AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Kort fortalt: samboeren min (mann) og jeg har ikke hatt det så bra, det siste året. lite sex, kos og dårlig til å finne på ting. Idag skulle vi lage biff Til middag men samboer har vært nebbete, sur og klaget særiøst på alt som omhandler meg i dag. han ser alltid på videoer på tlf så jeg satt meg til på stuen foran tvn å spiste. Samboer kommer å setter seg vedsiden av meg. Og vi begge ser på et program jeg har satt på strømmetjeneste. Etter typ 5 min blir samboer sur og vil at jeg skal sette på noe annet, for han syntes det jeg så på var alt for kjedelig. «Du skulle ha sagt fra før da, og nei jeg orker ikke å sette på noe annet nå» sier keg til han. Han blir sur og skrur av tvn og kaller meg respektløs,fittkjæring, dårlig kjæreste osv. jeg bare reiser meg opp, tar med maten og setter meg på stuebordet. Og imens jeg går til stuebordet sier han «du er så respektløs, håper du går å henger deg i morgen». Det er ikke første gang jeg opplever han slik, og ja jeg tror ikke jeg elsker han mer, og planlegger (sparer penger) å flytte fra han. Men vi er fremdeles kjærester, å si noe sånt er ikke ok!!!! Nå sitter han i sofan og snakker til meg som om ingenting har skjedd. Anonymkode: 1d956...6e7 13
Andro Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Friske folk sier ikke slike ting. Aldri. Kom deg vekk. 21 11
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Veldig unormalt. Anonymkode: bec41...06d 7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Jeg kan ikke gå inn på dette forumet. For hver gang jeg titter innom misliker jeg menn enda litt mer. Sorry 😔 Anonymkode: ee7e2...fd1 18 2 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Herregud, støtter planen om å flytte ut. Anonymkode: b1665...56f 12
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Hvordan har din uhelse påvirket forholdet, og hvorfor har du ikke følt deg bra? Anonymkode: fc7f6...746
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Andro skrev (4 minutter siden): Friske folk sier ikke slike ting. Aldri. Kom deg vekk. Jepp det skal jeg, vi har vært fysiske mot hverandre, meg jeg har vært fysisk for å forsvare meg. Men han er mer psykisk misshandlende, om jeg kn kalle det det? planen er å flytte fra han i sommer. Og min familie er informert og hjelper meg Anonymkode: 1d956...6e7 16
AprilLudgate Skrevet 28. april 2023 #8 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jepp det skal jeg, vi har vært fysiske mot hverandre, meg jeg har vært fysisk for å forsvare meg. Men han er mer psykisk misshandlende, om jeg kn kalle det det? planen er å flytte fra han i sommer. Og min familie er informert og hjelper meg Anonymkode: 1d956...6e7 Er det en livsviktig grunn til at du ikke kan dra straks? Som i imorra? 9 6
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #9 Skrevet 28. april 2023 Hvor gammel er du? er dere nordlendinger? Anonymkode: 38806...635 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #10 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan har din uhelse påvirket forholdet, og hvorfor har du ikke følt deg bra? Anonymkode: fc7f6...746 Det er mye. Men jeg skal prøve å forholde meg kort. Vi har vært samboere og kjærester i 3 år nå. Første året var bra. Men så kjøpte vi hund, og jeg fikk ingen hjelp av han. Så min fritid (som jeg elsker) er hund nå. På siden studerer jeg fulltid, lager mat og vasker hjemme. Han gjør nesten ingenting. Så dette har påvirket meg og forholdet. Han hjelper aldri til. Han er også fraværende og vil aldri mer ha sex, vi har hatt sex 3 eller 4 ganger i år. sier aldri noe koselig til meg, koser med meg, eller generelt bryr seg om hvordan jeg har det. når han kommer fra jobb er det tvn eller telefon, og han blir sur hvis jeg ber han om å gjøre noe eller generelt snakker til han. Rævva kjæreste rett og slett. Og dette påvirker meg, blir ikke akuratt så trivelig jeg heller. Men i følge han er jeg problemet. Anonymkode: 1d956...6e7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? er dere nordlendinger? Anonymkode: 38806...635 Jeg er 25, trøndere Anonymkode: 1d956...6e7
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #12 Skrevet 28. april 2023 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Er det en livsviktig grunn til at du ikke kan dra straks? Som i imorra? Har eksamener helt fram til juni, og har hund. bor langt fra der min familie bor… Anonymkode: 1d956...6e7 4
Carrot Skrevet 28. april 2023 #13 Skrevet 28. april 2023 Jeg hadde seriøst satt øya i han og svart "og ellers er du helt frisk?" 3 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #14 Skrevet 28. april 2023 Carrot skrev (Akkurat nå): Jeg hadde seriøst satt øya i han og svart "og ellers er du helt frisk?" Og det har jeg.. mange ganger, men han vrir det over på meg igjen. jeg er ikke redd han, og svarer tilbake. Jeg tror han er litt narsissist, men en dum en. Anonymkode: 1d956...6e7 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #15 Skrevet 28. april 2023 Jeg ville flyttet med det samme, om du har muligheten til det. Hvis du ikke kan det - pass på at du IKKE lar ham få snurten i at du planlegger å flytte fra ham! Årsaken til at jeg sier det er todel - det ene er at du trenger å konsentrere deg om innspurten på studieåret uten mer bråk hjemme. Det andre er at slike menn kan ende som voldelige ved brudd, og får han vite at du planlegger å flytte fra ham kan det bli umulig for deg å håndtere eksamener osv. nå. Greier du å holde ut til du er ferdig på skolen, så er det kanskje greit, men bare om du ikke setter din egen helse i risiko ved å gjøre det. Har han vært også fysisk voldelig - vær forsiktig! Anonymkode: 95338...28a 5
AprilLudgate Skrevet 28. april 2023 #16 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har eksamener helt fram til juni, og har hund. bor langt fra der min familie bor… Anonymkode: 1d956...6e7 Ok, skjønner. Da hadde jeg holdt profilen veldig lav, og konfliktnivået like så i den grad du kan. Vær mye borte hjemmefra på lesesalen, og si som sant er: du nileser til eksamen. Så flytter du straks etter eksamen. 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #17 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har eksamener helt fram til juni, og har hund. bor langt fra der min familie bor… Anonymkode: 1d956...6e7 Da synes jeg du skal gå rolig frem, ikke provoser ham (tror ikke du gjør det nå heller, men pass på at du ikke svarer ham med ting som provoserer ham for mye når han er ufin først mot deg). Tygg og svelg kameler i fleng i tiden fremover, om det er det som må til for å få nok husro til at du greier innspurten av studiene. Ta vare på deg selv! Anonymkode: 95338...28a 1 3
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #18 Skrevet 28. april 2023 Enten to tv'er, eller ny mann. Anonymkode: b2133...c1d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #19 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er 25, trøndere Anonymkode: 1d956...6e7 Da er det ikke normalt å være sånn. Dere må slutte nå. Anonymkode: 38806...635
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #20 Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville flyttet med det samme, om du har muligheten til det. Hvis du ikke kan det - pass på at du IKKE lar ham få snurten i at du planlegger å flytte fra ham! Årsaken til at jeg sier det er todel - det ene er at du trenger å konsentrere deg om innspurten på studieåret uten mer bråk hjemme. Det andre er at slike menn kan ende som voldelige ved brudd, og får han vite at du planlegger å flytte fra ham kan det bli umulig for deg å håndtere eksamener osv. nå. Greier du å holde ut til du er ferdig på skolen, så er det kanskje greit, men bare om du ikke setter din egen helse i risiko ved å gjøre det. Har han vært også fysisk voldelig - vær forsiktig! Anonymkode: 95338...28a Jeg vet. Nei aldri livet om jeg lar han vite det. Lurer bare på hvordan jeg skal gjøre det med leiligheten som vi begge står på. Vi leier og har 2 mnd oppsigelsestid. Hunden vi har sammen er en stor rottweiler hannhund, ig jeg står som eier. så jeg er ikke redd for at samboer skal prøve seg på noe, da får han med hunden å gjøre. Selv om vi har vært en familie har samboer brydd seg katta om hunden, den adlyder bare meg, så den blir å følge meg videre også, heldigvis. men tilbake til flyttingen, han har sakt hvis det blir slutt mellom oss så tar han livet sitt.. jeg vet.. så jævlig sykt å si. Men aluratt det tar jeg ikke stilling til. For jeg må tenke på hva som er best for meg. Anonymkode: 1d956...6e7 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå