fortalte at han hadde hatt seg med ei dame . Så fikk han vite at hun vissnok var hiv positive eller noe..Men det ordnet seg og han slapp med skrekken. Det gjør det nok for deg også. Men du får deg en lærepenge, om at det er best å bruke kondom. Nei, det er best å la være å ha tilfeldig sex. Anonymkode: 76f4d...7b7 1
Diry72 Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er best å la være å ha tilfeldig sex. Anonymkode: 76f4d...7b7 Hehe. Enig😃
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): For at eg kan ha blitt smittet av ein ons på byen , har funnet ut at personen har vore med mange mi snakker om 100 tallet, og det var ubeskyttet utrulig nok i fylla igår , har ikje sovet på 2 døgn snart , har helt hjertebank . Tenk om barna mister sin mor nå pga dette ? Anonymkode: 406db...660 Du må vente 2 uker med å ta gynekologisk undersøkelse, da blir resultatet mer pålitelig. Blodprøve for å sjekke HIV og gonoré må du vente 12 uker for å få et pålitelig svar. Imellomtiden må du selvfølgelig bruke kondom. Skjønner at du er nervøs, jeg har akkurat vært der selv. Kan berolige deg med at det helt sikkert har gått bra, men uansett greit å få sjekket. Lærepengen blir at det er superviktig å bruke kondom med nye partnere. Lykke til! Anonymkode: 01aaf...d4e
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): For at eg kan ha blitt smittet av ein ons på byen , har funnet ut at personen har vore med mange mi snakker om 100 tallet, og det var ubeskyttet utrulig nok i fylla igår , har ikje sovet på 2 døgn snart , har helt hjertebank . Tenk om barna mister sin mor nå pga dette ? Anonymkode: 406db...660 Hvorfor har du ikke sovet på 2 døgn når du lå med han i går? Ikke ligg med andre på 3 uker så tar du en test Anonymkode: 1aefd...621
Elaine Marley Skrevet 29. april 2023 #13 Skrevet 29. april 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg