Gå til innhold

Gryterett til koldtbord (oppskrift?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har en god og enkel på oppskrift til gryterett som kan serveres sammen med koldtbord? Må være noe som kan lages dagen før for å varmes opp på selve dagen.

Anonymkode: a9878...086

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo jegergryte. Biff, løk, sopp, erter, laurbærblad. Tyttebær på siden. 

Anonymkode: 872c4...29f

AnonymBruker
Skrevet

Finnbiff? Stek opp kjøtt, løk og sopp og kok det i kraft dagen før, så tilsetter du rømme og koker opp dagen etter. 

Anonymkode: a5f28...646

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt meg på gryte til koldtbord. Enten kan man gå for gryte med tilbehør, eller velge flere andre retter til koldtbord. Gryten vil jo trenge inn i det andre, eller skal dere ha dobbelt opp med tallerkener? 

Så selv ville jeg heller valgt noe "fastere" enn en gryte og som blir son tapas. F.eks kylling satay, vårruller, bao bun el. 

Anonymkode: ba21b...d84

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har aldri skjønt meg på gryte til koldtbord. Enten kan man gå for gryte med tilbehør, eller velge flere andre retter til koldtbord. Gryten vil jo trenge inn i det andre, eller skal dere ha dobbelt opp med tallerkener? 

Så selv ville jeg heller valgt noe "fastere" enn en gryte og som blir son tapas. F.eks kylling satay, vårruller, bao bun el. 

Anonymkode: ba21b...d84

Man kan jo forsyne seg flere ganger når man har koldtbord. Om man er redd for at gryten skal trenge inn i det andre, kan man man feks avslutte med litt gryte. 

Anonymkode: 4469a...e77

AnonymBruker
Skrevet

Red thai curry

Anonymkode: 131c2...846

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...